• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Zelfhaatzelfhaatzelfhaatzelfhaatzelfhaat.

    Bostick schreef:
    (...)
    Gebruik dan geen slaaptabletten, maar melatonine. Is veel beter c:

    Ik was idd iets van melatonine van plan te nemen. Of iets homeopathisch.

    // 'Is je relatie te redden?'
    Ja, wel als het aan mij ligt.
    'Heb je alles gedaan om je relatie te redden?'
    Ja, ik wel in ieder geval.

    Oké, ik heb een nieuwe twenty one pilots cd nodig.


    Caution first, always.

    Oeeh, excited! Nieuw hoofdstuk aan het schrijven voor mijn nieuwe story c: Nieuw doel: Dit keer moet ik het verhaal afschrijven, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kerntaak 1, 2 & 3 allemaal af van mijn examen. Allebei de presentaties zijn gemaakt... nu enkel nog de presentaties houden morgen en dinsdag en dan hoop ik dat ik mijn papiertje krijg aka diploma. :'D

    Ik ben hier zo zat van. *cries*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb het idee dat alles om me heen instort. Het maakt niet uit wat ik doe, het is nooit goed ):


    26 - 02 - '16

    En dat zit je hier te janken, om iets wat je jaren geleden ook al hebt gezien... Misschien omdat het iets is waar ik ook heel bang ben dat dat gebeurd ofzo...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SonOfGondor schreef:
    Ik ben hier zo zat van. *cries*


    26 - 02 - '16



    Haha dit maakt mijn dag


    http://youtu.be/779fMc8ubOo
    Oh btw dit filmpje eigenlijk, de gif is minder.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 22:16 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen op mijn school zijn vergeten dat er een 'all reply' en 'reply' knopje is bij de mail. Te veel studenten klikken 'all reply' aan en nu kan ik dus mails lezen die niet voor mij zijn bedoelt. Niet echt slim van school....


    Seasons will change, but I shall remain

    9/10 keer dat mijn moeder vraagt waarom ik naar mijn telefoon zit te lachen is het om iets wat ik zelf heb gezegd


    i put the fun in funeral

    mijn voet doet zeer... en het is te koud :/


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zou het leuk vinden als je eens sneller reageert (d?) in plaats van pas na 1 of 2 uur. Ik ben duidelijk minder belangrijk dan je spelletjes. Vind ik ook goed, maar dan moet je niet verbaast zijn als ik het snel uitmaak. Like komend weekend snel. Ik doe zo mijn best om onze relatie weer leuk te maken en een toekomst te geven, maar jij blijft het maar verpesten. En altijd is het mijn schuld. Ík zit teveel achter de pc als we samen zijn. Ík moet niet zeiken over je drugs gebruik. Ík wil nooit iets leuks doen. Yeah fucking right. Jij bent degene die eerst zeurde over dat je bij mij thuis achter de pc wou voor dat spel elk weekend. Jij slaapt hele middagen en avonden na je werk in de ochtend. Jij wil niet stoppen met drugs. Jij vindt gamen belangrijker dan je vriendin als je wel eens wakker bent. En als we op mijn bed een film kijken val jij na 5 minuten al in slaap en kijk ik de film in mijn eentje.

    Nu ga ik mezelf in slaap huilen. Morgen is alles hopelijk beter.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 22:10 ]

    Waarom moest ik dit nou kijken, het duurt nog zeker 4 afleveringen voor dat dit onderwerp over is... Ga ik dan die 4 afleveringen nog lopen janken? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.