• Samen met mijn zussen, haha.
    Ik kom oorspronkelijk uit hartje Brabant en daar kunnen we wel carnavallen, om het zo te zeggen. Ik wilde heel graag een regenboogjurkje kopen voor carnaval, maar die waren echt binnen twee uur uitverkocht. Gelukkig heb ik een creatieve moeder en heb ik haar dat jurkje laten zien via foto's en zij zei: 'Oh, maar dat kan ik wel maken, dat is niet zo moeilijk.' Ik dacht: Mijn moeder = grootste held op aarde.

    Maar toen bedacht ik me opeens: ik ben (sinds kort) ros, mijn middelste zus is blond en mijn oudste zus (die eveneens zwanger is, haha), is brunette! Nou, ja: hoezo toevallig. We hadden het op de groepsapp gezet en niet veel later hadden we besloten dat we als K3 zouden gaan, hahaha.

    Ik zal jullie nog wel op de hoogte houden met foto's van de voortgang van de jurkjes, maar ik heb nog wel een andere leuke vraag: Doen jullie mee met carnaval en zo ja: als wat ga je?

    Met mijn oudste zus:



    Mijn jurkje met mijzelf:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 16:34 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga in mijn unicorn onesie zoals altijd.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik doe waarschijnlijk niets. Maar Dit vind Ik wel echt een leuk idee!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Haha, wat een leuk idee! De laatste jaren ga ik nooit verkleed met carnaval. Ik ga dan gewoon kijken (en wat snoep vangen :Y)).


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat tof! Hier in de randstad wordt geen carnaval gevierd, helaas :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn zus gaat als Elsa, ik ga als Anna, mijn vriend gaat als Olaf. De andere dagen ga ik gewoon als eenhoorn, duivel en sneeuwkoningin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ain't it pwetty?


    Deep inside, I've never felt alive

    Naice!

    Ik wil er ook eentje!(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Ze zijn goed geluk! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ze zijn nog niet af hoor. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, ik vier geen carnaval. Ik was wel vanaf m'n 11e tot m'n 15e hulpje bij het verkeersregelen van de optocht (lekker politieauto's staande houden, hehe), maar nu zit m'n vader in de raad van 11 en is hij geen verkeersregelaar. Ik moet zelf werken op de dag van de optocht, dus kan ik ook de optocht niet zien. Verder ben ik niet zo'n carnevallerd, ik ga geen 15 euro betalen om eventjes de zaal in te mogen in kostuum. No thanks.

    Met Halloween doe ik wel aan verkleden enzo, gewoon met vrienden. Ik ben afgelopen Halloween als Elphaba gegaan :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Peralta schreef:
    Ain't it pwetty?




    Oooooooooooooooh echt zo tof!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ze zien er echt al superleuk uit. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mag ik je moeder lenen of zo? :3


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Stevenson schreef:
    Nee, ik vier geen carnaval. Ik was wel vanaf m'n 11e tot m'n 15e hulpje bij het verkeersregelen van de optocht (lekker politieauto's staande houden, hehe), maar nu zit m'n vader in de raad van 11 en is hij geen verkeersregelaar. Ik moet zelf werken op de dag van de optocht, dus kan ik ook de optocht niet zien. Verder ben ik niet zo'n carnevallerd, ik ga geen 15 euro betalen om eventjes de zaal in te mogen in kostuum. No thanks.

    Met Halloween doe ik wel aan verkleden enzo, gewoon met vrienden. Ik ben afgelopen Halloween als Elphaba gegaan :3

    Ah, das ook leuk! En supervet. Ik heb ook nog wel ergens een Elphabafoto, maar das omdat ik haar heb gespeeld. haha


    Deep inside, I've never felt alive

    Nieuwe fotoooo's, deze keer met mijzelf.


    De drie jurkjes, ééntje met hartje is voor mijn zwangere zus, haha.


    Het kraagje erop gemaakt, deze wordt voor "de blonde" van ons, haha.


    Ma dress. Let niet op mij btw. Ik heb vandaag gewerkt, ja. ;P


    Deep inside, I've never felt alive