• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'


    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.





    Die-hard fans:
    The100 • Kelly • 20 • seizoen 3 • Jasper, Monty, Octavia, Bellamy, Marcus, Abby, John, Lincoln, Harper, Emori, Bryan, Nathan • Jonty, Linctavia, Mabby, Marper, Jemori, Nyan •
    Bayley • Sylvie • 22 • seizoen 3, afl 9 • Bellamy, Jasper, Monty, Octavia, John, Lincoln, Lexa • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Nundu • Fanny • 16 • seizoen 3 • Raven, Octavia, Wells, Bellamy, Marcus Kane, John Murphy, Monty, Lexa • Clexa, Bellarke, Mabby, Nathan Miller and his dude, Jemori •
    Yugen • Addie • 13 • seizoen 3, alf 1 • Octavia, Raven, Wells, Murphy, Bellamy, Jasper, Monty, Abby, Lincoln, Emori, Lexa, Harper, Nathan, Bryan • Clexa, Bellarke, Linctavia, Mabby, Rawick, Jonty, Nyan •
    Papiliones • Filiz • 23 • seizoen 3 • Bellamy, Clarke, Lexa, Monty, Octavia, Murphy • Clexa, Bellarke •
    Skaikru • Lotte • 19 • seizoen 3, half • Bellamy, Octavia, Lincon, Murphy, Jasper, Raven, Clarke • Octavia/Lincon , Bellamy/Raven, Bellamy/Clarke •
    SIytherin • Elise • 22 • seizoen 3 • Lexa, Jasper, Murphy, Monty, Octavia, Lincoln • Linctavia, Lextavia, Ravick, Jonty, Clurphy •


    Want to join?
    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:04 ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb eindelijk alles gezien!


    16 - 09 - '17

    OakenshieId schreef:
    Jaha heeft mijn stem gekregen :p


    Niet eens die gore manipulerende klootzak Pike?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Niet eens die gore manipulerende klootzak Pike?

    I dunno, ik snap hem eerlijk gezegd wel.

    Jaha vind ik daarentegen gewoon irritant. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik snap opzich ook wel wat Pike bedoeld, maar ik ben het er alleen niet mee eens.
    Jaha daarintegen is gewoon een beetje heel erg raar. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben benieuwd of Jaha gelijk gaat krijgen met zijn waanidee van een perfecte wereld. Het lijkt me zo geweldig om te zien hoe de blik van verdwazing over zijn gezicht heen wast als hij realiseert dat hij bespeeld is door E.L.I.E. Maar voor hetzelfde geld heeft hij gelijk en ben ik echt benieuwd hoe de 'city of light' werkt...


    Oh, kan je alsjeblieft Roan aan mijn lijstje favo personages toe kunnen voegen? (A)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik ben benieuwd of Jaha gelijk gaat krijgen met zijn waanidee van een perfecte wereld. Het lijkt me zo geweldig om te zien hoe de blik van verdwazing over zijn gezicht heen wast als hij realiseert dat hij bespeeld is door E.L.I.E. Maar voor hetzelfde geld heeft hij gelijk en ben ik echt benieuwd hoe de 'city of light' werkt...


    Oh, kan je alsjeblieft Roan aan mijn lijstje favo personages toe kunnen voegen? (A)


    Komt voor elkaar!


    16 - 09 - '17

    Ik ga maar eens een quiz maken; Wie van the 100 zal je beste vriend zijn ;3

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 21:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    Ik ga maar eens een quiz maken; Wie van the 100 zal je beste vriend zijn ;3


    Oeh, die moet ik dan zeker maken! Ik ben benieuwd!


    16 - 09 - '17

    Wanheda schreef:
    Ik ga maar eens een quiz maken; Wie van the 100 zal je beste vriend zijn ;3


    Ik ben benieuwd. (:


    Credendo Vides

    Gunnulfsen is nu Marbles (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    03x05:

    Wauw....Pike... Just wow... Geen woorden voor zijn idiote houding. Bell, stop following such a douchebag. Gelukkig zijn er ook nog slimme mensen onder de skypeople. Gelukkig leeft Indra nog.

    Die scene tussen Bellamy en Clarke breekt mijn hart. Clarke die lijkt te breken en Bellamy die haar koelbloedig haar dood tegemoet wilt slepen door haar uit te leveren aan Pike.

    Jaha is back at the camp... Dat deed hij snel.
    Maar de eerste stap naar the city of light is dus door zo'n vaag ding door te slikken? E.L.L.I.E. weet precies wie ze moeten hebben inderdaad. Raven is dan wel een hardnekkige tante, maar eenmaal in een hoek gedreven is ze best makkelijk over te halen.


    Credendo Vides

    Het enige wat ik kan zeggen;

    Ik ben zo woest op Bellamy. Hij is echt gewoon nu niet meer een van mijn top personages, damn.
    En fijn dat Lexa het niet op hun gewone manier op gaan lossen. Overigens hoop ik ook dat het goed gaat komen met John.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WTF BELLAMY. En neeeeee, Raven. Nu zit zij ook al in die fucked-up wereld.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    JAA JAA JAAA!

    Millers boyfriend!

    Ik had dus al een vermoeden toen hij hem zo vastpakte in de laatste twee afleveringen. Hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    JAA JAA JAAA!

    Millers boyfriend!

    Ik had dus al een vermoeden toen hij hem zo vastpakte in de laatste twee afleveringen. Hahah.


    Ik herken hem niet zo in één, twee, drie O-o


    16 - 09 - '17