• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'


    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.





    Die-hard fans:
    The100 • Kelly • 20 • seizoen 3 • Jasper, Monty, Octavia, Bellamy, Marcus, Abby, John, Lincoln, Harper, Emori, Bryan, Nathan • Jonty, Linctavia, Mabby, Marper, Jemori, Nyan •
    Bayley • Sylvie • 22 • seizoen 3, afl 9 • Bellamy, Jasper, Monty, Octavia, John, Lincoln, Lexa • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Nundu • Fanny • 16 • seizoen 3 • Raven, Octavia, Wells, Bellamy, Marcus Kane, John Murphy, Monty, Lexa • Clexa, Bellarke, Mabby, Nathan Miller and his dude, Jemori •
    Yugen • Addie • 13 • seizoen 3, alf 1 • Octavia, Raven, Wells, Murphy, Bellamy, Jasper, Monty, Abby, Lincoln, Emori, Lexa, Harper, Nathan, Bryan • Clexa, Bellarke, Linctavia, Mabby, Rawick, Jonty, Nyan •
    Papiliones • Filiz • 23 • seizoen 3 • Bellamy, Clarke, Lexa, Monty, Octavia, Murphy • Clexa, Bellarke •
    Skaikru • Lotte • 19 • seizoen 3, half • Bellamy, Octavia, Lincon, Murphy, Jasper, Raven, Clarke • Octavia/Lincon , Bellamy/Raven, Bellamy/Clarke •
    SIytherin • Elise • 22 • seizoen 3 • Lexa, Jasper, Murphy, Monty, Octavia, Lincoln • Linctavia, Lextavia, Ravick, Jonty, Clurphy •


    Want to join?
    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:04 ]


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    De trailer is zo fricking amazing!!! Ik hou echter wel mijn hart vast voor hoe veel mensen er deze keer zullen sterven.. HET IS ZO INTENS!!!!

    En YEASS! Roan leeft nog! Love the new look for Octavia!


    Ja, maar voor hoe lang zullen we O nog zien? Ik bedoel, zag je niet hoe ze daar lag in die trailer???????? D:
    En Clarke dan aan dat einde o.o


    Ik hoop dat ik mijn vriend zover krijg om mee te kijken, gezien hij ook the 100 kijkt xd

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 0:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arkadia schreef:
    (...)

    Ja, maar voor hoe lang zullen we O nog zien? Ik bedoel, zag je niet hoe ze daar lag in die trailer???????? D:
    En Clarke dan aan dat einde o.o


    Ik hoop dat ik mijn vriend zover krijg om mee te kijken, gezien hij ook the 100 kijkt xd


    Ergens ben ik er al wel gewend aan geraakt, want hoe vaak hebben ze wel niet levensbedreigende scenario's laten zien waarbij de personages uiteindelijk er levend vanaf kwamen? Daarom wil ik mijn maag nog niet in een knoop leggen tot het moment er daadwerkelijk is. xD
    Het is idd wel een show waarbij niemand veilig is dus alles kan gebeuren en O als badass assassin warrior princess zou toch zeker niet zonder gevecht ten onder gaan lijkt mij, maar zal ook in genoeg situaties komen waarbij ze het loodje kan leggen. In de trailer zien we inderdaad ook Clarke met de pest-like bulten en Raven die ook niet geheel ongeschonden met één of andere aanval in beeld komt..

    Mijn gedachten bij de trailer :

    De in doeken gewikkelde doden zijn denk ik nog slachtoffers van de City of Light people. (Hope so)
    Bellamy gaat in een pak die zwarte regen in, lijkt me ook niet geheel veilig.
    Toch nog een Ice Nation War?
    Monty?
    Okay... Jaha leeft nog... Yeay...
    Wie probeert Kane te beschermen? Jaha?
    Clarke op het eind...Sommigen op Tumblr denken dat het mogelijk gewoon een nachtmerrie is xD



    Credendo Vides

    Damn die trailer tho. The fuck u doin Clarke?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    waarom huil ik dankzij deze serie het is veel te veel feels

    LEXA IS DOOD EN IK LIG TE JANKEN


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    waarom huil ik dankzij deze serie het is veel te veel feels

    LEXA IS DOOD EN IK LIG TE JANKEN


    Oh jongens, ik heb daar ook zo hard gehuild :c Overdosis emoties :c

    Question though: waarom haat iedereen Jaha zo? Like, misschien niet hier ofzo maar in het fandom algemeen wel. Uiteindelijk is hij toch ook gewoon gehersenspoeld door die chip, can't really blame him.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Natblida schreef:
    (...)

    Oh jongens, ik heb daar ook zo hard gehuild :c Overdosis emoties :c

    Question though: waarom haat iedereen Jaha zo? Like, misschien niet hier ofzo maar in het fandom algemeen wel. Uiteindelijk is hij toch ook gewoon gehersenspoeld door die chip, can't really blame him.


    ik zit veel te hard te huilen gvd dit mag niet mijn lexatje en dan nog clarke en dan nog may we meet again goddamnit


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    ik zit veel te hard te huilen gvd dit mag niet mijn lexatje en dan nog clarke en dan nog may we meet again goddamnit


    Het wordt nog erger. Believe me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eucalyptus schreef:
    waarom huil ik dankzij deze serie het is veel te veel feels

    LEXA IS DOOD EN IK LIG TE JANKEN


    Jaaaa, dat was hier van hetzelfde, maar wacht maar tot je verder gaat...


    16 - 09 - '17

    waarom ben ik bang om verder te kijken


    Heaven is a place that we all have

    NEE GODVERDOMME FUCK DEZE FUCKING SERIE IK HAAT HEM IK HAAT HEM ZO HARF FUCK MIJN LEGEN FUCK ALLES

    LINCOLN BAE IS DED EN IK LIG WEER TE JANKEN


    Heaven is a place that we all have

    ladies and gents, ik ben klaaar.

    bij mijn favs mag je Harper, Nathan en Bryan toevoegen en bij ships Nyan tyvm


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    ladies and gents, ik ben klaaar.

    bij mijn favs mag je Harper, Nathan en Bryan toevoegen en bij ships Nyan tyvm


    Nyan <3
    Bryan is zo schattig!

    Mijn vriend en ik hebben ook zo'n fantastische shipname: Marly xd

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 20:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arkadia schreef:
    (...)

    Nyan <3
    Bryan is zo schattig!

    Mijn vriend en ik hebben ook zo'n fantastische shipname: Marly xd


    ME LIKEY.

    die serie is veel te veel een slachtveld tho dus nyan maakte het beter


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    ladies and gents, ik ben klaaar.

    bij mijn favs mag je Harper, Nathan en Bryan toevoegen en bij ships Nyan tyvm


    Ik pas het later aan.


    16 - 09 - '17

    Goldberg schreef:
    (...)

    Ik pas het later aan.


    okeee syl ^^


    Heaven is a place that we all have