• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'


    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.





    Die-hard fans:
    The100 • Kelly • 20 • seizoen 3 • Jasper, Monty, Octavia, Bellamy, Marcus, Abby, John, Lincoln, Harper, Emori, Bryan, Nathan • Jonty, Linctavia, Mabby, Marper, Jemori, Nyan •
    Bayley • Sylvie • 22 • seizoen 3, afl 9 • Bellamy, Jasper, Monty, Octavia, John, Lincoln, Lexa • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Nundu • Fanny • 16 • seizoen 3 • Raven, Octavia, Wells, Bellamy, Marcus Kane, John Murphy, Monty, Lexa • Clexa, Bellarke, Mabby, Nathan Miller and his dude, Jemori •
    Yugen • Addie • 13 • seizoen 3, alf 1 • Octavia, Raven, Wells, Murphy, Bellamy, Jasper, Monty, Abby, Lincoln, Emori, Lexa, Harper, Nathan, Bryan • Clexa, Bellarke, Linctavia, Mabby, Rawick, Jonty, Nyan •
    Papiliones • Filiz • 23 • seizoen 3 • Bellamy, Clarke, Lexa, Monty, Octavia, Murphy • Clexa, Bellarke •
    Skaikru • Lotte • 19 • seizoen 3, half • Bellamy, Octavia, Lincon, Murphy, Jasper, Raven, Clarke • Octavia/Lincon , Bellamy/Raven, Bellamy/Clarke •
    SIytherin • Elise • 22 • seizoen 3 • Lexa, Jasper, Murphy, Monty, Octavia, Lincoln • Linctavia, Lextavia, Ravick, Jonty, Clurphy •


    Want to join?
    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:04 ]


    16 - 09 - '17

    AAAHHHHH, 4×1!!!

    Maar twee locaties maar toch zoveel gebeurd. Wanheda slaat weer aan... En ik vind Echo echt zo'n irritant wijf om het even lichtjes uit te drukken... Murphy....Blijf maar weer in die eeuwige strijd waar je maar niet uit lijkt te komen... I'm happy Roan is still alive. Octavia is zo kick ass as always (: Bellamy is een cutie en ik weet nu weer hoe erg ik deze show gemist heb.


    Credendo Vides

    Wacht... is het alweer begonnen? Ö


    16 - 09 - '17

    Perkins schreef:
    Wacht... is het alweer begonnen? Ö


    Yep. Hier een linkje naar de episode: >Click<

    En huh? Ik sta opeens niet meer in de die-hard fanlijst :'O

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 20:28 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Yep. Hier een linkje naar de episode: >Click<


    Ik heb seizoen drie nog steeds niet uit, oeps. Maar toch bedankt voor de link, haha.


    16 - 09 - '17

    Toch niet. Kijk morgenavond wel.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DreamerN schreef:
    AAAHHHHH, 4×1!!!

    Maar twee locaties maar toch zoveel gebeurd. Wanheda slaat weer aan... En ik vind Echo echt zo'n irritant wijf om het even lichtjes uit te drukken... Murphy....Blijf maar weer in die eeuwige strijd waar je maar niet uit lijkt te komen... I'm happy Roan is still alive. Octavia is zo kick ass as always (: Bellamy is een cutie en ik weet nu weer hoe erg ik deze show gemist heb.


    Voor mijn gevoel gebeurde er echt niks. Was verbaasd toen er al weer 40 minuten voorbij waren. :')
    Hopelijk is Ep. 2 wat beter.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    trouwens, voor degenen die het haten om via links te kijken en die netflix hebben: seizoen 4 staat er op!


    Heaven is a place that we all have

    Damn....

    best intens die nieuwe episode


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yugen schreef:
    trouwens, voor degenen die het haten om via links te kijken en die netflix hebben: seizoen 4 staat er op!


    Ahh, finally!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vond de eerste episode van season 4 echt niet zo speciaal,

    maar damn, dat einde. Nu ben ik echt heel benieuwd naar hoe die straling zich gaat ontwikkelen.


    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 14:42 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Die nieuwe ep was wel al beter dan de eerste :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    S4E4

    Echt een spannende aflevering. R.I.P. Nyko. ): Man, zoveel personages die weer op het puntje van de dood hingen. Ik wist al wel van O dat ze niet dood zou gaan, al was het wel even schrikken. We hebben haar namelijk nog niet met de gezichtstattoages gezien zoals in de trailer. SHE IS PULLING AN ARAGORN.

    Wauw, dat Lab is wel super mooi, hopelijk lukt het hen en besluit Luna toch om mee te werken.

    Ik sta aan de kant van Clarke maar ik begrijp de rest ook wel, natuurlijk is het belangrijk dat je denkt aan het voortbestaan van je mensen, maar je kan er ook een beetje in doordraaien. Al is het plan van Jaha niet veel beter, het houd in ieder geval de chaos wat tegen.

    Dude Jasper.... Sorry, maar ik begin hem steeds minder te mogen.
    BTW... 'She put herself on the list.' Dude... Je ziet toch dat het een totaal ander handschrift is? xD

    Ik moest echt bijna huilen toen Bellamy instortte toen hij te horen kreeg dat Octavia dood was. So heartbreaking. Ik kan niet wachten tot hun reünie.
    Roan... Dude... Ach... Het was te verwachten uiteindelijk...


    Credendo Vides

    Neeeeee, ik las S4E3 en nu las ik die spoiler ah fuck.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben te leek in de serie om alle shipnamen te kennen. Welke ship zijn welke personen?
    Ravick, Nyan, Jaya?
    Raven en ??
    Nyko en ??
    ?? en ??

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 16:54 ]

    Caracal schreef:
    Ik ben te leek in de serie om alle shipnamen te kennen. Welke ship zijn welke personen?
    Ravick, Nyan, Jaya?
    Raven en ??
    Nyko en ??
    ?? en ??


    Raven en Wick
    Nathan Miller (niet Nyko) en Bryan
    Jasper en Maya


    Heaven is a place that we all have