• Mededeling: zie onderaan in de beginpost.

    Beste users,

    Onlangs konden jullie nieuwsjaarwensen inzenden en daarbij kwam de volgende wens van KyloRen aan bod:
    Iedereen vindt het leuk om aandacht te krijgen, om zich speciaal te voelen, en ik vind dat iedereen dat ook verdient. Een dag in het jaar waarop je als user in het zonnetje wordt gezet.

    Stel dat er een topic wordt geopend (of een andere dergelijke locatie waar een user kan worden geëerd) waarin de beginpost telkens wordt aangepast wanneer er weer een nieuwe user geëerd gaat worden, met daarbij de betreffende redenen (bijvoorbeeld: die persoon heeft leuke stories, of staat altijd voor een ander klaar, of zorgt voor ongekend veel gezelligheid - of verdiend het omdat hij/zij een zware periode achter de rug heeft of er nog midden in zit).

    Mensen kunnen anderen opgeven door een PB te sturen naar één van de organisatoren (omdat het misschien een spamtopic wordt als iedereen openbaar elkaar gaat opgeven). Zo komt er een lijst aan mensen die het wel verdienen om eens lekker verwend te worden (met leuke comments bijvoorbeeld, die achtergelaten kunnen worden in het topic of story).

    PS: Mocht elke dag een nieuwe user kiezen teveel werk zijn, het zou ook per week kunnen. En dan misschien drie tegelijk, om zo toch nog genoeg mensen in een jaar te kunnen verwennen.

    Dat is mijn wens; gelukkige, vertroetelde en speciaal-voelende Qers. ^^

    Wij vonden dit een erg mooie wens en besloten om er wat mee te gaan doen.

    Wat is de bedoeling?
    Wij zullen de komende tijd heel wat users gaan eren. Iedereen kan de kans krijgen om geëerd te worden. Deze user wordt in de bloemetjes gezet met een hoop lieve berichtjes en complimenten. Daarbij promoten we ook nog even een creatie van deze user. Als dat niet leuk is?

    Wanneer worden users geëerd?
    Elke week krijgt een andere user de eer. Dat wil dus zeggen dat iedereen gewoon een week lang de eer krijgt!

    Waar kan ik de geëerde users/deze leuke topics vinden?
    Er komt een topic op het forum waarin alles zal gebeuren. Elke week verandert de geëerde user op woensdagavond.

    Hoe worden de users gekozen?
    Iedereen mag elkaar opgeven, maar wij kiezen ook willekeurig users uit. Het opgeven van een user doe je via privébericht. Al enige interesse om wat mensen op te geven waarvan jij vindt dat zij de eer verdienen? Dan kan je dat doen door een privébericht te verzenden naar Debbaut, Ledecky, Rubin of Thymbraeus. Binnenkort gaan wij hiermee van start.

    Met vriendelijke groeten,
    De crew

    Mededeling 04/09
    Beste users,

    Enkelen van jullie was het al opgevallen dat er de laatste tijd weinig topics van het 'Users Eren'-project zijn langsgekomen. Dit komt doordat wij, de crewleden voor dit project, het zeer druk hebben de laatste tijd, zowel buiten Quizlet als voor Quizlet zelf. Andere taken binnen de crew hebben even voorrang hierop. We hebben besloten even een pauze te nemen met dit project. Het betekent dus niet dat we hiermee stoppen. Alle opgegeven users zullen nog aan de beurt komen! Users opgeven kan trouwens nog altijd. ^^ We zullen dit project terug oppakken in oktober.

    Bedankt voor jullie begrip!

    Groetjes,
    Jarne, Melissa, Lisanne en Bianca

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 sep 2016 - 14:07 ]


    16 - 09 - '17

    Laat de sympathie nominaties maar komen!


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik snap het niet zo goed. Moeten wij enkel een naam doorgeven of ook een reden waarom of een berichtje voor die persoon schrijven?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeh ik heb al wat mensen in gedachten. Ik ga straks of morgen een pb'tje sturen


    soul made of stardust and chaos.

    Wat een superleuk idee! Ik zal kijken wie ik zal nomineren :D


    How you doin'

    Sturm schreef:
    Ik snap het niet zo goed. Moeten wij enkel een naam doorgeven of ook een reden waarom of een berichtje voor die persoon schrijven?

    Het mag allebei. Het liefst met een berichtje erbij, zodat wij een uitgangspunt hebben om er een topic van te maken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nippon schreef:
    Ik heb er eigenlijk nog niet echt een beeld bij. Het klinkt wel als een goed idee, maar als het met opgeven/nomineren gaat worden er alsnog een boel vergeten (en excuse me for saying, maar het valt me ook op dat er vaak dezelfde mensen worden opgegeven en er reacties op geven,) dus in dat opzicht zou ik het niet eerlijker vinden, aangezien er zeker een boel users vergeten worden. Sorry, als ik het idee verkeerd heb opgevat, ik wilde het even voor de zekerheid kwijt c:


    Ik ben het hier wel mee eens je hebt namelijk uiteraard de 'wat bekendere en populairdere mensen' of natuurlijk de cliques als ik ze zo even mag noemen. Al met al vind ik het uiteraard wel een lief idee (:


    I just caught the wave in your eyes

    Wat schattig!!


    You dare to gaze upon me?

    Yubby schreef:
    (...)

    Ik ben het hier wel mee eens je hebt namelijk uiteraard de 'wat bekendere en populairdere mensen' of natuurlijk de cliques als ik ze zo even mag noemen. Al met al vind ik het uiteraard wel een lief idee (:


    Je kunt meerdere keren genoemd worden misschien, maar het blijft uiteindelijk één nominatie. Als de organisatoren dat gewoon zo ook benaderen, dan heb je het best objectief. Het is niet dat als ik (zegt de gek) 20 nominaties krijg, dat ik prio 1 ben. Mag ik hopen

    Je krijgt dan een waslijst aan namen en elke week zal er wel iemand uit gepikt worden. Als er dan ook nog een leuke reden bij is, dan zullen mensen het best leuk vinden


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je kunt meerdere keren genoemd worden misschien, maar het blijft uiteindelijk één nominatie. Als de organisatoren dat gewoon zo ook benaderen, dan heb je het best objectief. Het is niet dat als ik (zegt de gek) 20 nominaties krijg, dat ik prio 1 ben. Mag ik hopen

    Je krijgt dan een waslijst aan namen en elke week zal er wel iemand uit gepikt worden. Als er dan ook nog een leuke reden bij is, dan zullen mensen het best leuk vinden

    Als een boel mensen dezelfde persoon noemen, vind ik het oneerlijk voor de andere. Plus, vind ik het raar aangezien hun (hopelijk) zien dat diegene al genomineerd is en het dus geen zin heeft diegene nógmaals te nomineren. Nou weet ik dit niet of het in het openbaar is natuurlijk, maar het is wel een hele populariteit/machtsstrijd in mijn ogen. Daar ben ik geen fan van geweest en zal er dus ook niet aan meedoen, maar het valt me hier steeds vaker op en ik spreek vooral voor de mensen die het wel echt vervelend vinden en die het juist wél willen. Als de persoon die geweest is, wordt genoemd, misschien dat anderen dan ook aan de beurt komen. Het is gewoon een beetje denken aan elkaar. Geen aanval richting jou, maar ik moest het even kwijt.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 18:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Als een boel mensen dezelfde persoon noemen, vind ik het oneerlijk voor de andere. Plus, vind ik het raar aangezien hun (hopelijk) zien dat diegene al genomineerd is en het dus geen zin heeft diegene nógmaals te nomineren. Nou weet ik dit niet of het in het openbaar is natuurlijk, maar het is wel een hele populariteit/machtsstrijd in mijn ogen. Daar ben ik geen fan van geweest en zal er dus ook niet aan meedoen, maar het valt me hier steeds vaker op en ik spreek vooral voor de mensen die het wel echt vervelend vinden en die het juist wél willen. Als de persoon die geweest is, wordt genoemd, misschien dat anderen dan ook aan de beurt komen. Het is gewoon een beetje denken aan elkaar. Geen aanval richting jou, maar ik moest het even kwijt.


    Maar die populariteitstrijd willen we dus deels tegengaan door zelf te gaan zoeken achter de minder bekende namen.

    Ik vind het wel fijn dat je jouw bezorgdheid uit en we gaan hier zeker rekening mee houden!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 18:48 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Nippon schreef:
    (...)
    Als een boel mensen dezelfde persoon noemen, vind ik het oneerlijk voor de andere. Plus, vind ik het raar aangezien hun (hopelijk) zien dat diegene al genomineerd is en het dus geen zin heeft diegene nógmaals te nomineren. Nou weet ik dit niet of het in het openbaar is natuurlijk, maar het is wel een hele populariteit/machtsstrijd in mijn ogen. Daar ben ik geen fan van geweest en zal er dus ook niet aan meedoen, maar het valt me hier steeds vaker op en ik spreek vooral voor de mensen die het wel echt vervelend vinden en die het juist wél willen. Als de persoon die geweest is, wordt genoemd, misschien dat anderen dan ook aan de beurt komen. Het is gewoon een beetje denken aan elkaar. Geen aanval richting jou, maar ik moest het even kwijt.


    I couldn't agree more. Het is wel een leuk idee tho.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Nippon schreef:
    (...)
    Als een boel mensen dezelfde persoon noemen, vind ik het oneerlijk voor de andere. Plus, vind ik het raar aangezien hun (hopelijk) zien dat diegene al genomineerd is en het dus geen zin heeft diegene nógmaals te nomineren. Nou weet ik dit niet of het in het openbaar is natuurlijk, maar het is wel een hele populariteit/machtsstrijd in mijn ogen. Daar ben ik geen fan van geweest en zal er dus ook niet aan meedoen, maar het valt me hier steeds vaker op en ik spreek vooral voor de mensen die het wel echt vervelend vinden en die het juist wél willen. Als de persoon die geweest is, wordt genoemd, misschien dat anderen dan ook aan de beurt komen. Het is gewoon een beetje denken aan elkaar. Geen aanval richting jou, maar ik moest het even kwijt.


    Zoals ik zei, zou ik 20 stemmen voor 1 persoon (anoniem, want je moet een bericht sturen naar iemand) zien als 1 nominatie.
    Vervolgens kiezen de mensen die dit organiseren een persoon uit omdat er een leuk verhaal voor is. Dan trek je geen mensen voor, en stimuleer je ook dat er daadwerkelijk een verhaal achter zit.
    Niet zo'n geval als: "Oh hij/zij doet zo zielig omdat hij/zij geen nominatie krijgt. Ik nomineer hem/haar maar met een of ander drogreden" maar echt concrete dingen.


    Natuurlijk is het een populariteits gedoe, dat is met alle wedstrijden hier. Al die verkiezingen e.d. zijn ook heus niet objectief. Daarom is er volgens mij ook altijd gedoe rondom dit soort dingen.
    Volgens mij kan je het niet objectiever maken dan in mijn voorbeeld.


    Sarah = ongewoon sexy

    Nippon schreef:
    (...)
    Als een boel mensen dezelfde persoon noemen, vind ik het oneerlijk voor de andere. Plus, vind ik het raar aangezien hun (hopelijk) zien dat diegene al genomineerd is en het dus geen zin heeft diegene nógmaals te nomineren. Nou weet ik dit niet of het in het openbaar is natuurlijk, maar het is wel een hele populariteit/machtsstrijd in mijn ogen. Daar ben ik geen fan van geweest en zal er dus ook niet aan meedoen, maar het valt me hier steeds vaker op en ik spreek vooral voor de mensen die het wel echt vervelend vinden en die het juist wél willen. Als de persoon die geweest is, wordt genoemd, misschien dat anderen dan ook aan de beurt komen. Het is gewoon een beetje denken aan elkaar. Geen aanval richting jou, maar ik moest het even kwijt.

    Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat je nu bedoelt. Iedereen zou toch de vrijheid moeten hebben om te nomineren wie hij wil? Alle users komen in ieder geval maar één keer aan bod en zoals al eerder gezegd, worden er ook users in het zonnetje gezet die niet door anderen zijn genomineerd en die het evengoed verdienen. Ik snap gewoon niet zo goed wat dit met een machtsstrijd te maken heeft.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar die populariteitstrijd willen we dus deels tegengaan door zelf te gaan zoeken achter de minder bekende namen.

    Ik vind het wel fijn dat je jouw bezorgdheid uit en we gaan hier zeker rekening mee houden!

    Dat weet ik, ik vind het ook goed dat jullie eraan denken, maar zo snel word dat niet opgelost, daarom dat ik er nog steeds mijn twijfels bij heb. Ik ben totaal niet tegen het idee, ik ben juist benieuwd hoe het gaat lopen, maar het idee dat dezelfde mensen worden genoemd zit me tegen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je kunt meerdere keren genoemd worden misschien, maar het blijft uiteindelijk één nominatie. Als de organisatoren dat gewoon zo ook benaderen, dan heb je het best objectief. Het is niet dat als ik (zegt de gek) 20 nominaties krijg, dat ik prio 1 ben. Mag ik hopen

    Je krijgt dan een waslijst aan namen en elke week zal er wel iemand uit gepikt worden. Als er dan ook nog een leuke reden bij is, dan zullen mensen het best leuk vinden


    Ah zo, dan houd ik hierbij mijn mond ^^.


    I just caught the wave in your eyes