• Ik heb toestemming van Scandal om aanvragen te weigeren.




    Word nog aangepast binnen kort :)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 19:04 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Tortura schreef:
    HET AANVRAAGLIJSTJE
          Titel: C Y F
    Er is geen bepaald soort lettertype dat ik hiervoor heb, als het maar bij het plot past. Persoonlijk vind ik iets van Ar Bonnie als richtlijn, maar als iets totaal anders past mag dat ook!
          Wel of geen username:
    Nee, geen username.
          Beschrijving: In het kort beschreven, gaat het over zombies in een wereld die niet meer bestaat en overleven ieders motto is.
          Foto's: Ik ben niet zo lastig hierin, dus ik heb maar wat plaatjes opgezocht om je een idee te geven. Als je zegt: Ik weet iets dat beter past, vind ik dat ook best (dan moet het wel met het thema te maken hebben). Het enige die ik er echt in gebruikt wil hebben, is de vrouw.
    01, 02, 03.
    Eén van deze plaatjes wil ik er echt in hebben, maakt niet uit welke. Voor de rest heb ik gewoon wat plaatjes opgezocht, dus zeker niet allemaal gebruiken. :'D
    01, 02, 03, 04.
    01, 02, 03.
    Damn, plaatjes opzoeken van verlaten steden valt nog best tegen.
          Sfeer: Duister en verlaten, misschien zelfs iets mysterieus.
          Horizontaal / Verticaal: Wat voor jou beter werkt, en anders horizontaal.
          Extra's: Ik heb niet één favoriete show, maar als ik moet kiezen: Op dit moment Supernatural.




    Ik hoop dat dit was met wat je ongeveer in gedachten had.
    ~ Meike


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik zet hem even op pauze, ik ben vanochtend gevallen met de fiets, en mijn laptop dus ook. Hij is nu kadoek. Dus ik kan helaas geen covers even maken tot ik een nieuwe heb. :(


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    Ik zet hem even op pauze, ik ben vanochtend gevallen met de fiets, en mijn laptop dus ook. Hij is nu kadoek. Dus ik kan helaas geen covers even maken tot ik een nieuwe heb. :(

    Ahh dat suckt echt, man. Hopelijk gaat het snel beter met je en kan je laptop nog gemaakt worden!
    De cover die je voor mij gemaakt hebt, vind ik althans erg nice. Thanks! Ik zet 'm er zo direct bij :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anaklysmos schreef:
    Ik zet hem even op pauze, ik ben vanochtend gevallen met de fiets, en mijn laptop dus ook. Hij is nu kadoek. Dus ik kan helaas geen covers even maken tot ik een nieuwe heb. :(

    Ooh, dat is echt heel jammer. En balen van je laptop! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik zie dat het op pauze staat, maar deze aanvraag heeft geen haast c:

    Titel: Notting Hill • Ashton Irwin ( voor lettertype niet echt een voorkeur, als het maar leuk bij de sfeer past (: )
    Wel of geen username: gewoon mijn naam is goed ; Laurianne
    Beschrijving: Het is gebaseerd op de film Notting Hill. Geen idee of je die hebt gezien. Maar het gaat dus over een man die woont in de wijk Notting Hill in Londen, en daar een beroemde actrice tegenkomt. Zo geraken ze steeds meer verwikkeld in elkaars wereld.
    Foto's:




    Foto 4
    Foto 5
    Foto 6
    Je hoeft natuurlijk niet alle foto's te gebruiken, en als je er niet veel mee bent, zoek ik er wel andere c: .

    Sfeer: Meer richting de 'soft' en 'vintage' sfeer, aangezien het eerder een nogal romantisch en gemoedelijk verhaal is. (Zie dan vooral naar de kleuren van de huisjes van Notting Hill die vooral in pastel kleurtjes zijn (: )
    Horizontaal / Verticaal: Daar laat ik je vrij in. Ik heb niet echt een voorkeur.
    Extra's: eh eh, Teen Wolf of Supernatural for sure c:.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 17:34 ]


    soul made of stardust and chaos.

    @Malum ik zet je er bij, hou er wel rekening mee dat het een week of twee of langer kan gaan duren. Ik koop volgend weekend een nieuwe, dan zijn er allemaal kortingen enzo in de computer zaak en dan heb ik al mijn stage geld binnen, gehe.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    @Malum ik zet je er bij, hou er wel rekening mee dat het een week of twee of langer kan gaan duren. Ik koop volgend weekend een nieuwe, dan zijn er allemaal kortingen enzo in de computer zaak en dan heb ik al mijn stage geld binnen, gehe.


    Aah top dankje! Het heeft echt geen haast, neem je tijd (: ! Ik begrijp hoe rot het kan zijn om met een kapotte laptop te zitten.


    soul made of stardust and chaos.

    Anaklysmos schreef:
    Ik zet hem even op pauze, ik ben vanochtend gevallen met de fiets, en mijn laptop dus ook. Hij is nu kadoek. Dus ik kan helaas geen covers even maken tot ik een nieuwe heb. :(


    Ah god, wat vreselijk. Ben je verder wel heel, niet gewond o.i.d.? D:


    26 - 02 - '16

    Anaklysmos schreef:
    Ik zet hem even op pauze, ik ben vanochtend gevallen met de fiets, en mijn laptop dus ook. Hij is nu kadoek. Dus ik kan helaas geen covers even maken tot ik een nieuwe heb. :(


    Ai, pijnlijk. Ik hoop dat het weer snel goed komt met je, en met je laptop, want een kapotte pc lijkt me ook niet heel prettig D:


    obsessive rage

    Ik kan weer covers maken (krul) het topic gaat a.s maandag weer open :Y)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    maIum schreef:
    ik zie dat het op pauze staat, maar deze aanvraag heeft geen haast c:

    Titel: Notting Hill • Ashton Irwin ( voor lettertype niet echt een voorkeur, als het maar leuk bij de sfeer past (: )
    Wel of geen username: gewoon mijn naam is goed ; Laurianne
    Beschrijving: Het is gebaseerd op de film Notting Hill. Geen idee of je die hebt gezien. Maar het gaat dus over een man die woont in de wijk Notting Hill in Londen, en daar een beroemde actrice tegenkomt. Zo geraken ze steeds meer verwikkeld in elkaars wereld.
    Foto's:




    Foto 4
    Foto 5
    Foto 6
    Je hoeft natuurlijk niet alle foto's te gebruiken, en als je er niet veel mee bent, zoek ik er wel andere c: .

    Sfeer: Meer richting de 'soft' en 'vintage' sfeer, aangezien het eerder een nogal romantisch en gemoedelijk verhaal is. (Zie dan vooral naar de kleuren van de huisjes van Notting Hill die vooral in pastel kleurtjes zijn (: )
    Horizontaal / Verticaal: Daar laat ik je vrij in. Ik heb niet echt een voorkeur.
    Extra's: eh eh, Teen Wolf of Supernatural for sure c:.


    Als er iets moet worden veranderd, zeg het maar (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Mandler schreef:
    (...)


    Als er iets moet worden veranderd, zeg het maar (:



    Hij is echt heel erg leuk!

    Maar is het misschien mogelijk om eerder richting pastel kleurtjes te gaan? Zo niet, geen probleem! Zo is hij ook echt prachtig c: Dankje!


    soul made of stardust and chaos.

    Titel: Het geheim van de Hongerspelen, en als het kan graag in zo'n soort font.
    Wel of geen username: Geen username
    Beschrijving: Chelone Simons is als baby achtergelaten bij het weeshuis. Nu, vijftien jaar later, is Chelone geadopteerd en heeft ze een hecht vriendengroepje. Ze lijkt een normale wees, maar dat verandert allemaal als er iemand genaamd "Mitch" opduikt als ze op kamp is en haar vraagt hem om middernacht te ontmoeten...
    Foto's: Foto 1 - Foto 2
    Sfeer: Een beetje geheimzinnig...
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal, en als het kan het liefst op Wattpad cover-formaat (512px bij 800px)
    Extra's: Doctor Who

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 10:49 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Titel: Letters to my heart || Liam Payne
    Wel of geen username: Geen
    Beschrijving: Tweede wereldoorlog : Als - haar grote liefde wordt opgeroepen voor het leger , besluit ze om brieven naar hem te schrijven om hem toch een beetje bij haar te houden. In die tijd komt ze in het verzet terecht en beleeft ze veel meer dan dat ze ooit gedacht had.
    Foto's:


    Sfeer: Beetje vintage/historisch
    Horizontaal / Verticaal: Wat voor jou het beste uitkomt


    Firm believer of all that is magic

    Deze aanvraag heb ik ook bij iemand anders gedaan, maar ik gebruik voor elke website een andere cover dus:
    Naam: Schaakmat || Hunger Games
    Wel/Geen username: geen
    Beschrijving: Sofiya is als beroepstribuut getrokken in de hongerspelen. Ze gaat er alles aandoen om het beter te doen dan haar broer die hierdoor gestorven is.
    Foto's: Sowieso eentje van Freya Tingley, het District twee logo en een arena.

    Foto's Freya:





    Foto's District twee symbool:



    Foto's Arena:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 16:11 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina