• Hallo mensen uit Groningen en (wijde) omstreken,

    Er zijn in 2015 twee zeer succesvolle Groningen meetings geweest. Natuurlijk moeten we deze traditie in het nieuwe jaar gewoon voortzetten. Ik zag de afgelopen dagen de topics over meetings op andere plaatsen in het land, dus hier ook alvast een plek om plannen te maken voor het hoge noorden. :Y)

    Waar?
    Groningen, de stad van de aardbevingen en Knol's Koek. We kunnen net als voorgaande keren afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart van de eerste meeting) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen.

    Wat?
    De picknick vorige keer was enorm geslaagd, zelfs al regende het. We zouden zoiets weer kunnen doen en bij goed weer dit keer misschien daadwerkelijk ergens op gras gaan zitten, in plaats van een pleintje bij de universiteit. Er zijn ook altijd wel winkels open, of anders kunnen we gewoon tot sluitingstijd bij de de Hema rondhangen en daarna naar de McDonalds migreren, zoals vorige keren (dat rijmt, dus het moet wel iets goeds zijn). Wij zijn zo vrij als de dikke patatduiven op de Vismarkt.

    Wanneer?
    Zaterdag 15 oktober! We verzamelen om 13:00.

    Wie?
    Zeker
    * Square - Inge - 20 - Geen voorkeur voor datum
    * Krull - Emma - 21 - Geen voorkeur voor datum
    * Tatooine - Marleen - 20 (21 in oktober) - Geen voorkeur voor datum
    * Gibbs - Yoyolandaaaaa - 19 wenkbrauwwiebels - Niet eerder dan mei
    Salaryman - Sam - 24
    Brynjolf - Laura - 22
    * Chomesuke - Daniela - 24 - Voorkeur voor na 6 oktober

    Misschien
    * Dratini - Margot - Tijdloos - Geen voorkeur voor datum
    Genius - Jaq? - ? - Geen voorkeur voor datum
    * Tomcat - Andrea - ? - Hangt van datum af
    (Solemnly - Linde - 15 - Hangt van datum af) > Inactief?
    Bjergsen - Jaimy - 18 (dan waarschijnlijk 19) - Geen voorkeur voor datum

    * = mensen die datumprikker hebben ingevuld/hebben laten weten dat ze de beslissing van de rest afwachten


    Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoveel van mijn lievelingsmensen op een hoop. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb nu trouwens iedereen maar een beetje bij misschien gedumpt met de info die ik uit mijn hoofd/jullie profielen heb opgegraven, want niemand behalve Yolanda (kudo voor jou, Yolanda) gebruikt mijn prachtige lijstje. Laat het vooral weten als er iets niet klopt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb nu trouwens iedereen maar een beetje bij misschien gedumpt met de info die ik uit mijn hoofd/jullie profielen heb opgegraven, want niemand behalve Yolanda (kudo voor jou, Yolanda) gebruikt mijn prachtige lijstje. Laat het vooral weten als er iets niet klopt. ^^


    Dank u, dank u. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Ergens zit een Amerikaan of Australiër ons Beneluxers keihard uit te lachen omdat we reizen van drie of vier uur "lang" noemen. :'D

    Maar ik snap de twijfel, want ik zou hetzelfde hebben. Het is hier wel super gezellig en je bent zeer welkom! (nerd)


    Ah, het gaat mij niet om het reizen hoor voor de twijfel. Meer of ik het wel red om te komen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik woon in Groningen maar ik ken echt niemand meer hier op Q :') Ik ga jullie wel gewoon stiekem stalken dan haha


    -

    Ik moet wel vijf hele minuten reizen naar het station ; (
    Ik wil graag komen, maar het hangt een beetje van de datum af.


    I am an idiot, I move.

    Genius schreef:
    Ik woon in Groningen maar ik ken echt niemand meer hier op Q :') Ik ga jullie wel gewoon stiekem stalken dan haha

    Jaqqqq.

    Ik doe met je mee. Overigens heb ik jou al eens gezien in de Hema, maar ik was too chicken.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 9:46 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Porch schreef:
    (...)
    Jaqqqq.

    Ik doe met je mee. Overigens heb ik jou al eens gezien in de Hema, maar ik was too chicken.

    Echt? Had even hoi gezegd haha!


    -

    Stiekeme stalkers zijn ook welkom, natuurlijk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm ik heb nog nooit een meeting gehad en lijkt me eigenlijk doodeng, maar ik ben Groninger en dus zal ik het overwegen ahaha.
    Ook al ken ik hiervan niemand.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga 'ns nadenken. Op zich is 't wel te doen, ligt er alleen aan wanneer enzo


    26 - 02 - '16

    Naam: Erieka
    Leeftijd: 20
    Ik kom: Misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Dat mogen jullie weten, ik schik me wel c;


    26 - 02 - '16

    Emma wil komen!!!

    Waarom zie ik dit pas na 10 dagen?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 20:04 ]

    Ik bied me aan als vrijwilliger voor op de misschien lijst ^^

    Naam: Wendy
    Leeftijd: 18
    Ik kom: misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is mei/juni goed, of juist totaal niet? mei/juni is goed voor mij :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Leuk! Jullie staan er allemaal bij. *O*

    En Emma, wow, eigenlijk had ik jou gewoon een link moeten. Ik zal proberen daar de volgende keer aan te denken. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan