• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'


    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.





    Die-hard fans:
    The100 • Kelly • 20 • seizoen 3 • Jasper, Monty, Octavia, Bellamy, Marcus, Abby, John, Lincoln, Harper, Emori, Bryan, Nathan • Jonty, Linctavia, Mabby, Marper, Jemori, Nyan •
    Bayley • Sylvie • 22 • seizoen 3, afl 9 • Bellamy, Jasper, Monty, Octavia, John, Lincoln, Lexa • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Nundu • Fanny • 16 • seizoen 3 • Raven, Octavia, Wells, Bellamy, Marcus Kane, John Murphy, Monty, Lexa • Clexa, Bellarke, Mabby, Nathan Miller and his dude, Jemori •
    Yugen • Addie • 13 • seizoen 3, alf 1 • Octavia, Raven, Wells, Murphy, Bellamy, Jasper, Monty, Abby, Lincoln, Emori, Lexa, Harper, Nathan, Bryan • Clexa, Bellarke, Linctavia, Mabby, Rawick, Jonty, Nyan •
    Papiliones • Filiz • 23 • seizoen 3 • Bellamy, Clarke, Lexa, Monty, Octavia, Murphy • Clexa, Bellarke •
    Skaikru • Lotte • 19 • seizoen 3, half • Bellamy, Octavia, Lincon, Murphy, Jasper, Raven, Clarke • Octavia/Lincon , Bellamy/Raven, Bellamy/Clarke •
    SIytherin • Elise • 22 • seizoen 3 • Lexa, Jasper, Murphy, Monty, Octavia, Lincoln • Linctavia, Lextavia, Ravick, Jonty, Clurphy •


    Want to join?
    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:04 ]


    16 - 09 - '17

    Chavez schreef:
    Ben ik de enige die niets snapt van héél die city of light storyline?


    Dat is denk ik een hologramwereld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    De city of light is denk ik één grote oplichterij... Een wereld waar de dood niet bestaat? Volgens mij is dit een geval van je ziel word een computer ingezogen of zo.
    Awh, Monty en zijn moeder reunite! That was so touching.

    Maar serieus, hebben we Lexa weer.
    En Indra is ook weer lekker bezig. Ze zegt wel dat ze terug moet naar haar commander, maar niet dat ze de gozer herkend die bij Clarke is en.. Oh ja, de opdracht heeft om haar naar haar commander te brengen... >.<

    Ik begrijp ook wel waarom Clarke zo flipt als ze tegenover Lexa staat, de laatste keer dat het zo was stak Lexa elke skypeople een mes in de rug met haar verraad.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 0:36 ]


    Credendo Vides

    HAHA, ik ga stuk hierom. (S03/EP02 Spoilerz btw.)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 22:17 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valet schreef:
    HAHA, ik ga stuk hierom. (S03/EP02 Spoilerz btw.)


    HAHAHAHAHAHHAHA


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Valet schreef:
    HAHA, ik ga stuk hierom. (S03/EP02 Spoilerz btw.)


    OMG, That's so cute. ^^


    Credendo Vides

    Volgens mij is the city of light een plek waar je alleen voor eeuwig kunt wonen als je dood bent, en verder alleen kort naartoe kunt zoals nu gebeurt. Het wordt dus een soort 'you have to kill your people to ensure them a place in this world without pain bla bla bla' denk ik.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Isaiah Washington volgt mij gewoon op Twitter *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    Isaiah Washington volgt mij gewoon op Twitter *O*


    Awesome!


    16 - 09 - '17

    Gunnulfsen schreef:
    Volgens mij is the city of light een plek waar je alleen voor eeuwig kunt wonen als je dood bent, en verder alleen kort naartoe kunt zoals nu gebeurt. Het wordt dus een soort 'you have to kill your people to ensure them a place in this world without pain bla bla bla' denk ik.


    Zo een idee heb ik ook ja..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw... Er is weer veel gebeurd deze aflevering.

    Ik ben nu echt even het spoor bijster. Het is één en al complot, leugens en achter elkaars rug om plannetjes smeden.
    R.I.P all the people inside Mount Weather. Ik vraag me af wie er nog meer aanwezig waren. Nyko? Waar zijn Monty en Jasper?En Monty zijn moeder aangezien die ook bij Farm Station hoorde, toch?
    Waar is Wick?
    Wie was de man met de code op zijn arm getatoeëerd? Alleen iemand met een hoge rang bij de Mountain Men zou die code zo bij zich dragen?
    Met de aflevering komen er weer zo veel vragen bij! In de laatste seconden krijgen we een beeld van de Ice Queen... En wie is er bij haar? Carl 'Mountain Men Luitenant' Emerson.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wauw... Er is weer veel gebeurd deze aflevering.

    Ik ben nu echt even het spoor bijster. Het is één en al complot, leugens en achter elkaars rug om plannetjes smeden.
    R.I.P all the people inside Mount Weather. Ik vraag me af wie er nog meer aanwezig waren. Nyko? Waar zijn Monty en Jasper?En Monty zijn moeder aangezien die ook bij Farm Station hoorde, toch?
    Waar is Wick?
    Wie was de man met de code op zijn arm getatoeëerd? Alleen iemand met een hoge rang bij de Mountain Men zou die code zo bij zich dragen?
    Met de aflevering komen er weer zo veel vragen bij! In de laatste seconden krijgen we een beeld van de Ice Queen... En wie is er bij haar? Carl 'Mountain Men Luitenant' Emerson.


    Carl heeft die gast het nummer gegeven. Hij heeft over die zelfvernietiging verteld. Carl wilde wraak. Ik zat bijna te janken :c
    Jasper en Monty waren er gewoon even niet in deze ep, haha. Miste ze ook :')

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 0:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Carl heeft die gast het nummer gegeven. Hij heeft over die zelfvernietiging verteld. Carl wilde wraak. Ik zat bijna te janken :c
    Jasper en Monty waren er gewoon even niet in deze ep, haha. Miste ze ook :')

    Ah tuurlijk, ik had die link moeten kunnen leggen tussen Carl en de zelfvernietegingscode, duh xD

    Ik had voor Gina een grotere rol verwacht, zeker omdat ze haar zomaar best een grote rol heeft gekregen in dit seizoen. Ook zomaar de vriendin van Bellamy en dan zomaar dood gaan? Why? Maar ja, met dit soort series weet je het natuurlijk nooit.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Ah tuurlijk, ik had die link moeten kunnen leggen tussen Carl en de zelfvernietegingscode, duh xD

    Ik had voor Gina een grotere rol verwacht, zeker omdat ze haar zomaar best een grote rol heeft gekregen in dit seizoen. Ook zomaar de vriendin van Bellamy en dan zomaar dood gaan? Why? Maar ja, met dit soort series weet je het natuurlijk nooit.


    The 100 zit vol verassingen, haha. Net als dat met Nathan :')


    Morgen nieuwe username! Wanheda it is :3
    Ik wil die username serieus al vanaf het moment dat ik deze had, lol.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 0:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes > Wanheda


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff wat een aflevering. Monty en Jasper zaten toch niet binnen??


    Every villain is a hero in his own mind.