• Ik heb toestemming van Scandal om aanvragen te weigeren.




    Word nog aangepast binnen kort :)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 19:04 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel: Inkt, Sneeuw en Bloed (Ik vond Jellyca saint Andrews wel mooi, maar iets anders wat er als handgeschreven uitziet is ook prima!)
    Wel of geen username: Nee, liever niet.
    Beschrijving: Drie meisjes rond 1860 hebben alledrie een heftige gebeurtenis achter de rug. Ééntje is haar beste vriendin pas verloren, eentje staat het pnt die de verliezen en de laatste haar vader is opgepakt. Nu, een aantal jaar later, hebben ze besloten opzoek te gaan naar de legende waar ze zich altijd al mee verbonden voelden, of de legende waar ze echt mee verbonden zijn. Dit zijn Bloody Mary, de legende van de Banshee (een soort spook) en Lucifer.
    Sorry dat het zo slecht is beschreven, ik moet het verhaal nog uitwerken.
    Foto's: Deze of deze voor het meisje met het zwarte haar
    Deze of deze voor het meisje met het rode haar
    Deze of deze voor het meisje met witte haar, maar andere plaatjes van drie meisjes met wit, rood en zwart haar zijn ook goed. (Verder is hun uiterlijk nog niet bepaald, alleen dat ze rond de zestien zijn, dus daar ben je verder helemaal vrij in)
    Nu is dit geen must maar het zou leuk zijn als iets hun "connectie" uitbeeld, bijvoorbeeld een spiegel voor Bloody Mary, een kam voor de Banshee en voor Lucifer iets als vleugels zouden leuk zijn, maar dit is niet verplicht!
    Sfeer: Donker, mysterieus, horror. Maar alsjeblieft niet de "gore" horrorstijl, want ondanks dat dat er misschien wel in voor zal komen, is het verder geen gore.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Extra's: Ik heb geen favoriete tv- show want ik kijk geen tv... Ik ga nu even voor Wie is de Mol :3
    Ik heb zelf ook al geprobeerd wat in elkaar te zetten maar dit heb ik opgegeven, dus alleen als deze aanvraag wordt afgewezen zal ik 'm ergens anders aanvragen of toch opnieuw proberen te maken.


    obsessive rage

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ik heet Erieka, niet Erica ;x

    Maar hij is qua stijl geweldig!


    Mijn fout, ik pas hem morgen aan!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ontzettend mooie covers!


    16 - 09 - '17

    Zahara, Inktzwart die van jullie zijn ook goed!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Reigns schreef:
    Ontzettend mooie covers!


    Dankjewel!! (nerd)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Eshkeri schreef:
    Titel: GAIA (of je het geheel in grote letters doet, of alleen met een hoofdletter en voor de rest kleinere letters weet ik niet. Doe maar wat mooier is) Lettertype: Vanadine Als je iets kan vinden wat iets dikker is en mooier past, mag dat ook, maar wel graag een beetje in deze stijl.
    Wel of geen username: Ik wil geen username erop, maar wel mijn eigen naam: Erieka. Graag wat kleiner dan de titel. Graag wil ik mijn naam in een krullend lettertype zoals deze: klik
    Beschrijving:
    Het zou je maar overkomen. Je bent een jonge professor en je hebt vele dingen gezien die anderen nooit zouden geloven. Je kan er met niemand over praten, niemand gelooft je en iedereen lacht je uit. Dit is het verhaal van Gaia. Niemand gelooft haar, waardoor ze aan zichzelf twijfelt. Hierdoor doet ze haar best alles te ontkennen wat ze ooit gezien heeft. Lang houdt ze het niet vol. Er wordt een mysterieus pakket bezorgd. Het bevat een artefact met een brief, uit een andere wereld. Ze onderzoekt het en dan beginnen er vreemde dingen te gebeuren. Ze kan niet langer ontkennen dat er meer is dan alle anderen willen zien. Dit wordt bevestigd als ze meegezogen wordt naar een wereld waar ze nooit van heeft gehoord. De wereld kent geen zuurstof, maar een bijzondere energie waar iedereen zijn kracht uit haalt. Er breekt een crisis uit in de wereld en Gaia moet het oplossen. Dit alles terwijl ze zich uit een gepland huwelijk moet redden, die haar mogelijk aan deze wereld vastbindt. Zal ze ooit terug kunnen naar haar eigen wereld?
    Kort samengevat: Ze komt in een fantasiewereld terecht en moet daar een crisis oplossen.
    Foto's: Graag als achtergrond een van deze foto's: 1, 2
    Verder wil ik er een jonge vrouw op met opvallende ogen en een soort bob-achtig kapsel zoals dit
    Sfeer: Fantasierijk, dramatisch
    Horizontaal / Verticaal: Het liefst verticaal
    Extra's: Flikken Maastricht


    Dit is overigens een link naar de story, mocht je een impressie willen van het verhaal.



    Ik heb je naam nu goed geschreven, gehe. Ik heb nog even een aparte gemaakt met de zelfde model, maar iets anders. Zelf vind ik die persoonlijk wat mooier.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Zahara schreef:
    Ik kan het zo misschien nog bijwerken. Ik moet nu eten, maar ik heb m'n best gedaan met proberen zo goed mogelijk in te vullen.

          Titel:
    'Hunter.' Je hoeft dit niet erop te zetten, aangezien het niet erg van belang is, maar als je dit erop wilt zetten is het ook goed.
          Wel of geen username:
    Geen, maar wel mijn schrijversnaam: Lucca.
          Beschrijving:
    Het is een 'Your choice' story (met de genre's actie en het bovennatuurlijke), wat inhoudt dat de lezer een eigen keuze heeft hoe het verhaal gaat met de keuzes die ik onderaan elke tekst zet. De lezer is een Jager die paranormale zaken aangaat en oplost. Het is afgeleidt van de serie 'Supernatural,' maar heeft mijn eigen fantasieën natuurlijk.
          Foto's:
    Het zijn er een boel, maar je hoeft ze natuurlijk niet allemaal erin te verwerken haha. Dat de vrouw (Alice Kelson, voor als je evt. eigen foto's wilt opzoeken) naar voren komt is voor mij het belangrijkste.
          Anti-Possession / Devil's Trap
          Dark stuff: O1, O2, O3, O4, O5,
          Personage: O1, O2, O3, O4,
          Sfeer:
    Een donkere en spannende sfeer. Misschien ietwat engs er doorheen gooien.
          Horizontaal / Verticaal:
    Verticaal.
          Extra's:
    Eh, mijn favoriete tv-shows zijn Supernatural en Will & Grace.


    Ik hoop dat dit een beetje is wat je zocht.
    ~ Meike


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik vind jou covers echt te tof!


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Anaklysmos schreef:
    (...)

    Ik hoop dat dit een beetje is wat je zocht.
    ~ Meike


    Het is echt mooi! En past perfect bij mijn verhaal. Dankjewel!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Anaklysmos schreef:
    (...)


    Ik heb je naam nu goed geschreven, gehe. Ik heb nog even een aparte gemaakt met de zelfde model, maar iets anders. Zelf vind ik die persoonlijk wat mooier.



    I loooooooove it! Dankjeweeel <3


    26 - 02 - '16

    HET AANVRAAGLIJSTJE
          Titel: C Y F
    Er is geen bepaald soort lettertype dat ik hiervoor heb, als het maar bij het plot past. Persoonlijk vind ik iets van Ar Bonnie als richtlijn, maar als iets totaal anders past mag dat ook!
          Wel of geen username:
    Nee, geen username.
          Beschrijving: In het kort beschreven, gaat het over zombies in een wereld die niet meer bestaat en overleven ieders motto is.
          Foto's: Ik ben niet zo lastig hierin, dus ik heb maar wat plaatjes opgezocht om je een idee te geven. Als je zegt: Ik weet iets dat beter past, vind ik dat ook best (dan moet het wel met het thema te maken hebben). Het enige die ik er echt in gebruikt wil hebben, is de vrouw.
    01, 02, 03.
    Eén van deze plaatjes wil ik er echt in hebben, maakt niet uit welke. Voor de rest heb ik gewoon wat plaatjes opgezocht, dus zeker niet allemaal gebruiken. :'D
    01, 02, 03, 04.
    01, 02, 03.
    Damn, plaatjes opzoeken van verlaten steden valt nog best tegen.
          Sfeer: Duister en verlaten, misschien zelfs iets mysterieus.
          Horizontaal / Verticaal: Wat voor jou beter werkt, en anders horizontaal.
          Extra's: Ik heb niet één favoriete show, maar als ik moet kiezen: Op dit moment Supernatural.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 18:28 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MT. Voor als ik het ooit eens nodig heb.


    † Love? I want to sleep.

    Inktzwart ik zal je alsnog moeten weigeren, want ik zie nu net in het forum dat je zelf ook een coverstore hebt. Het spijt me heel erg, maar dan maak ik geen covers als je er zelf ook ééntje open hebt.
    Tortura Jouw aanvraag is goed. Ik zet je erbij, je verhaal lijkt me awesome!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    Inktzwart ik zal je alsnog moeten weigeren, want ik zie nu net in het forum dat je zelf ook een coverstore hebt. Het spijt me heel erg, maar dan maak ik geen covers als je er zelf ook ééntje open hebt.
    Tortura Jouw aanvraag is goed. Ik zet je erbij, je verhaal lijkt me awesome!


    Ik dacht dat het er ook bij stond, dat ik het zelf ook had geprobeerd maar dat het was mislukt, maar goed, ik zal het nog eens proberen. Zo slecht zijn mijn cover skills gelukkig nu ook weer niet.


    obsessive rage

    Yussss!


    Quiet the mind, and the soul will speak.