• Mededeling: zie onderaan in de beginpost.

    Beste users,

    Onlangs konden jullie nieuwsjaarwensen inzenden en daarbij kwam de volgende wens van KyloRen aan bod:
    Iedereen vindt het leuk om aandacht te krijgen, om zich speciaal te voelen, en ik vind dat iedereen dat ook verdient. Een dag in het jaar waarop je als user in het zonnetje wordt gezet.

    Stel dat er een topic wordt geopend (of een andere dergelijke locatie waar een user kan worden geëerd) waarin de beginpost telkens wordt aangepast wanneer er weer een nieuwe user geëerd gaat worden, met daarbij de betreffende redenen (bijvoorbeeld: die persoon heeft leuke stories, of staat altijd voor een ander klaar, of zorgt voor ongekend veel gezelligheid - of verdiend het omdat hij/zij een zware periode achter de rug heeft of er nog midden in zit).

    Mensen kunnen anderen opgeven door een PB te sturen naar één van de organisatoren (omdat het misschien een spamtopic wordt als iedereen openbaar elkaar gaat opgeven). Zo komt er een lijst aan mensen die het wel verdienen om eens lekker verwend te worden (met leuke comments bijvoorbeeld, die achtergelaten kunnen worden in het topic of story).

    PS: Mocht elke dag een nieuwe user kiezen teveel werk zijn, het zou ook per week kunnen. En dan misschien drie tegelijk, om zo toch nog genoeg mensen in een jaar te kunnen verwennen.

    Dat is mijn wens; gelukkige, vertroetelde en speciaal-voelende Qers. ^^

    Wij vonden dit een erg mooie wens en besloten om er wat mee te gaan doen.

    Wat is de bedoeling?
    Wij zullen de komende tijd heel wat users gaan eren. Iedereen kan de kans krijgen om geëerd te worden. Deze user wordt in de bloemetjes gezet met een hoop lieve berichtjes en complimenten. Daarbij promoten we ook nog even een creatie van deze user. Als dat niet leuk is?

    Wanneer worden users geëerd?
    Elke week krijgt een andere user de eer. Dat wil dus zeggen dat iedereen gewoon een week lang de eer krijgt!

    Waar kan ik de geëerde users/deze leuke topics vinden?
    Er komt een topic op het forum waarin alles zal gebeuren. Elke week verandert de geëerde user op woensdagavond.

    Hoe worden de users gekozen?
    Iedereen mag elkaar opgeven, maar wij kiezen ook willekeurig users uit. Het opgeven van een user doe je via privébericht. Al enige interesse om wat mensen op te geven waarvan jij vindt dat zij de eer verdienen? Dan kan je dat doen door een privébericht te verzenden naar Debbaut, Ledecky, Rubin of Thymbraeus. Binnenkort gaan wij hiermee van start.

    Met vriendelijke groeten,
    De crew

    Mededeling 04/09
    Beste users,

    Enkelen van jullie was het al opgevallen dat er de laatste tijd weinig topics van het 'Users Eren'-project zijn langsgekomen. Dit komt doordat wij, de crewleden voor dit project, het zeer druk hebben de laatste tijd, zowel buiten Quizlet als voor Quizlet zelf. Andere taken binnen de crew hebben even voorrang hierop. We hebben besloten even een pauze te nemen met dit project. Het betekent dus niet dat we hiermee stoppen. Alle opgegeven users zullen nog aan de beurt komen! Users opgeven kan trouwens nog altijd. ^^ We zullen dit project terug oppakken in oktober.

    Bedankt voor jullie begrip!

    Groetjes,
    Jarne, Melissa, Lisanne en Bianca

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 sep 2016 - 14:07 ]


    16 - 09 - '17

    Het blijft een leuk idee. Ik zal zelf ook over wat namen nadenken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat je nu bedoelt. Iedereen zou toch de vrijheid moeten hebben om te nomineren wie hij wil? Alle users komen in ieder geval maar één keer aan bod en zoals al eerder gezegd, worden er ook users in het zonnetje gezet die niet door anderen zijn genomineerd en die het evengoed verdienen. Ik snap gewoon niet zo goed wat dit met een machtsstrijd te maken heeft.

    Ik zeg ook niet dat ze daar geen vrijheid in hebben. Lees mijn vorige opmerkingen maar. Geen zin om alles te herhalen. (Voor de moderators/crew: Néé, het is geen aanvallende opmerking. Ik voel me gewoon niet goed nu.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zeker een paar waarvan ik vind dat die in het bloemetje gezet mogen worden :Y)


    all because i liked a girl

    Mijn topics, zodat ik jullie later een berichtje kan sturen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het enige wat ik jammer vind is dat er maar een iemand per week wordt gekozen. Ik bedoel, er zijn nu al vier pagina's met reacties, hoe kies je daar een iemand uit die de meest - originele? - nominatie heeft gekregen? En daarnaast geven jullie aan dat er ook wordt gekeken naar mensen die minder bekend zijn, maar kun je dan niet gewoon de genomineerden allemaal 1x in een randomnizer zetten? Lijkt me iets objectiever - hiermee bedoel ik niet voortrekken, maar voor de een kan een nominatie persoonlijker zijn dan voor de ander en dat voorkom je hiermee - en makkelijker dan dat je met vijf man moet gaan kiezen welke het leukste is.

    Dat neemt verder niet weg dat ik het idee erg leuk vind, maar gezien ik geen vriendschappen e.d. heb opgebouwd op Q, zal ik denk niet snel iemand nomineren.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Het enige wat ik jammer vind is dat er maar een iemand per week wordt gekozen. Ik bedoel, er zijn nu al vier pagina's met reacties, hoe kies je daar een iemand uit die de meest - originele? - nominatie heeft gekregen? En daarnaast geven jullie aan dat er ook wordt gekeken naar mensen die minder bekend zijn, maar kun je dan niet gewoon de genomineerden allemaal 1x in een randomnizer zetten? Lijkt me iets objectiever - hiermee bedoel ik niet voortrekken, maar voor de een kan een nominatie persoonlijker zijn dan voor de ander en dat voorkom je hiermee - en makkelijker dan dat je met vijf man moet gaan kiezen welke het leukste is.

    Dat neemt verder niet weg dat ik het idee erg leuk vind, maar gezien ik geen vriendschappen e.d. heb opgebouwd op Q, zal ik denk niet snel iemand nomineren.


    We werken gewoon een volgorde af. We werken niet met de meeste stemmen. Dus op zich staat iedereen gewoon in een wachtrij.(;

    Je hoeft niet perse vrienden nomineren. Je kan ook iemand nomineren vanwege zijn fantastische story.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    We werken gewoon een volgorde af. We werken niet met de meeste stemmen. Dus op zich staat iedereen gewoon in een wachtrij.(;

    Je hoeft niet perse vrienden nomineren. Je kan ook iemand nomineren vanwege zijn fantastische story.^^


    Hm dat werkt uiteraard ook haha, maar is een persoon per week dan niet als nog weinig? Want ik gok dat er nu al een wachtlijst is voor de komende.. 15 weken? Want stel, iemand wil iemand anders op een speciale manier sterkte wensen met bijv. overlijden/ziekte/tentamens/schrijven van een story etc, maar dan is dat toch wat minder als dat pas 20 weken na datum op Q verschijnt?

    Want bovenstaand voorbeeld zou voor mij wel een reden zijn om iemand te nomineren, dus vandaar de vraag haha

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 23:28 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm dat werkt uiteraard ook haha, maar is een persoon per week dan niet als nog weinig? Want ik gok dat er nu al een wachtlijst is voor de komende.. 15 weken? Want stel, iemand wil iemand anders op een speciale manier sterkte wensen met bijv. overlijden/ziekte/tentamens/schrijven van een story etc, maar dan is dat toch wat minder als dat pas 20 weken na datum op Q verschijnt?

    Want bovenstaand voorbeeld zou voor mij wel een reden zijn om iemand te nomineren, dus vandaar de vraag haha


    Daar houden we wel rekening mee. Het is wel zo dat wij dit met een team van vijf personen doen, naast onze gewone crewtaken. We willen echt moeite steken in de personen die in het zonnetje komen te staan, dus dat vraagt tijd van ons. Het liefst zouden wij ook meer mensen tegelijk doen, maar dat kan gewoon niet. We gaan nu in elk geval ons best doen om eens per week iemand in het zonnetje te zetten. Geduld is een schone zaak. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aanvullend op Natas, hebben we dit natuurlijk ook nog nooit gedaan. We zijn nu een beetje aan het uittesten wat haalbaar is en wat niet, maar een keer per week leek ons nu wel goed. (:


    What would Emma do?

    Ik vind dat we het allemaal een beetje overdenken. Laat ze nou maar gewoon een user kiezen en laat het gebeuren.


    Sarah = ongewoon sexy

    Amphibian schreef:
    (...)

    Daar houden we wel rekening mee. Het is wel zo dat wij dit met een team van vijf personen doen, naast onze gewone crewtaken. We willen echt moeite steken in de personen die in het zonnetje komen te staan, dus dat vraagt tijd van ons. Het liefst zouden wij ook meer mensen tegelijk doen, maar dat kan gewoon niet. We gaan nu in elk geval ons best doen om eens per week iemand in het zonnetje te zetten. Geduld is een schone zaak. c;


    Hahaha, daar heb je gelijk in. (En goed om te weten dat daar wel rekening mee wordt gehouden, wellicht dat ik dan toch een nominatie stuur)

    Ik hoop trouwens niet dat het lijkt alsof ik alles in twijfel trek of jullie idee onderuit probeer te halen, maar ik had gewoon wat vragen hierbij die jullie ook goed en duidelijk beantwoord hebben waardoor ik het idee ook wat beter begrijp.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 23:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ah, schattig idee. Ik lees wel de hele tijd '[Crew] Users eten' als topictitel, maar goed. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ah, schattig idee. Ik lees wel de hele tijd '[Crew] Users eten' als topictitel, maar goed. :')


    Shush Jip! Dat moest nog intern blijven!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wiarda schreef:
    Ah, schattig idee. Ik lees wel de hele tijd '[Crew] Users eten' als topictitel, maar goed. :')


    Haha, dat is wel grappig. :'D Users eten we gelukkig nog niet! (wbw)


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    Ah, schattig idee. Ik lees wel de hele tijd '[Crew] Users eten' als topictitel, maar goed. :')


    Omg same :') Jullie zijn gewoon om op te vreten.