• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)


    Aangezien het vorige gesloten was. ^^

    Toen ik merkte dat ik alleen maar losse letters bekeek omdat mijn hersens te moe waren om de woorden te ontcijferen, keek ik op de klok.


    I was an angel living in the garden of evil

    Regel 3: Vertrouw niemand...


    I have seen my own sun darkened

    'Nieuwsgierig zijn we zeker niet. Maar ik wil je dat wel vertellen ja.'


    Stenenlikker

    Laat staan twee en een halve mijl.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    It’s always been Steven and James, Bucky and Stevie or Rogers and Barnes: mostly Steven and James when they got into trouble at school, Bucky and Stevie on the first day of kindergarten when Sarah and baby Alexander came to pick Steve up from school and Bucky ran from one part of the playground (and his parents) to Steve who was on the opposite side to give Steve back the toy soldier he’d forgotten, yelling: ‘Stevie! Your soldier’. It had been Sergeant Barnes and Captain Rogers, when she saw them off for their second tour and now it is detective Rogers and intern Barnes. Just one more variety to the same theme.

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 20:55 ]


    Ex astris, sciencia

    "Zijn lichaam was namelijk behaarder dan de bovenlip van zijn vader."


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is te veel gevraagd.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    De maan schitterde aan de hemel.


    Slightly drunk.

    Ma, how well do you know Lauren


    Ex astris, sciencia

    Did you enjoy my littleness? :Y)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik wist niet of hij het zou accepteren, maar ik had daar op het moment toch echt wel even behoefte aan en zoals wel meerdere mensen deden, voldeed ik mijn behoeften.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Word 2007 bestand opslaan als PDF.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Déno legde een hand op zijn arm en ging naast hem zitten.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Toen was ik weg.


    Slightly drunk.

    I'll live another silent day.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.