• Ik heb toestemming van Scandal om aanvragen te weigeren.




    Word nog aangepast binnen kort :)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 19:04 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Dazai schreef:
    Maak jij ook covers voor persoonlijk gebruik? Want ik ga het verhaal niet online zetten, maar ik vind het wel enorm motiverend om een mooie cover te hebben, haha :')

    In ieder geval hier mijn aanvraag:

    Het is een cover voor het tweede deel van een trilogie (het was eerst de bedoeling om het in één boek te doen, maar deel één zit nu aan bijna 30K woorden en is nog maar net begonnen, dus ik heb besloten het op te splitsen). De cover van het eerste deel ziet er nu zo uit, met dank aan GredWeasley. Ik weet niet of je überhaupt iets aan deze info hebt, maar het kan je misschien helpen met de stijl of weet ik veel wat :')

    Titel: Razernij 2
    Wel of geen username: Liever geen username, maar als het kan misschien mijn echte naam Romi De Temmerman, hoeft niet per se.
    Beschrijving:
    Als plots een nieuwe ziekte uitbreekt, staat de wereld op zijn kop. De Razernij, gekenmerkt door zijn chaos en wreedheid, verandert ieder normaal mens in een razende; een gewelddadig monster, dat enkel voldoening kan putten uit martelen en moorden - op de meest wansmakelijke manieren.

    Of de Razernij besmettelijk is, weet men niet. Dokters kunnen zelfs niet met zekerheid zeggen of de Razernij niet gewoon een fabeltje is. Slechts één ding is zeker: deze golf van Razernij zal de mensheid uitroeien. Zeker wanneer blijkt dat verscheidene razenden ook nog eens een mutatie krijgen die hun extra sterk maakt. Een normale persoon maakt geen schijn van kans meer wanneer hij oog in oog komt te staan met een razende.

    In deze apocalyptische wereld volgen we Indy. Hij leeft in de waan dat hij nog steeds zijn gezond verstand bevat, maar zijn mutatie valt niet te ontkennen. Is hij echt nog de jongen die hij denkt te zijn, of verandert hij stilaan in een razende zonder het zelf te beseffen?

    (De cover zou dus zijn voor het tweede deel, en ik weet niet of het er echt toe doet, maar hierin gaat het vooral over Indy en zijn groep. Wanneer er plots een van zijn vrienden vermoord wordt, begint iedereen elkaar te wantrouwen omdat ze vermoeden dat een van hen een razende is. Iedereen begint elkaar te beschuldigen en de hele groep begint uit elkaar te vallen.)

    Foto's: Oké, ik heb nog nooit eerder plaatjes moeten zoeken voor een cover, dus ik hoop dat je hiermee iets kunt en anders sorry :')
    Dus, het verhaalt speelt zich vooral af op de weg in een bossig gebied, dus ik dacht aan plaatjes als deze, of zoiets.
    Daarnaast zou ik ook nog graag het silhouet van een jongen hebben (ik werk liever niet met faceclaims), dus ik heb een paar voorbeeldjes proberen te verzamelen:
    Klik!
    Klik!
    Klik!
    En de laatste
    En dan zou ik nog heel graag iets hebben wat staat voor bloed, bijvoorbeeld dit plaatje vind ik wel leuk, of anders een witte bloem met bloed erop, zoals dit, of dit (maar stiekem heb ik het liever in kleur).
    En ik heb geen idee waarom, maar dit plaatje vond ik gewoon een beetje de goede sfeer overbrengen.

    Sfeer: Onrustig/chaotisch, apocalyptisch en ik heb geen idee of het mogelijk is, maar het zou leuk zijn als je een soort 'wantrouwen' en/of 'wanhoop' over kon brengen.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
    Extra's: Toen ik op mijn gsm dit topic las, stond er ergens dat ik bij extra's mijn favoriete serie moest zetten en dat het af en toe veranderde om te checken of je de regels wel las, maar ik heb dit topic al twee keer nagelezen op mijn pc en ik zie het nergens meer staan, dus ofwel ben ik blind, ofwel kijk ik scheel, ofwel heb je het weggehaald :')





    Dit is wat ik tot nu toe heb - ik weet niet of het mooi word als ik er een roos bij doe, anders word het een beetje te druk. Ik hoop dat ik de sfeer goed gebracht heb, en mocht ik wat veranderen, geef maar een reactie, groetjes, Meike.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)




    Dit is wat ik tot nu toe heb - ik weet niet of het mooi word als ik er een roos bij doe, anders word het een beetje te druk. Ik hoop dat ik de sfeer goed gebracht heb, en mocht ik wat veranderen, geef maar een reactie, groetjes, Meike.

    Oh wow, ik vind hem echt prachtig! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Yaaas. Ik heb een aanvraag!

    Titel: Promised (ondertitel: Game of Thrones)
    Wel of geen username: Shireen, niet erop.
    Beschrijving:

    Elia Lannister, er wordt van haar gezegd dat ze gedoemd danwel vervloekt is. Ze wordt pas op 18-jarige leeftijd, maar na al 4 mislukte verlovingen, door haar oom Tywin meegenomen vanuit Casterly Rock naar King's Landing. Een vijfde maal is ze uitgehuwelijkt aan de erfgenaam van een van de grote houses van Westeros. Ze stemt, na voorgaand al om 4 verloofden gerouwd te hebben, in om uitgehuwelijkt te worden aan Loras Tyrell. Maar zodra de spanningen in Westeros oplopen, met een oorlog en een opstand voor de deur, dreigt haar huwelijk opnieuw in de soep te lopen. Maar dit keer zal dat niet het enige zijn: dit keer staat haar gehele leven op het spel.

    Foto's:
    (Ik snap dat het nogal veel foto's zijn, als het niet past moet je het even zeggen!)
    Elia
    Cersei
    Jaime
    Loras
    Jon
    Sfeer: Kun je Elia in het midden in kleur plaatsen, en de rest eromheen in zwart/wit? Wel dan met een beetje overgang, een zachte overgang van kleur naar grijs als je begrijpt wat ik bedoel :'D (de eerste cover onder je spoiler vind ik erg mooi, een beetje dat idee)
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal graag!
    Extra's: Alvast bedankt(flower)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 12:13 ]


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Yaaas. Ik heb een aanvraag!

    Titel: Promised (ondertitel: Game of Thrones)
    Wel of geen username: Shireen, niet erop.
    Beschrijving:
    Elia Lannister, er wordt van haar gezegd dat ze gedoemd danwel vervloekt is. Ze wordt pas op 18-jarige leeftijd, maar na al 4 mislukte verlovingen, door haar oom Tywin meegenomen vanuit Casterly Rock naar King's Landing. Een vijfde maal is ze uitgehuwelijkt aan de erfgenaam van een van de grote houses van Westeros. Ze stemt, na voorgaand al om 4 verloofden gerouwd te hebben, in om uitgehuwelijkt te worden aan Loras Tyrell. Maar zodra de spanningen in Westeros oplopen, met een oorlog en een opstand voor de deur, dreigt haar huwelijk opnieuw in de soep te lopen. Maar dit keer zal dat niet het enige zijn: dit keer staat haar gehele leven op het spel.

    Foto's:
    (Ik snap dat het nogal veel foto's zijn, als het niet past moet je het even zeggen!)
    Elia
    Cersei
    Jaime
    Loras
    Jon
    Sfeer: Kun je Elia in het midden in kleur plaatsen, en de rest eromheen in zwart/wit? Wel dan met een beetje overgang, een zachte overgang van kleur naar grijs als je begrijpt wat ik bedoel :'D (de eerste cover onder je spoiler vind ik erg mooi, een beetje dat idee)
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal graag!
    Extra's: Alvast bedankt(flower)



    Je cover is af. Ik heb twee verschillende gemaakt, één met de extra foto's en één zonder. Persoonlijk vind ik ze met de foto's een beetje te druk. Maar ik hoop dat je 'm mooi vindt ^^




    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    (...)


    Je cover is af. Ik heb twee verschillende gemaakt, één met de extra foto's en één zonder. Persoonlijk vind ik ze met de foto's een beetje te druk. Maar ik hoop dat je 'm mooi vindt ^^





    Wauw! Echt super mooi! Ik vind die zonder alle plaatjes erbij denk ik ook mooier, de achtergrond/texture komt daar mooier naar voren. Hartstikke bedankt! (:


    how dare you speak of grace

          Titel:
    Geen titel. Ik wil graag een cover zonder titel.
          Wel of geen username:
    Het liefst geen usernames. Dat is het gemakkelijkst voor wanneer als ik mijn username verander (en dat is vaak).
          Beschrijving:
    Het gaat over Jagers die jagen op het supernatural. Eigenlijk gebaseerd op de verhaalplot van de serie, maar dan zonder de fanfic – if you know what I mean.
          Foto's:
    Anti-Possession / Devil's Trap
    O1, O2, O3, O4, O5
          Sfeer:
    Een donkere en spannende sfeer. Het is een bovennatuurlijk verhaalplot, dus in die richting.
          Horizontaal / Verticaal:
    Horizontaal.
          Extra's:
    Moet ik nog mijn favoriete series opschrijven hier? Zo ja: Charmed, Will & Grace, Supernatural.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 1:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shireen schreef:
    (...)

    Wauw! Echt super mooi! Ik vind die zonder alle plaatjes erbij denk ik ook mooier, de achtergrond/texture komt daar mooier naar voren. Hartstikke bedankt! (:

    Ik ben blij dat je ze mooi vindt! (flower)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Wampus schreef:
          Titel:
    Geen titel. Ik wil graag een cover zonder titel.
          Wel of geen username:
    Het liefst geen usernames. Dat is het gemakkelijkst voor wanneer als ik mijn username verander (en dat is vaak).
          Beschrijving:
    Het gaat over Jagers die jagen op het supernatural. Eigenlijk gebaseerd op de verhaalplot van de serie, maar dan zonder de fanfic – if you know what I mean.
          Foto's:
    Anti-Possession / Devil's Trap
    O1, O2, O3, O4, O5
          Sfeer:
    Een donkere en spannende sfeer. Het is een bovennatuurlijk verhaalplot, dus in die richting.
          Horizontaal / Verticaal:
    Horizontaal.
          Extra's:
    Moet ik nog mijn favoriete series opschrijven hier? Zo ja: Charmed, Will & Grace, Supernatural.


    Je aanvraag is goed - ik hoop dat het me lukt, want ik heb nog niet zo vaak een 'duistere' cover gemaakt - maar ik zal mijn best doen, als ik er uiteindelijk niet uitkom, hoor je het van mij (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Meatlug schreef:
    (...)

    Je aanvraag is goed - ik hoop dat het me lukt, want ik heb nog niet zo vaak een 'duistere' cover gemaakt - maar ik zal mijn best doen, als ik er uiteindelijk niet uitkom, hoor je het van mij (:

    Het hoeft ook niet zo moeilijk in elkaar gezet te zijn. En als je meer foto's wilt, dan vraag je het maar c: Dan ga ik nog even zoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meatlug schreef:
    (...)

    Je aanvraag is goed - ik hoop dat het me lukt, want ik heb nog niet zo vaak een 'duistere' cover gemaakt - maar ik zal mijn best doen, als ik er uiteindelijk niet uitkom, hoor je het van mij (:


    Ik heb twee verschillende covers gemaakt - ik hoop dat je ze mooi vindt (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Meatlug schreef:
    (...)

    Ik heb twee verschillende covers gemaakt - ik hoop dat je ze mooi vindt (:


    Ik vind ze fantastisch geworden! Maar ik heb het idee dat bij die eerste iets mist. Bij die jongen was er iets op de grond getekend, ten teken dat hij een vastgezette demon is. Vind je het erg om dat te veranderen en dat terug te laten komen? Anders ben ik hier ook gewoon erg blij mee!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Ik vind ze fantastisch geworden! Maar ik heb het idee dat bij die eerste iets mist. Bij die jongen was er iets op de grond getekend, ten teken dat hij een vastgezette demon is. Vind je het erg om dat te veranderen en dat terug te laten komen? Anders ben ik hier ook gewoon erg blij mee!




    Bedoel je zo?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    ^ Yes, thanks! Het ziet er fantastisch uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iemand die nog een cover nodig heeft ^^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Haha, moeten we je bezig houden?
    Tbh heb ik nog wel een verzoekje dat ik misschien kan gebruiken. Maar t is een soort experiment (ik weet niet zeker of ik m wil gebruiken in m'n story layout), en ik heb nu ook geen laptop om plaatjes te zoeken, hihi.


    how dare you speak of grace