• Ik heb toestemming van Scandal om aanvragen te weigeren.




    Word nog aangepast binnen kort :)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 19:04 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel: Isn't life so perfect after all?
    Via dafont.com graag een lettertype: Voor de titel graag: zoiets http://www.dafont.com/carolingia.font, voor de naam graag: zoiets http://www.dafont.com/honey-script.font
    Wel of geen username:Geen usernaam, mijn eigen naam wel als dat kan 'Tirza Jonkman', graag de naam wat kleiner dan de titel als dat kan.
    Beschrijving:
    Het is september, het nieuwe schooljaar is net begonnen. Tweelingbroer en zus, Simon en Samantha, beginnen beide met een goed gevoel aan hun examenjaar. De 17-jarige Samantha (Sam) zit in 6 vwo, ze heeft niet super veel vrienden en is niet heel populair maar ze vind het prima zo, ze heeft genoeg aan Lisa en Roos. Simon is het tegenovergestelde van Samantha, hij zit in 5 havo en het leven is voor hem een groot feest. Simon en Samantha wonen samen met hun ouders en hun 20-jarige broer Ramon. Ramon zit op het HBO en maakt in zijn vrije tijd veel muziek. Vader Martin is Militair en is in juni terug gekomen. Moeder Florence is een echte duizend poot, volgens haar kinderen is ze de beste moeder die er is. Florence heeft alles voor haar kinderen over.
    Het leven is goed, maar dan slaat het noodlot toe...

    Het noodlot is zeg maar dat de moeder omkomt bij een auto ongeluk, iedereen gaat anders om met het verlies van hun moeder.
    Foto's: deze sfeer


    Sfeer: Er hangt een verdrietige, emotionele sfeer. Iedereen rouwt om het verlies van de moeder.
    Horizontaal / Verticaal:Verticaal als het kan, maar maakt niet zo veel uit.
    Extra's: Moordvrouw!

    Ik vind dat 3de voorbeeld, die met dat meisje heel mooi.'Ships in the night' Iets in die richting zou super tof zijn!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 14:23 ]


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Titel:

    The Prediction. Ik vond Vanilla Twilight, Betty en Honey Script wel mooi, maar als jij nog andere weet kan je die gebruiken. Dat maakt me niet zoveel uit.

    Wel of geen username:

    Ja. ItsMeXxX. Het hoeft alleen niet zo opvallend en liever kleiner en in een ander lettertype dan de titel.

    Beschrijving:

    Bella blijkt het meisje te zijn uit een voorspelling waar ook de Twilight boeken op gebaseerd zijn. Niemand weet alleen van die voorspelling en zelf is ze helemaal gek op The Twilight Saga.
    Edward komt haar tegen op de school waar hij nieuw is en weet meteen dat zij het is, hij wordt meteen verliefd op haar en zij -natuurlijk- ook op hem. Maar hun relatie gaat niet vanzelf en het lijkt wel alsof alles wat op hun pad terecht komt ze tegenwerkt.

    Foto's:



    Sfeer:

    Ik dacht een beetje aan liefdevol. En als je weet waar Twilight over gaat, een beetje die richting op. Niet kil.

    Horizontaal / Verticaal:

    Verticaal het liefst.

    Extra's:

    Wie is de mol! En ik dacht bij de cover een beetje aan de cover/poster van The Last Song. Ik had ook een aanvraag gedaan bij een andere coverstore, maar diegene heeft er nog geen gemaakt en ik vind jouw covers echt super mooi! Als je mijn aanvraag daarom niet goedkeurt snap ik volledig.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 18:49 ]


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Titel: Scattered
    Via dafont.com graag een lettertypte uitzoeken. Alleen dit is niet verplicht. Ik heb niet echt een voorkeur, een heel simpel lettertype is al goed.
    Wel of geen username: Nee, liever niet
    Beschrijving:

    Het gaat over een meisje dat in het echte leven nogal eenzaam is en in haar hoofd een soort wereld maakt waar ze zich wel thuis voelt, heel kort gezegd.

    Foto's:
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Dit zijn alleen eventuele foto's andere zijn ook goed! Ik zou er graag een zwaan, spiegel en een meisje op zien, maar dat hoeven niet perse deze te zijn.
    Sfeer: Droevig, eenzaam. Dromerig
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal
    Extra's: Wie is de Mol


    they took achlys

    Cibis, Tuena, ItsMeXxX, tirzaj Het spijt me heel erg, maar ik weiger jullie aanvragen. Jullie hebben alles gedaan wat ik gevraagd had - waar ik blij mee ben, hihi. Maar ik denk dat als ik er mee bezig ga dat ik het helemaal verpest, en ik heb er niet zo veel inspiratie voor - sorry.

    Bloedrood, Polovina Ik zet jullie in de wachtrij.

    Bedankt voor al jullie aanvragen!
    (typing)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Mandler schreef:
    Cibis, Tuena, ItsMeXxX, tirzaj Het spijt me heel erg, maar ik weiger jullie aanvragen. Jullie hebben alles gedaan wat ik gevraagd had - waar ik blij mee ben, hihi. Maar ik denk dat als ik er mee bezig ga dat ik het helemaal verpest, en ik heb er niet zo veel inspiratie voor - sorry.

    Bloedrood, Polovina Ik zet jullie in de wachtrij.

    Bedankt voor al jullie aanvragen!
    (typing)


    Ik ben benieuwd naar het resultaat.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Deze aanvraag heb ik ook bij iemand anders gedaan, maar ik gebruik voor elke website een andere cover dus:
    Naam: Schaakmat || Hunger Games
    Wel/Geen username: geen
    Beschrijving: Sofiya is als beroepstribuut getrokken in de hongerspelen. Ze gaat er alles aandoen om het beter te doen dan haar broer die hierdoor gestorven is.
    Foto's: Sowieso eentje van Freya Tingley, het District twee logo en een arena.

    Foto's Freya:





    Foto's District twee symbool:



    Foto's Arena:






    Ik heb nu dit, ik hoop dat dit is waar je naar zocht. Als ik nog iets moet veranderen, zeg het maar!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

Mandler schreef:
(...)





Ik heb nu dit, ik hoop dat dit is waar je naar zocht. Als ik nog iets moet veranderen, zeg het maar!



I love it,

Serieus, deze cover is geweldig, ik ga hem zeker gebruiken.


‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

Ik ben echt jaloers op jouw photoshop skills, wauw! (bloos)


26 - 02 - '16

@Polovina ik ben blij dat je hem mooi vind ^.^

@Oncilla Dankjewel! :$


"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

Titel: IJskoningin ~ The Hunger Games. Maar alleen ijskoningin moet er op.
Ik zou graag iets als Jellycka Saint Andrews Queen willen of iets wat erop lijkt.
Wel of geen username: Ja
Beschrijving: Het is de beschrijving van een Hongerspelen, dit keer vanuit een dertienjarig meisje genaamd Glacia die tot de ijskoningin wordt omgedoopt. Ze zit in district tien.
Foto's: Mijn faceclaim is of Chloë Grace Moretz, of Raffey Cassidy. Ik weet nog wel welke van de twee dus dit mag je zelf kiezen, ik zal daarna gewoon degene gebruiken die jij hebt gebruikt. Dit vond ik ook wel een mooi plaatje
Sfeer: Koud, eenzaam, sierlijk
Horizontaal / Verticaal: Verticaal
Extra's: Nog steeds Wie is de Mol

Nu was ik niet van plan er nog een te vragen, maar ik doe het toch, ik snap het als je hem afwijst omdat ik ook nog een andere aanvraag heb.


they took achlys

Ik ga weer beginnen met covers maken, dus wie een aanvraag wil doen, graag (:


"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

Anaklysmos schreef:
Ik ga weer beginnen met covers maken, dus wie een aanvraag wil doen, graag (:

Omg omg omg. Ik wil (: Jouw covers zijn awesome! Hopelijk heb ik later even tijd om het lijstje in te vullen^^


If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Wat een prachtige en beeldschone covers. Allemaal, stuk voor stuk. Ze zien er allemaal zo beeldschoon uit. *O*

[ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 21:25 ]

Maak jij ook covers voor persoonlijk gebruik? Want ik ga het verhaal niet online zetten, maar ik vind het wel enorm motiverend om een mooie cover te hebben, haha :')

In ieder geval hier mijn aanvraag:

Het is een cover voor het tweede deel van een trilogie (het was eerst de bedoeling om het in één boek te doen, maar deel één zit nu aan bijna 30K woorden en is nog maar net begonnen, dus ik heb besloten het op te splitsen). De cover van het eerste deel ziet er nu zo uit, met dank aan GredWeasley. Ik weet niet of je überhaupt iets aan deze info hebt, maar het kan je misschien helpen met de stijl of weet ik veel wat :')

Titel: Razernij 2
Wel of geen username: Liever geen username, maar als het kan misschien mijn echte naam Romi De Temmerman, hoeft niet per se.
Beschrijving:
Als plots een nieuwe ziekte uitbreekt, staat de wereld op zijn kop. De Razernij, gekenmerkt door zijn chaos en wreedheid, verandert ieder normaal mens in een razende; een gewelddadig monster, dat enkel voldoening kan putten uit martelen en moorden - op de meest wansmakelijke manieren.

Of de Razernij besmettelijk is, weet men niet. Dokters kunnen zelfs niet met zekerheid zeggen of de Razernij niet gewoon een fabeltje is. Slechts één ding is zeker: deze golf van Razernij zal de mensheid uitroeien. Zeker wanneer blijkt dat verscheidene razenden ook nog eens een mutatie krijgen die hun extra sterk maakt. Een normale persoon maakt geen schijn van kans meer wanneer hij oog in oog komt te staan met een razende.

In deze apocalyptische wereld volgen we Indy. Hij leeft in de waan dat hij nog steeds zijn gezond verstand bevat, maar zijn mutatie valt niet te ontkennen. Is hij echt nog de jongen die hij denkt te zijn, of verandert hij stilaan in een razende zonder het zelf te beseffen?

(De cover zou dus zijn voor het tweede deel, en ik weet niet of het er echt toe doet, maar hierin gaat het vooral over Indy en zijn groep. Wanneer er plots een van zijn vrienden vermoord wordt, begint iedereen elkaar te wantrouwen omdat ze vermoeden dat een van hen een razende is. Iedereen begint elkaar te beschuldigen en de hele groep begint uit elkaar te vallen.)

Foto's: Oké, ik heb nog nooit eerder plaatjes moeten zoeken voor een cover, dus ik hoop dat je hiermee iets kunt en anders sorry :')
Dus, het verhaalt speelt zich vooral af op de weg in een bossig gebied, dus ik dacht aan plaatjes als deze, of zoiets.
Daarnaast zou ik ook nog graag het silhouet van een jongen hebben (ik werk liever niet met faceclaims), dus ik heb een paar voorbeeldjes proberen te verzamelen:
Klik!
Klik!
Klik!
En de laatste
En dan zou ik nog heel graag iets hebben wat staat voor bloed, bijvoorbeeld dit plaatje vind ik wel leuk, of anders een witte bloem met bloed erop, zoals dit, of dit (maar stiekem heb ik het liever in kleur).
En ik heb geen idee waarom, maar dit plaatje vond ik gewoon een beetje de goede sfeer overbrengen.

Sfeer: Onrustig/chaotisch, apocalyptisch en ik heb geen idee of het mogelijk is, maar het zou leuk zijn als je een soort 'wantrouwen' en/of 'wanhoop' over kon brengen.
Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
Extra's: Toen ik op mijn gsm dit topic las, stond er ergens dat ik bij extra's mijn favoriete serie moest zetten en dat het af en toe veranderde om te checken of je de regels wel las, maar ik heb dit topic al twee keer nagelezen op mijn pc en ik zie het nergens meer staan, dus ofwel ben ik blind, ofwel kijk ik scheel, ofwel heb je het weggehaald :')

[ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 23:39 ]


If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Dazai schreef:
Maak jij ook covers voor persoonlijk gebruik? Want ik ga het verhaal niet online zetten, maar ik vind het wel enorm motiverend om een mooie cover te hebben, haha :')

In ieder geval hier mijn aanvraag:

Het is een cover voor het tweede deel van een trilogie (het was eerst de bedoeling om het in één boek te doen, maar deel één zit nu aan bijna 30K woorden en is nog maar net begonnen, dus ik heb besloten het op te splitsen). De cover van het eerste deel ziet er nu zo uit, met dank aan GredWeasley. Ik weet niet of je überhaupt iets aan deze info hebt, maar het kan je misschien helpen met de stijl of weet ik veel wat :')

Titel: Razernij 2
Wel of geen username: Liever geen username, maar als het kan misschien mijn echte naam Romi De Temmerman, hoeft niet per se.
Beschrijving:
Als plots een nieuwe ziekte uitbreekt, staat de wereld op zijn kop. De Razernij, gekenmerkt door zijn chaos en wreedheid, verandert ieder normaal mens in een razende; een gewelddadig monster, dat enkel voldoening kan putten uit martelen en moorden - op de meest wansmakelijke manieren.

Of de Razernij besmettelijk is, weet men niet. Dokters kunnen zelfs niet met zekerheid zeggen of de Razernij niet gewoon een fabeltje is. Slechts één ding is zeker: deze golf van Razernij zal de mensheid uitroeien. Zeker wanneer blijkt dat verscheidene razenden ook nog eens een mutatie krijgen die hun extra sterk maakt. Een normale persoon maakt geen schijn van kans meer wanneer hij oog in oog komt te staan met een razende.

In deze apocalyptische wereld volgen we Indy. Hij leeft in de waan dat hij nog steeds zijn gezond verstand bevat, maar zijn mutatie valt niet te ontkennen. Is hij echt nog de jongen die hij denkt te zijn, of verandert hij stilaan in een razende zonder het zelf te beseffen?

(De cover zou dus zijn voor het tweede deel, en ik weet niet of het er echt toe doet, maar hierin gaat het vooral over Indy en zijn groep. Wanneer er plots een van zijn vrienden vermoord wordt, begint iedereen elkaar te wantrouwen omdat ze vermoeden dat een van hen een razende is. Iedereen begint elkaar te beschuldigen en de hele groep begint uit elkaar te vallen.)

Foto's: Oké, ik heb nog nooit eerder plaatjes moeten zoeken voor een cover, dus ik hoop dat je hiermee iets kunt en anders sorry :')
Dus, het verhaalt speelt zich vooral af op de weg in een bossig gebied, dus ik dacht aan plaatjes als deze, of zoiets.
Daarnaast zou ik ook nog graag het silhouet van een jongen hebben (ik werk liever niet met faceclaims), dus ik heb een paar voorbeeldjes proberen te verzamelen:
Klik!
Klik!
Klik!
En de laatste
En dan zou ik nog heel graag iets hebben wat staat voor bloed, bijvoorbeeld dit plaatje vind ik wel leuk, of anders een witte bloem met bloed erop, zoals dit, of dit (maar stiekem heb ik het liever in kleur).
En ik heb geen idee waarom, maar dit plaatje vond ik gewoon een beetje de goede sfeer overbrengen.

Sfeer: Onrustig/chaotisch, apocalyptisch en ik heb geen idee of het mogelijk is, maar het zou leuk zijn als je een soort 'wantrouwen' en/of 'wanhoop' over kon brengen.
Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
Extra's: Toen ik op mijn gsm dit topic las, stond er ergens dat ik bij extra's mijn favoriete serie moest zetten en dat het af en toe veranderde om te checken of je de regels wel las, maar ik heb dit topic al twee keer nagelezen op mijn pc en ik zie het nergens meer staan, dus ofwel ben ik blind, ofwel kijk ik scheel, ofwel heb je het weggehaald :')


Je aanvraag is goed en ik zal je in de wachtrij zetten. Hij is vanavond of morgen avond klaar.


"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."