• Hallo peeps,

    Qing (Painkiller) en ik waren met elkaar aan het praten en wij hebben unaniem met z'n twee besloten dat er van belangen nog niet genoeg meetings zijn (7 meetings, toch niet zo veel?) en dus hebben we besloten er nog een op poten te zetten!
    Wij zijn beiden uit Mechelen, in België, en we wouden graag nog eens met elkaar afspreken, dus vragen we ons af of er nog mensen geïnteresseerd zijn om af te komen.

    Ziehier een prachtige foto van onze stad:


    Zo modern.

    Leuke mensen die (misschien) komen
    Diplodocus (Felicia)
    Painkiller (Qing)
    Debbaut (Jarne)
    Probie (Leah)
    Sonder (Liesje)
    Scandal (Erica)
    copal (Erika)
    Canis_Lupus (Ines) - JIJ GAAT KOMEN OF JE WIL OF NIET

    We gaan op 27 februari!

    Groetjes,
    Felicia en Qing

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 22:33 ]

    Heb jij tijd om te komen?


    What would Emma do?

    Als we tussen 13u en 14u kunnen afspreken, wil ik ook wel op de lijst ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reigns schreef:
    En toen moest ik aan Planckendael denken, haha. Maar zet mij maar op misschien.


    Loool, Planckendael is duuur en daarbij ga ik er al heen in maart met de klas (:

    Wat dacht je om rond te hangen in de Botanic? Er is een kleine supermarkt dichtbij om wat te snacken te halen en dan kunnen we daar wat zitten? (: Of zo haha.

    ^ Zou leuk zijn! ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Noragami > Midorima > Ginoza


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik moet het in mijn agenda schrijven. Straks vergeet ik het nog.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, ik heb dus hetzelfde! :'D (en ik organiseer het :x) Toevallig blijkt trouwens dat ik de 13de ook in Mechelen zal zijn. Het had best handig geweest als jullie wel konden, want er was een brunch voor 'Kom op tegen Kanker'. :Y)


    What would Emma do?

    lol omg ik woon in het centrum van mechelen maar het lijkt te awkward om te gaan dus nvm


    Heaven is a place that we all have

    Echt? Kom gewoon af! We zijn met een hele boel! ^^ Ik woon zelf aan de rand van Mechelen, in Walem.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Echt? Kom gewoon af! We zijn met een hele boel! ^^ Ik woon zelf aan de rand van Mechelen, in Walem.


    haha lol maar dan voel ik me klein. ik woon in Nekkerspoel heh.


    Heaven is a place that we all have

    Oeh, dat is inderdaad heel handig gelegen! ^^ Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor.

    Ik kijk er wel echt naar uit! :d


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Oeh, dat is inderdaad heel handig gelegen! ^^ Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor.

    Ik kijk er wel echt naar uit! :d


    Haha, inderdaad. Ik ben letterlijk op loopafstand van de Bruul en Botanique.

    Ik zal er nog eens over nadenken :{


    Heaven is a place that we all have

    Ik ook, al ben ik niet zeker of ik kan. Zag net dat ik 's avonds een toneelstuk heb en dat ik nog moet zien hoe ik uit Mechelen in vredesnaam in Gent raak op tijd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oeh, dat is inderdaad een heel eind reizen. :/ Elk uur is er normaal gezien wel een rechtstreekse trein en daar zit je een uur op.


    What would Emma do?

    Zet mij maar op misschien!

    De naam is Adnane.


    Heaven is a place that we all have

    Jij krijgt van mij de prachtige MISSCHIEN achter je naam. ;d


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Jij krijgt van mij de prachtige MISSCHIEN achter je naam. ;d


    Oh wow, so beautiful.


    Heaven is a place that we all have