• Hallo mensen uit Groningen en (wijde) omstreken,

    Er zijn in 2015 twee zeer succesvolle Groningen meetings geweest. Natuurlijk moeten we deze traditie in het nieuwe jaar gewoon voortzetten. Ik zag de afgelopen dagen de topics over meetings op andere plaatsen in het land, dus hier ook alvast een plek om plannen te maken voor het hoge noorden. :Y)

    Waar?
    Groningen, de stad van de aardbevingen en Knol's Koek. We kunnen net als voorgaande keren afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart van de eerste meeting) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen.

    Wat?
    De picknick vorige keer was enorm geslaagd, zelfs al regende het. We zouden zoiets weer kunnen doen en bij goed weer dit keer misschien daadwerkelijk ergens op gras gaan zitten, in plaats van een pleintje bij de universiteit. Er zijn ook altijd wel winkels open, of anders kunnen we gewoon tot sluitingstijd bij de de Hema rondhangen en daarna naar de McDonalds migreren, zoals vorige keren (dat rijmt, dus het moet wel iets goeds zijn). Wij zijn zo vrij als de dikke patatduiven op de Vismarkt.

    Wanneer?
    Zaterdag 15 oktober! We verzamelen om 13:00.

    Wie?
    Zeker
    * Square - Inge - 20 - Geen voorkeur voor datum
    * Krull - Emma - 21 - Geen voorkeur voor datum
    * Tatooine - Marleen - 20 (21 in oktober) - Geen voorkeur voor datum
    * Gibbs - Yoyolandaaaaa - 19 wenkbrauwwiebels - Niet eerder dan mei
    Salaryman - Sam - 24
    Brynjolf - Laura - 22
    * Chomesuke - Daniela - 24 - Voorkeur voor na 6 oktober

    Misschien
    * Dratini - Margot - Tijdloos - Geen voorkeur voor datum
    Genius - Jaq? - ? - Geen voorkeur voor datum
    * Tomcat - Andrea - ? - Hangt van datum af
    (Solemnly - Linde - 15 - Hangt van datum af) > Inactief?
    Bjergsen - Jaimy - 18 (dan waarschijnlijk 19) - Geen voorkeur voor datum

    * = mensen die datumprikker hebben ingevuld/hebben laten weten dat ze de beslissing van de rest afwachten


    Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ingevuld.

    Ahh jammer Nynk :(

    Ik was het de vorige keer vergeten, heel dom lol.

    Naam:
    Marjolien.
    Leeftijd:
    22 (bijna 23).
    Ik kom:
    Misschien hangt van de datum af.
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is mei/juni goed, of juist totaal niet?
    Is de meeting dit jaar nog of volgend jaar? Het maakt mij niet zoveel uit, als het maar niet te koud is. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naam: Matty
    Leeftijd: 20
    Ik kom misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Ik vul de datumprikker wel even in. :'D

    YAY Groningen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aegon schreef:
    Ik was het de vorige keer vergeten, heel dom lol.

    Naam:
    Marjolien.
    Leeftijd:
    22 (bijna 23).
    Ik kom:
    Misschien hangt van de datum af.
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is mei/juni goed, of juist totaal niet?
    Is de meeting dit jaar nog of volgend jaar? Het maakt mij niet zoveel uit, als het maar niet te koud is. c:

    Nog dit jaar ^^ Ergens in sept / okt / nov

    Krull schreef:
    (...)
    Nog dit jaar ^^ Ergens in sept / okt / nov


    Ah oké. Thanks c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gheheh 19 keer wenkbrouwwiebels achter mijn naam. :Y)

    Maar ik vul de datumprikker niet in. Mocht er een datum uitkomen en tegen die tijd heb ik geld genoeg om te komen, dan kom ik. Zo niet dan laat ik het afweten. Dus doe maar net alsof ik niet besta, en misschien duik ik plotseling op- op de meeting. En misschien ook niet. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet nog niet hoe druk ik het dan ga hebben, dus laat mij maar op misschien. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga de datumprikker later pas even invullen, gezien er de komende tijd nog het een en ander gepland staat en ik dus nog niet kan zeggen wanneer ik kan en wanneer niet.
    En ik moet überhaupt kijken of ik een dagkaart ergens kan scoren, ghehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tomcat schreef:
    Mijn schema/planning verandert altijd nogal veel, dus ik denk dat het handiger is als jullie een datum kiezen en dan kijk ik of ik kan (:


    Is ook goed, natuurlijk! ^^



    Nassau schreef:
    Ik woon sinds kort in Amersfoort, dus 't gaat een beetje lastig worden. I'll pass.


    Ah, dat is jammer. (no_chears) Ik zal je van de lijst halen.



    Krull schreef:
    Ingevuld.

    Ahh jammer Nynk :(


    Yes, ik kreeg er een mailtje van. Je bent de eerste! *O*



    Aegon schreef:
    Ik was het de vorige keer vergeten, heel dom lol.

    Naam:
    Marjolien.
    Leeftijd:
    22 (bijna 23).
    Ik kom:
    Misschien hangt van de datum af.
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is mei/juni goed, of juist totaal niet?
    Is de meeting dit jaar nog of volgend jaar? Het maakt mij niet zoveel uit, als het maar niet te koud is. c:

    Miall schreef:
    Naam: Matty
    Leeftijd: 20
    Ik kom misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Ik vul de datumprikker wel even in. :'D

    YAY Groningen.


    Ah, nog nieuwe mensen. Hoi. (bloos)
    Het idee is inderdaad om een datum in september, oktober of november van dit jaar te vinden, ergens in en weekend. Ik zie nu dat er nog mei/juni in dat lijstje staat dat je hebt ingevuld, dus ik zal dat even aanpassen, haha. We hadden eerder al een keer een Groningen meeting heel vroeg in januari, en toen hebben we de hele tijd bij de Hema gezeten en dat was ook enorm gezellig, dus ik hoop dat eventuele kou geen al te groot obstakel hoeft te zijn. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Animato schreef:
    Gheheh 19 keer wenkbrouwwiebels achter mijn naam. :Y)

    Maar ik vul de datumprikker niet in. Mocht er een datum uitkomen en tegen die tijd heb ik geld genoeg om te komen, dan kom ik. Zo niet dan laat ik het afweten. Dus doe maar net alsof ik niet besta, en misschien duik ik plotseling op- op de meeting. En misschien ook niet. (:


    Haha, we zullen in spanning afwachten of we een surprise Yolanda zien, dan. :'D



    Scribe schreef:
    Ik weet nog niet hoe druk ik het dan ga hebben, dus laat mij maar op misschien. (:


    Is goed! (: Wil je wel de datumprikker invullen, of wacht je gewoon af wat de datum wordt?



    Akutagawa schreef:
    Ik ga de datumprikker later pas even invullen, gezien er de komende tijd nog het een en ander gepland staat en ik dus nog niet kan zeggen wanneer ik kan en wanneer niet.
    En ik moet überhaupt kijken of ik een dagkaart ergens kan scoren, ghehehe


    Ik hoop dat dat lukt! Ik zal proberen het hier te laten weten als ik iets hoor over een dagkaartenactie (al weet iedereen dat meestal ver voordat ik ervan hoor, in mijn ervaring, haha). (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik hoop dat dat lukt! Ik zal proberen het hier te laten weten als ik iets hoor over een dagkaartenactie (al weet iedereen dat meestal ver voordat ik ervan hoor, in mijn ervaring, haha). (krul)


    Klik maar hier om de acties in de gaten te houden. (krul)

    Btw, whatsappp, because I need youuuuu.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Klik maar hier om de acties in de gaten te houden. (krul)

    Btw, whatsappp, because I need youuuuu.


    Fenkss. Dus t/m 6 november zou kunnen, yay. Dan ga ik vanmiddag even de agenda erbij pakken ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Animato schreef:
    (...)

    Klik maar hier om de acties in de gaten te houden. (krul)

    Btw, whatsappp, because I need youuuuu.


    Dat soort sites zijn wel heel handig, maar ik houd het zelf nooit vol om daar regelmatig te kijken. Ik zal wel gewoon een linkje naar die pagina in de beginpost zetten, haha. Dankje! :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ah, nog nieuwe mensen. Hoi. (bloos)
    Het idee is inderdaad om een datum in september, oktober of november van dit jaar te vinden, ergens in en weekend. Ik zie nu dat er nog mei/juni in dat lijstje staat dat je hebt ingevuld, dus ik zal dat even aanpassen, haha. We hadden eerder al een keer een Groningen meeting heel vroeg in januari, en toen hebben we de hele tijd bij de Hema gezeten en dat was ook enorm gezellig, dus ik hoop dat eventuele kou geen al te groot obstakel hoeft te zijn. ^^


    Ja ik zou de vorige keer misschien ook komen maar was het totaal vergeten. :')
    Ik hoop dat het weer dan wat mee valt want ik ben echt een kou kleum. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    LEUK LEUK LEUK!!

    Naam: Daniela
    Leeftijd: 24
    Ik kom: Momenteel nog even op misschien. Hangt van de datum af.
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet? Vanwege een verhuizing gaat mijn voorkeur uit naar na 6 oktober


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.