• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Oké, bedankt!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik erger mij aan het geluid dat hun wapens maken .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chlorisse schreef:
    Is er een site of zoiets waar je de afleveringen op kan kijken? Ik kan ze nergens vinden :$


    Er staat een linkje in de beginpost! 'Interesse: klik hier' kijk maar in de beginpost.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond die schreeuw van Clary trouwens echt overdreven nep. Toen ze die rune kreeg. Het was net alsof ze zat: Oke en nu moet ik schreeuwen. Maar niet omdat het pijn doet..

    Ik vond dat stuk echt vreselijk!

    Magnus vind ik trouwens wel ubervet. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 22:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Malec schreef:
    Daggers went Malec

    that's awesome!
    De Magnus - Alec parts were so great, my feels (:
    verder wen ik aan de meesten wel qua rollen, maar sommige veranderingen blijven wennen.
    - en poor Simon, who doesn't know what is happening. Dta het licht te fel vinden zag er grappig uit.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 23:30 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Chlorisse schreef:
    Is er een site of zoiets waar je de afleveringen op kan kijken? Ik kan ze nergens vinden :$



    Www.thedarewall.com/tv, je hebt wel veel reclames dus ik zou iets als addblock gebruiken.


    Carpe Noctem

    SPECS schreef:
    Ik heb het gevoel dat het ook wel de schuld is van de script schrijvers/regisseurs. Als Katherine een capabele actrice is, maar ze het hier niet goed doet....dan ligt het waarschijnlijk niet aan haar, maar aan de manier waarop haar rol is uitgeschreven. Zij kiest tenslotte haar tekst niet uit.


    Dat idee heb ik ook wel een beetje. Verder heb ik het gevoel dat ze bijna perfect geschreven is (ze is hier mooi en weet het, kan super goed tekenen, dood al demonen), in het boek ging ze een asntal keer gewoon echt bijna dood. Ik denk dat mensen het dan ook minder gemakkelijk vinden om zichzelf in hasr te herkennen en zien zichzelf eerder in alec (die haar niet mag, een geheim met zich meedraagt, etc.), simon (de niet populaire beetje gepeste, nu eenzame beste vriend), isabelle (die een masker van zelfvertrouwen heeft, maar iedere keer als er iets fout gaat heel onzeker naar haar broers kijkt. en heel graag door alec waardeert word)

    Verder was ik zo blij dat degene waar isabelle het meest van hield alec was en arme alec, die demon trok hem half uit de kast!!


    Carpe Noctem

    Maryse is echt een bitch! :|
    Dat had ik zo niet van haar verwacht, ik dacht dat de moeder heel anders zou zijn.
    Geeft de serie op zich wel een leuk tintje (':


    Alec is playing hard to get (':
    Ik moest zo lachen om dat stukje dat Magnus aan de telefoon zat!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 21:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    I love Alec in deze aflevering trouwens
    En was dat Sebastian naast Valentine?! :|


    It's never gonna happen, Guys.

    Can't stop fangirling about Alec en Magnus en Malec.
    En Jace deed best wel klootzakkerig tegen Alec..maar ik ben gewoon obsessed met de Lightwoods.

    En Maryse had ik wat aardiger verwacht. Niet meteen zo hard en bitchy, ben ook benieuwd naar Robert en Max.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ugh was even vergeten hoe irritant Simon in het begin is, vond hem pas tegen het einde van boek 2 enigszins acceptabel.
    Ik mis film Jace wel een beetje, serie Jace is wel knap maar hij mist dat leuke, vind hem niet echt spontaan.
    Zo nu weer verder met aflevering 5

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 22:25 ]


    Can't control my second personality

    Malec schreef:
    Can't stop fangirling about Alec en Magnus en Malec.
    En Jace deed best wel klootzakkerig tegen Alec..maar ik ben gewoon obsessed met de Lightwoods.

    En Maryse had ik wat aardiger verwacht. Niet meteen zo hard en bitchy, ben ook benieuwd naar Robert en Max.


    Ik had haar ook niet zo hard verwacht, maar de eerste keer dat we Maryse in de boeken ontmoette gooide ze Jace het instituut uit omdat hij de zoon van valentine was. Ik was eigenlijk verbaasd over hoe liefdevol ze naar hem was, omdat je dat in het boek juist niet zag. Ik had verwacht dat ze juist heel close met isabel was, maar het enige was ze doet is haar dochter slutshamen, met haar zoon bekritiseren en Jace knuffelen.

    Mijn hart brak echt voor izy toen Maryse Jace wel knuffelde maar haar niet!!


    Carpe Noctem

    SecondStar -> AutumnStorm


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb de aflevering net gezien en Maryse is echt de ijs bitch.D: verder vond ik de aflevering wel cool, vooral Alec die Clary niet mee sleept terug naar het instituut en een beetje cool was is leuk. Verder vond ik simon echt bad ass en eindelijk zijn de weerwolven meer in het spel!:3 Ik kan niet wachten op max!


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik irriteer me een beetje aan de special effects die ze gebruiken als ze bezig zijn met vechten.. Maar dat zal wel aan mij liggen, verder vind ik het steeds beter en beter worden!


    — Inner peace, it's hard to find. —