• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    "Wow ja zij had 28 punten en ze zal wel een van de weinigen zijn met een voldoende. Hoeveel had jij?"
    "38"

    :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wookiee schreef:
    Wacht, heeft de meid met wie me hij vroeger kinda bedrogen had nu een crush op mij? HAHAHA

    what the fuck

    Wow, the plot thickens


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wookiee schreef:
    Wacht, heeft de meid met wie me hij vroeger kinda bedrogen had nu een crush op mij? HAHAHA

    what the fuck


    Vet, ik zeg doen! Gewoon om alleen al even te stoken, omdat het kan


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Vet, ik zeg doen! Gewoon om alleen al even te stoken, omdat het kan

    Nahhh Thomas. Je kunt die chick natuurlijk niet slechts gebruiken om hem te kwetsen. Is ook vrij sneu voor haar dan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)
    Nahhh Thomas. Je kunt die chick natuurlijk niet slechts gebruiken om hem te kwetsen. Is ook vrij sneu voor haar dan


    Oh oke, jammer.


    Sarah = ongewoon sexy

    'Het is een vegetarisch gerecht.' [tijdje later] 'En nu doen we er een blokje kippenbouillon in.'
    Zoiets laat me altijd fronsen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Oh oke, jammer.


    (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)
    Nahhh Thomas. Je kunt die chick natuurlijk niet slechts gebruiken om hem te kwetsen. Is ook vrij sneu voor haar dan


    Waarom het is de perfecte manier om ze beiden terug te pakken
    make it burnnn


    i put the fun in funeral

    Nia schreef:
    'Het is een vegetarisch gerecht.' [tijdje later] 'En nu doen we er een blokje kippenbouillon in.'
    Zoiets laat me altijd fronsen.


    I lol'd. Zeer vegetarisch indeed.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Audacity schreef:
    (...)

    Waarom het is de perfecte manier om ze beiden terug te pakken
    make it burnnn


    DIT MARGOT DIT


    Sarah = ongewoon sexy

    Sommige mensen kunnen echt overdrijven. Ik moet me echt eens serieus overwegen om er weg te gaan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 14:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    That's it! Die man moet oprotten! Vuile teringlijer! (finger)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgen weer spelen, yaay! :3 En leuk dat ik weer gevraagd ben om op de vismarkt te spelen! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En boem. Toen bestond de klas uit twee kampen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    En dan heb je jezelf buitengesloten en zit de kat je zo'n beetje uit te lachen. Ben nu wel weer binnen, maar wat was het koud pff..


    26 - 02 - '16