• Hallo mensen uit Groningen en (wijde) omstreken,

    Er zijn in 2015 twee zeer succesvolle Groningen meetings geweest. Natuurlijk moeten we deze traditie in het nieuwe jaar gewoon voortzetten. Ik zag de afgelopen dagen de topics over meetings op andere plaatsen in het land, dus hier ook alvast een plek om plannen te maken voor het hoge noorden. :Y)

    Waar?
    Groningen, de stad van de aardbevingen en Knol's Koek. We kunnen net als voorgaande keren afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart van de eerste meeting) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen.

    Wat?
    De picknick vorige keer was enorm geslaagd, zelfs al regende het. We zouden zoiets weer kunnen doen en bij goed weer dit keer misschien daadwerkelijk ergens op gras gaan zitten, in plaats van een pleintje bij de universiteit. Er zijn ook altijd wel winkels open, of anders kunnen we gewoon tot sluitingstijd bij de de Hema rondhangen en daarna naar de McDonalds migreren, zoals vorige keren (dat rijmt, dus het moet wel iets goeds zijn). Wij zijn zo vrij als de dikke patatduiven op de Vismarkt.

    Wanneer?
    Zaterdag 15 oktober! We verzamelen om 13:00.

    Wie?
    Zeker
    * Square - Inge - 20 - Geen voorkeur voor datum
    * Krull - Emma - 21 - Geen voorkeur voor datum
    * Tatooine - Marleen - 20 (21 in oktober) - Geen voorkeur voor datum
    * Gibbs - Yoyolandaaaaa - 19 wenkbrauwwiebels - Niet eerder dan mei
    Salaryman - Sam - 24
    Brynjolf - Laura - 22
    * Chomesuke - Daniela - 24 - Voorkeur voor na 6 oktober

    Misschien
    * Dratini - Margot - Tijdloos - Geen voorkeur voor datum
    Genius - Jaq? - ? - Geen voorkeur voor datum
    * Tomcat - Andrea - ? - Hangt van datum af
    (Solemnly - Linde - 15 - Hangt van datum af) > Inactief?
    Bjergsen - Jaimy - 18 (dan waarschijnlijk 19) - Geen voorkeur voor datum

    * = mensen die datumprikker hebben ingevuld/hebben laten weten dat ze de beslissing van de rest afwachten


    Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, I'm in (als ik kan)

    Naam: Marleen
    Leeftijd: 20 (21 in oktober)
    Ik kom: misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet? die maanden werken wel voor me, voor de rest wacht ik jullie voorkeur af


    Rest in Peace, Son of Gondor

    i am excited! Ik heb echt weer zin in een meeting!

    Aegon > Clique.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clique schreef:
    (...)

    Ja ik zou de vorige keer misschien ook komen maar was het totaal vergeten. :')
    Ik hoop dat het weer dan wat mee valt want ik ben echt een kou kleum. ^^


    Haha, ik zal proberen dit keer extra veel waarschuwingen naar iedereen te sturen. Hopelijk komt het dan goed. :Y)



    Chomesuke schreef:
    LEUK LEUK LEUK!!

    Naam: Daniela
    Leeftijd: 24
    Ik kom: Momenteel nog even op misschien. Hangt van de datum af.
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet? Vanwege een verhuizing gaat mijn voorkeur uit naar na 6 oktober

    SonOfGondor schreef:
    Oké, I'm in (als ik kan)

    Naam: Marleen
    Leeftijd: 20 (21 in oktober)
    Ik kom: misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet? die maanden werken wel voor me, voor de rest wacht ik jullie voorkeur af


    Yesssss. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Krull schreef:
    i am excited! Ik heb echt weer zin in een meeting!


    Ja, ik ook! Het is echt alweer veel te lang geleden. *O*



    Clique schreef:
    Aegon > Clique.


    Dankje! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meetings zijn altijd leuk. :3 Al ben ik er nooit naar eentje geweest maar ok. HAHA.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Meetings zijn altijd leuk. :3 Al ben ik er nooit naar eentje geweest maar ok. HAHA.

    Kom hier naartoe dan!!

    Krull schreef:
    (...)
    Kom hier naartoe dan!!


    Sowieso. :3 Hopelijk valt het een beetje gunstig voor mij. ^^ ik woon in de stad zelf dus dat moet lukken. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zijn er toevallig nog mensjes die met de 300/305 Groningen komen? c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga de datumprikker denk niet invullen en laat het even van de rest afhangen. Mijn weekenden worden op dit moment echt last minute nog vol gepland en het zou lullig zijn als ik het zo invul en dan op het laatste moment niet kan, terwijl op een andere dag iemand misschien wel weer had gekund in mijn plaats als je begrijpt wat ik bedoel hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Something gonna happen here? :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik dacht ineens, hee Inge was toch een meeting aan het plannen die ze laatst weer gebumpt had? Waar is dat topic nou gebleven.

    Gevonden!

    Zelfde vraag als Miall; gaat er nog iets gebeuren? Wanneer is de datum?

    Ik ben hier nog wel geïnteresseerd in als dit door gaat.


    ©1998

    Sorry, late reactie omdat ik ziek en toen heel druk was, maar het antwoord is ja, het is absoluut de bedoeling dat er hier nog iets gaat gebeuren! Jullie hebben dit gebumpt voordat ik dat kon doen, maar ik ben nog niet van plan om dit helemaal op te geven. :Y)

    Het probleem waar we nu mee zitten is dat pas drie mensen de datumprikker hebben ingevuld. Zoals het nu staat, zijn er twaalf beste data.

    Daarom nu een deadline voor het invullen van de datumprikker: zondag 25 september. Ik zal zo nog een keer een berichtje sturen naar de mensen die nog niets hebben laten weten sinds de vorige ronde gb's, en als er tegen komende zondag nog steeds geen duidelijke voorkeursdatum is, zal ik gewoon zelf uit de overgebleven opties iets prikken, zodat we eindelijk duidelijkheid hebben. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je hebt oktober geschreven in de beginpost. c: Anyway, ik zou heel graag komen, maar ik ga geen datumprikker invullen, want ik moet vanuit het zuidelijkste puntje van Vlaanderen komen, dus ik ga gewoon kijken of de datum me goed uitkomt. Sowieso zou het voor mij enkel in vakanties lukken, maar aangezien de kans dat ik kan komen toch al zeer klein is, wil ik niet dat mijn stem invloed heeft, haha. Ik wens jullie alvast heel veel plezier!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried