• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'


    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.





    Die-hard fans:
    The100 • Kelly • 20 • seizoen 3 • Jasper, Monty, Octavia, Bellamy, Marcus, Abby, John, Lincoln, Harper, Emori, Bryan, Nathan • Jonty, Linctavia, Mabby, Marper, Jemori, Nyan •
    Bayley • Sylvie • 22 • seizoen 3, afl 9 • Bellamy, Jasper, Monty, Octavia, John, Lincoln, Lexa • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Nundu • Fanny • 16 • seizoen 3 • Raven, Octavia, Wells, Bellamy, Marcus Kane, John Murphy, Monty, Lexa • Clexa, Bellarke, Mabby, Nathan Miller and his dude, Jemori •
    Yugen • Addie • 13 • seizoen 3, alf 1 • Octavia, Raven, Wells, Murphy, Bellamy, Jasper, Monty, Abby, Lincoln, Emori, Lexa, Harper, Nathan, Bryan • Clexa, Bellarke, Linctavia, Mabby, Rawick, Jonty, Nyan •
    Papiliones • Filiz • 23 • seizoen 3 • Bellamy, Clarke, Lexa, Monty, Octavia, Murphy • Clexa, Bellarke •
    Skaikru • Lotte • 19 • seizoen 3, half • Bellamy, Octavia, Lincon, Murphy, Jasper, Raven, Clarke • Octavia/Lincon , Bellamy/Raven, Bellamy/Clarke •
    SIytherin • Elise • 22 • seizoen 3 • Lexa, Jasper, Murphy, Monty, Octavia, Lincoln • Linctavia, Lextavia, Ravick, Jonty, Clurphy •


    Want to join?
    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:04 ]


    16 - 09 - '17

    Emtee!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vreemd, iedereen had hier gewoon Mabby, ik heb ook niet ander geweten. Ik snap ook niet zo goed waarom je Kane zou nemen om te shippen als zijn voornaam Marcus is, maar goed. Ik zet bij jou wel Kabby dan en dan is de beginpost weer in orde.


    Ik vind Mabby ook helemaal prima hoor!!
    En nee, dat snap ik ook niet altijd maar het gebeurd wel vaker volgens mij. Of tenminste, ik zie het vaker voorbij komen. Meestal bij personages waar eerst de voornaam niet bekend was, of gewoon niet vaak genoemd werd. Dat was bij Kane wel zo volgens mij. Maar whatever haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valet schreef:
    (...)

    Ik vind Mabby ook helemaal prima hoor!!
    En nee, dat snap ik ook niet altijd maar het gebeurd wel vaker volgens mij. Of tenminste, ik zie het vaker voorbij komen. Meestal bij personages waar eerst de voornaam niet bekend was, of gewoon niet vaak genoemd werd. Dat was bij Kane wel zo volgens mij. Maar whatever haha.


    Haha, ach ja.


    16 - 09 - '17

    Mabby, Kabby boeieeeend :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT


    Can't wait til this, hope it's going to be epic!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    MT


    Can't wait til this, hope it's going to be epic!



    omg, yuss!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT.
    I missed Bellamy. c:


    Danmarks Dynamite.

    Hummies schreef:
    MT.
    I missed Bellamy. c:


    Hij heeft best een lekker lichaam, to be honest ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Interesse?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Hij heeft best een lekker lichaam, to be honest ;'D

    I know, I know. Maar hij's gewoon een cutiepie. Hehehe en dan z'n looks maken het alleen maar beter. c;


    Danmarks Dynamite.

    Hummies schreef:
    (...)
    I know, I know. Maar hij's gewoon een cutiepie. Hehehe en dan z'n looks maken het alleen maar beter. c;


    Jaa, hij is echt best een schatje. In de eerste seizoenen was het minder, maar einde seizoen twee werd hij steeds beter en shit :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'