• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Adele die er in rolt, is die gedachte vies (en diep) genoeg?


    Goddamn it, she's rolling in the deep.
    Oh fuckdammit.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Goddamn it, she's rolling in the deep.
    Oh fuckdammit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Wat? Het was toch al lang uit met hem, omdat hij vreemd ging met een ander meisje?

    Nope ... Lang verhaal, maar jua, ik ben zo dom geweest om het een tweede kans te geven. En dat was dus ook echt wel de laatste, trouwens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Adele die er in rolt, is die gedachte vies (en diep) genoeg?

    God, why? Can not unsee.

    Bostick schreef:
    (...)



    Dat was nog dieper als mijn filosofische gedachten om 3 uur in de nacht.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wookiee schreef:
    (...)
    Nope ... Lang verhaal, maar jua, ik ben zo dom geweest om het een tweede kans te geven. En dat was dus ook echt wel de laatste, trouwens.


    Sterkte.
    Probeer hem te vergeten, jij bent hem niet waard! Ik weet hoe zwaar liefdesverdriet is, ik ben er nu na bijna 6 maanden nog niet helemaal overheen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 20:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wookiee schreef:
    (...)
    Nope ... Lang verhaal, maar jua, ik ben zo dom geweest om het een tweede kans te geven. En dat was dus ook echt wel de laatste, trouwens.


    Herkenbaar. Lekker in zijn sop laten gaarkoken.


    i put the fun in funeral

    Wookiee schreef:
    En dat was dus het einde, het definitieve einde, maar ik heb er tenminste zelf een einde aan gemaakt. Na een jaar me kut voelen en sinds ik nu echt even een heel zware periode meemaak, denk ik dat ik wel wat beters verdien dan een vriendje dat nooit eens zelf moeite doet voor mij, tenzij het om seks gaat. En toch ben ik tranen met tuiten aan het huilen omdat ik het heb uitgemaakt en het voelt alsof in degene ben die harten heeft gebroken. Thank god dat ik goede vriendinnen heb. En Twenty One Pilots. <3


    Sterkte Lotta!


    Sarah = ongewoon sexy

    Bostick schreef:
    (...)

    Sterkte.
    Probeer hem te vergeten, jij bent hem niet waard! Ik weet hoe zwaar liefdesverdriet is, ik ben er nu na bijna 6 maanden nog niet helemaal overheen.

    Heel erg bedankt. <3 Het is inderdaad erg moeilijk om plotseling afscheid te moeten nemen van iemand aan wie je maanden gehecht bent geweest en op wie je verliefd bent geweest, maar ik heb het gevoel dat ik beter verder kan gaan met mijn leven dan het zo te laten zoals het was. Jij ook veel sterkte, nog steeds! (heart2)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^^^ dankjulliewel!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wookiee schreef:
    ^^^ dankjulliewel!

    ik las het pas net, maar sterkte! Heel veel sterkte!


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet maar weer aan de slaap "medicatie". Misschien maakt dat me minder moe en kan ik in de nacht doorslapen.

    Moet je nou echt in het bijzijn van mijn ontwetende broertje en zusje een opmerking maken richting mij over automutilatie waarbij je insinueert dat ik dat doe? Godverdomme ik haat je, ik háát je.

    Sahrotaar schreef:
    Ik moet maar weer aan de slaap "medicatie". Misschien maakt dat me minder moe en kan ik in de nacht doorslapen.


    Gebruik dan geen slaaptabletten, maar melatonine. Is veel beter c:

    Trees schreef:
    Moet je nou echt in het bijzijn van mijn ontwetende broertje en zusje een opmerking maken richting mij over automutilatie waarbij je insinueert dat ik dat doe? Godverdomme ik haat je, ik háát je.


    I give you this hug, because you need it.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.