• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Trikova schreef:
    Ik irriteer me een beetje aan de special effects die ze gebruiken als ze bezig zijn met vechten.. Maar dat zal wel aan mij liggen, verder vind ik het steeds beter en beter worden!


    Hmm het enige waar ik me aan stoorde was als demonen in gele sterrenstof veranderde maar ze komen niet veel demonen tegen nu, dus dat vind ik allemaal wel best.:') &&het word ook steeds beter, yay!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmm het enige waar ik me aan stoorde was als demonen in gele sterrenstof veranderde maar ze komen niet veel demonen tegen nu, dus dat vind ik allemaal wel best.:') &&het word ook steeds beter, yay!:3


    Omg yes, like whut?

    Ik vond aflevering 5 echt super goed, en de laatste aflevering viel me ook niet tegen. Die eind scene met Malec was zo ontzettend cute :')

    Hydros --> Bellum


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    De laatste aflevering vond ik ook echt leuk. Al snapte ik niet waarom Jace zo overdreven aggressief richting Simon was. Ja oke, ze haten elkaar. Maar dit was een beetje te (':

    (SecondStar -> AutumnStorm)


    It's never gonna happen, Guys.

    Net aflevering 7&8 gekeken, omg dat einde van 8 ;-; ik pas alle namen aan als ik op een laptop zit.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    De pijn in Alec zijn ogen toen Clary en Jace zoenden was echt hartverscheurend...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    De pijn in Alec zijn ogen toen Clary en Jace zoenden was echt hartverscheurend...


    Ja echt he..
    Maar die zoen was ook zooooo ontzettend onverwacht.
    Ik zat echt naar het beeld te kijken: Wtf. Ze zijn aan het zoenen (':

    En Simon is echt zielig. Al vond ik hem deze aflevering wel iets minder sterk acteren dan in de andere afleveringen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben echt pro Alec. Ik vind hem nog het meest geloofwaardig overkomen tot nu toe haha

    KyloRen schreef:
    Ik ben echt pro Alec. Ik vind hem nog het meest geloofwaardig overkomen tot nu toe haha


    Ik vind Magnus ook heel geweldig. Heel de manier waarop hij beweegt vind ik zo mooi gedaan.


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)

    Ik vind Magnus ook heel geweldig. Heel de manier waarop hij beweegt vind ik zo mooi gedaan.

    Jaa die doet het ook wel goed inderdaad

    Oké, ik heb nog een tijdje geprobeerd nee te zeggen, maar deze serie heeft me nu echt heel erg in zijn greep, of ik het wil of niet. Zet me maar op die lijst. (krul)

    Ik houd van de aflevering van gisteren. Izzy als New Yorks beste forensic pathologist, hell yes, dat is mijn soort ding. En Izzy en Magnus die een vriendschap opbouwen door over Alec te kletsen terwijl ze een dood lichaam ontleden! #aesthetic :'D

    Hoewel mijn favoriete onderdeel blijft dat Alec besluit zijn hart te volgen en dat doet door een politiek huwelijk voor te stellen, oh mijn God, mijn lieve verwarde puppy. Dat is een erg slecht plan, maar ik ben wel heel erg voor Alec en Lydia als brOTP. :9~ Ik zie Magnus wel heel hard headdesken wanneer hij van die verloving hoort, want ik geloof niet dat hij dit bedoelde met zijn vriendelijke advies. (Hoewel we Lydia technisch gezien geen ja hebben zien zeggen, dus wie weet.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Put me on da list !! ^^
    Wie wil er nog meer een beschuitje eten met Alec? (wbw)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Jaa die doet het ook wel goed inderdaad


    Haha die bewegingen doen me denken aan Jack Sparrow :') echt heerlijk die magnus hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben zoo obsessed met Shadowhunters, damn..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Laleah schreef:
    Put me on da list !! ^^
    Wie wil er nog meer een beschuitje eten met Alec? (wbw)


    I'd prefer to fondue (wbw)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Clary blijft annoying as hell