• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Zeur toch niet zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, ik zie er tegenop om naar stage te gaan morgen. Nu vraag ik me af waar de Erieka is gebleven die gemotiveerd was, weinig gaf om de mening van anderen en niemand nodig had om gelukkig te zijn. Nu is daar maar weinig van over. Zelfvertrouwen heb ik maar nauwelijks en ik lig bijna hele nachten wakker. Stage is steeds minder leuk en de gedachten, die ik dacht kwijt te zijn, beginnen weer terug te komen. Waarom, waarom..

    Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan dat ik zo'n rotgevoel verdien? )':


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Oke, ik zie er tegenop om naar stage te gaan morgen. Nu vraag ik me af waar de Erieka is gebleven die gemotiveerd was, weinig gaf om de mening van anderen en niemand nodig had om gelukkig te zijn. Nu is daar maar weinig van over. Zelfvertrouwen heb ik maar nauwelijks en ik lig bijna hele nachten wakker. Stage is steeds minder leuk en de gedachten, die ik dacht kwijt te zijn, beginnen weer terug te komen. Waarom, waarom..

    Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan dat ik zo'n rotgevoel verdien? )':


    Wanna talk?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Wanna talk?


    Ik zal je een pb sturen. Het betekent echt veel voor me dat ik jou en wat anderen nog heb. Veel vrienden heb ik buiten Quizlet heb ik niet. Dat zijn allemaal oppervlakkige vriendschappen en bij geen van hen krijg ik de kans om mijn hart te luchten..


    26 - 02 - '16

    Oké, ik trek dit niet meer. Ik ga denk ik maar naar bed en hopen dat ik geen nare droom krijg nu...

    Heb echt geen zin in school morgen ook, want ik weet dat ik weer ruzie ga krijgen met mijn co-mentor. Ugh, ik heb zo'n hekel aan hem. Hij loopt altijd maar af te geven op een vriendin van mij, omdat ze er weinig is door problemen met haar pols. Maar o wee als ik er wat van zeg, dan ben ik meteen bijdehand en heb ik een grote mond. Ja, ik trek mijn mond tenminste wel open en kom voor haar op, zouden meer mensen moeten doen. Echt, ik heb die man vorige week de hele tijd genegeerd. Ik ga denk ik maar eens met mijn mentor praten, zodat hij hem maar even kan vertellen dat ik het niet pik. Of nee, misschien moet ik mijn co-mentor maar eens apart nemen en hem even de waarheid vertellen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Oké, ik trek dit niet meer. Ik ga denk ik maar naar bed en hopen dat ik geen nare droom krijg nu...

    Heb echt geen zin in school morgen ook, want ik weet dat ik weer ruzie ga krijgen met mijn co-mentor. Ugh, ik heb zo'n hekel aan hem. Hij loopt altijd maar af te geven op een vriendin van mij, omdat ze er weinig is door problemen met haar pols. Maar o wee als ik er wat van zeg, dan ben ik meteen bijdehand en heb ik een grote mond. Ja, ik trek mijn mond tenminste wel open en kom voor haar op, zouden meer mensen moeten doen. Echt, ik heb die man vorige week de hele tijd genegeerd. Ik ga denk ik maar eens met mijn mentor praten, zodat hij hem maar even kan vertellen dat ik het niet pik. Of nee, misschien moet ik mijn co-mentor maar eens apart nemen en hem even de waarheid vertellen!

    Goed van je _O_
    Dat lijkt me een prima idee.

    // nog geen reactie, dus ik ga maar slapen. Je komt er vanzelf achter dat ik al slaap. Mijn mobiel gaat mooi op stil.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 22:29 ]

    Als je een berichtje stuurt en ik direct antwoord, kan jij misschien ook terug antwoorden. Of ben je soms doodgegaan in die minuut?


    <3

    Ik zat even serieus te overwegen... zou het lukken als ik van dat ding spring? Stel dat wel... stel dat niet... wie zou ik bellen? Een bericht achterlaten? Wat zou ik dan schrijven? Maar ik wil het eigenlijk helemaal niet, maar toch ook wel. Fuck I need to hear someones voice saying it will be all right. Words mean nothing to me now.

    Trees schreef:
    Ik zat even serieus te overwegen... zou het lukken als ik van dat ding spring? Stel dat wel... stel dat niet... wie zou ik bellen? Een bericht achterlaten? Wat zou ik dan schrijven? Maar ik wil het eigenlijk helemaal niet, maar toch ook wel. Fuck I need to hear someones voice saying it will be all right. Words mean nothing to me now.


    Oké, ik ken je nauwelijks, maar: don't.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Precies wat ik bedoel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het gevoel dat ik morgen verschrikkelijk ziek wakker ga worden. D':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zal ik het mijn moeder vertellen..? Wil ik de kans lopen dat ik haar pijn doe? Wil ik de kans lopen dat ze me gaat haten en nooit meer normaal aan kan kijken? Wil ik dat ze me morgen ochtend wakker maakt wetende van al mijn innerlijke gevechten? Dat ze elke keer naar mijn pols staart als ik een t-shirt aan heb..? Ik ben bang maar ik moet hulp krijgen voordat ik mezelf iets aandoe, maar ik ben al zo lastig.. Al die ziekenhuis bezoekjes, die dure ortho.. En dan ook nog dit?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FOxlove schreef:
    Zal ik het mijn moeder vertellen..? Wil ik de kans lopen dat ik haar pijn doe? Wil ik de kans lopen dat ze me gaat haten en nooit meer normaal aan kan kijken? Wil ik dat ze me morgen ochtend wakker maakt wetende van al mijn innerlijke gevechten? Dat ze elke keer naar mijn pols staart als ik een t-shirt aan heb..? Ik ben bang maar ik moet hulp krijgen voordat ik mezelf iets aandoe, maar ik ben al zo lastig.. Al die ziekenhuis bezoekjes, die dure ortho.. En dan ook nog dit?


    Ik zat in het zelfde dilemma. Vertel het haar, alsjeblieft. Je doet jullie beiden meer pijn en onrecht aan als je het niet doet. Hug <3

    My heart stopped for a moment.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    My heart stopped for a moment.


    Not because of me I hope? D: