• Hallo mensen uit Groningen en (wijde) omstreken,

    Er zijn in 2015 twee zeer succesvolle Groningen meetings geweest. Natuurlijk moeten we deze traditie in het nieuwe jaar gewoon voortzetten. Ik zag de afgelopen dagen de topics over meetings op andere plaatsen in het land, dus hier ook alvast een plek om plannen te maken voor het hoge noorden. :Y)

    Waar?
    Groningen, de stad van de aardbevingen en Knol's Koek. We kunnen net als voorgaande keren afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart van de eerste meeting) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen.

    Wat?
    De picknick vorige keer was enorm geslaagd, zelfs al regende het. We zouden zoiets weer kunnen doen en bij goed weer dit keer misschien daadwerkelijk ergens op gras gaan zitten, in plaats van een pleintje bij de universiteit. Er zijn ook altijd wel winkels open, of anders kunnen we gewoon tot sluitingstijd bij de de Hema rondhangen en daarna naar de McDonalds migreren, zoals vorige keren (dat rijmt, dus het moet wel iets goeds zijn). Wij zijn zo vrij als de dikke patatduiven op de Vismarkt.

    Wanneer?
    Zaterdag 15 oktober! We verzamelen om 13:00.

    Wie?
    Zeker
    * Square - Inge - 20 - Geen voorkeur voor datum
    * Krull - Emma - 21 - Geen voorkeur voor datum
    * Tatooine - Marleen - 20 (21 in oktober) - Geen voorkeur voor datum
    * Gibbs - Yoyolandaaaaa - 19 wenkbrauwwiebels - Niet eerder dan mei
    Salaryman - Sam - 24
    Brynjolf - Laura - 22
    * Chomesuke - Daniela - 24 - Voorkeur voor na 6 oktober

    Misschien
    * Dratini - Margot - Tijdloos - Geen voorkeur voor datum
    Genius - Jaq? - ? - Geen voorkeur voor datum
    * Tomcat - Andrea - ? - Hangt van datum af
    (Solemnly - Linde - 15 - Hangt van datum af) > Inactief?
    Bjergsen - Jaimy - 18 (dan waarschijnlijk 19) - Geen voorkeur voor datum

    * = mensen die datumprikker hebben ingevuld/hebben laten weten dat ze de beslissing van de rest afwachten


    Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ahavah schreef:
    Je hebt oktober geschreven in de beginpost. c: Anyway, ik zou heel graag komen, maar ik ga geen datumprikker invullen, want ik moet vanuit het zuidelijkste puntje van Vlaanderen komen, dus ik ga gewoon kijken of de datum me goed uitkomt. Sowieso zou het voor mij enkel in vakanties lukken, maar aangezien de kans dat ik kan komen toch al zeer klein is, wil ik niet dat mijn stem invloed heeft, haha. Ik wens jullie alvast heel veel plezier!


    Nou ja, er stemt op zich toch al bijna niemand, dus van mij mag je hem best invullen, haha. Het lijkt er hoe dan ook op dat het een beetje random wordt. :Y)

    Maar ik snap waarom je het liever afwacht. Leuk dat je überhaupt overweegt om te komen! ^^ En bedankt, oktober klopte inderdaad niet, whoops. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Sorry, late reactie omdat ik ziek en toen heel druk was, maar het antwoord is ja, het is absoluut de bedoeling dat er hier nog iets gaat gebeuren! Jullie hebben dit gebumpt voordat ik dat kon doen, maar ik ben nog niet van plan om dit helemaal op te geven. :Y)

    Het probleem waar we nu mee zitten is dat pas drie mensen de datumprikker hebben ingevuld. Zoals het nu staat, zijn er twaalf beste data.

    Daarom nu een deadline voor het invullen van de datumprikker: zondag 25 september. Ik zal zo nog een keer een berichtje sturen naar de mensen die nog niets hebben laten weten sinds de vorige ronde gb's, en als er tegen komende zondag nog steeds geen duidelijke voorkeursdatum is, zal ik gewoon zelf uit de overgebleven opties iets prikken, zodat we eindelijk duidelijkheid hebben. :'D


    de RUG is slowly killing me already as well join the club HAHAHAH.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ingevuld! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, er stemt op zich toch al bijna niemand, dus van mij mag je hem best invullen, haha. Het lijkt er hoe dan ook op dat het een beetje random wordt. :Y)

    Maar ik snap waarom je het liever afwacht. Leuk dat je überhaupt overweegt om te komen! ^^ En bedankt, oktober klopte inderdaad niet, whoops. :'D


    Haha, nu ja, ik denk toch niet dat ik het ga invullen. Vooral omdat het totaal niet zeker is of ik wel de courage ga vinden om 4 uur en 34 minuten onderweg te zijn in enkel al een heenreis (dat dan toch als ik geen honderd euro wil betalen voor een Thalys (wat nog steeds drie uur en 44 minuten openbaar vervoer is), alles mooi op tijd is en ik eerst al in Antwerpen Centraal raak). Dit is deprimerend. :'D Waarom hebben mijn ouders ook besloten naar dit gat te trekken, lol.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 22:18 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb op ja geklikt, geen idee of het is gelukt lol. Heb er niet zo'n veel verstand van D:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Miall schreef:
    (...)

    de RUG is slowly killing me already as well join the club HAHAHAH.


    Aw yes, een club. Maar alleen als lidmaatschap gratis is, want studieboeken hebben me al een rib uit mijn lijf gekost laatst en ik ben een arme student. (nerd)



    Wiarda schreef:
    Ingevuld! *O*


    *O*



    Ahavah schreef:
    (...)

    Haha, nu ja, ik denk toch niet dat ik het ga invullen. Vooral omdat het totaal niet zeker is of ik wel de courage ga vinden om 4 uur en 34 minuten onderweg te zijn in enkel al een heenreis (dat dan toch als ik geen honderd euro wil betalen voor een Thalys (wat nog steeds drie uur en 44 minuten openbaar vervoer is), alles mooi op tijd is en ik eerst al in Antwerpen Centraal raak). Dit is deprimerend. :'D Waarom hebben mijn ouders ook besloten naar dit gat te trekken, lol.


    Ja, heel begrijpelijk, haha. Het zou heel leuk zijn als je kwam, maar zo'n afstand klinkt wel als een behoorlijk obstakel. Ik vind het dapper dat je dat zelfs maar overweegt! :'D



    Guitarist schreef:
    Ik heb op ja geklikt, geen idee of het is gelukt lol. Heb er niet zo'n veel verstand van D:


    Je staat er nog niet bij, helaas! :c Als het goed is, is er een blauwe knop met "Opslaan" helemaal rechts, en daarna kom je op een pagina met "Bedankt, [naam], uw keuzes zijn ingevoerd".


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke ik probeer het even opnieuw. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vul de datumprikker niet in Inge, omdat ik eigenlijk toch niets met zekerheid kan zeggen. Maar ik kom wel als ik op de geprikte datum kan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Guitarist schreef:
    Oke ik probeer het even opnieuw. :')


    Het is gelukt, dit keer! *O* Maar zie ik het nou goed dat je op maar één dag kunt van alle aangegeven data?


    @ Margot: Is goed! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is gelukt, dit keer! *O* Maar zie ik het nou goed dat je op maar één dag kunt van alle aangegeven data?


    @ Margot: Is goed! ^^


    Na de 21e komt het mij wel uit, kan ook wel op een andere datum haha sorry ik dacht ik vul maar een datum in wat mij goed uit komt. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    En en en? Wanneer gaan we meeten? *O*

    Als het in het weekend is, zou ik misschien nog wel kunnen ook. Ben de laatste tijd wel vaker vrij in het weekend. (Schoolmensjes moeten nu in het weekend en ik doordeweek)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oké! De zondag is nu officieel voorbij en er waren nog zes data over als opties in de datumprikker. Ik heb dus random.org een willekeurig cijfer laten genereren, en dat was 1, en de eerste beschikbare datum was... zaterdag 15 oktober! (bloos)

    Ik stel dan één uur voor als tijd, want dat werkte de vorige keren volgens mij prima. ^^

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 0:31 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eeeeen dan sta ik ingepland om te werken... Ik probeer sws wat te regelen!

    En anders komen jullie gezellig langs bij Ikea Groningen. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 9:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kom zeker!