• Mededeling: zie onderaan in de beginpost.

    Beste users,

    Onlangs konden jullie nieuwsjaarwensen inzenden en daarbij kwam de volgende wens van KyloRen aan bod:
    Iedereen vindt het leuk om aandacht te krijgen, om zich speciaal te voelen, en ik vind dat iedereen dat ook verdient. Een dag in het jaar waarop je als user in het zonnetje wordt gezet.

    Stel dat er een topic wordt geopend (of een andere dergelijke locatie waar een user kan worden geëerd) waarin de beginpost telkens wordt aangepast wanneer er weer een nieuwe user geëerd gaat worden, met daarbij de betreffende redenen (bijvoorbeeld: die persoon heeft leuke stories, of staat altijd voor een ander klaar, of zorgt voor ongekend veel gezelligheid - of verdiend het omdat hij/zij een zware periode achter de rug heeft of er nog midden in zit).

    Mensen kunnen anderen opgeven door een PB te sturen naar één van de organisatoren (omdat het misschien een spamtopic wordt als iedereen openbaar elkaar gaat opgeven). Zo komt er een lijst aan mensen die het wel verdienen om eens lekker verwend te worden (met leuke comments bijvoorbeeld, die achtergelaten kunnen worden in het topic of story).

    PS: Mocht elke dag een nieuwe user kiezen teveel werk zijn, het zou ook per week kunnen. En dan misschien drie tegelijk, om zo toch nog genoeg mensen in een jaar te kunnen verwennen.

    Dat is mijn wens; gelukkige, vertroetelde en speciaal-voelende Qers. ^^

    Wij vonden dit een erg mooie wens en besloten om er wat mee te gaan doen.

    Wat is de bedoeling?
    Wij zullen de komende tijd heel wat users gaan eren. Iedereen kan de kans krijgen om geëerd te worden. Deze user wordt in de bloemetjes gezet met een hoop lieve berichtjes en complimenten. Daarbij promoten we ook nog even een creatie van deze user. Als dat niet leuk is?

    Wanneer worden users geëerd?
    Elke week krijgt een andere user de eer. Dat wil dus zeggen dat iedereen gewoon een week lang de eer krijgt!

    Waar kan ik de geëerde users/deze leuke topics vinden?
    Er komt een topic op het forum waarin alles zal gebeuren. Elke week verandert de geëerde user op woensdagavond.

    Hoe worden de users gekozen?
    Iedereen mag elkaar opgeven, maar wij kiezen ook willekeurig users uit. Het opgeven van een user doe je via privébericht. Al enige interesse om wat mensen op te geven waarvan jij vindt dat zij de eer verdienen? Dan kan je dat doen door een privébericht te verzenden naar Debbaut, Ledecky, Rubin of Thymbraeus. Binnenkort gaan wij hiermee van start.

    Met vriendelijke groeten,
    De crew

    Mededeling 04/09
    Beste users,

    Enkelen van jullie was het al opgevallen dat er de laatste tijd weinig topics van het 'Users Eren'-project zijn langsgekomen. Dit komt doordat wij, de crewleden voor dit project, het zeer druk hebben de laatste tijd, zowel buiten Quizlet als voor Quizlet zelf. Andere taken binnen de crew hebben even voorrang hierop. We hebben besloten even een pauze te nemen met dit project. Het betekent dus niet dat we hiermee stoppen. Alle opgegeven users zullen nog aan de beurt komen! Users opgeven kan trouwens nog altijd. ^^ We zullen dit project terug oppakken in oktober.

    Bedankt voor jullie begrip!

    Groetjes,
    Jarne, Melissa, Lisanne en Bianca

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 sep 2016 - 14:07 ]


    16 - 09 - '17

    Laleah schreef:
    Heel lief en leuk idee!!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wiarda schreef:
    Ah, schattig idee. Ik lees wel de hele tijd '[Crew] Users eten' als topictitel, maar goed. :')


    Denk je misschien te veel aan eten, Jip? Haha.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Shush Jip! Dat moest nog intern blijven!

    Fuck, shoot, sorry. Soms dan ga je gewoon zo in de dingen op dat je vergeet dat onze kannibalistische agenda nog even privé moest blijven, want tja, dat zijn toch wel de dingen die je graag van de daken wilt schreeuwen. Users eten, verheug me er al tijden op.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Fuck, shoot, sorry. Soms dan ga je gewoon zo in de dingen op dat je vergeet dat onze kannibalistische agenda nog even privé moest blijven, want tja, dat zijn toch wel de dingen die je graag van de daken wilt schreeuwen. Users eten, verheug me er al tijden op.


    Nog even wachten tot 1 november en dan is het zover.*O*
    Dat wordt een Qverjaardag om op te eten!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Haha, dat is wel grappig. :'D Users eten we gelukkig nog niet! (wbw)


    Nog :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Nog :')


    Future plans. (wbw)


    What would Emma do?

    Kunnen we ontopic blijven, mods. Thanks.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Kunnen we ontopic blijven, mods. Thanks.


    Zullen we doen! :Y)

    Ik ben benieuwd naar de komende inzendingen! We hebben er al een aantal mooie binnen. ^^


    What would Emma do?

    Antiheld schreef:
    Kunnen we ontopic blijven, mods. Thanks.

    I lol'd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    I lol'd.


    Haha, exactly.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb een aantal mensen opgegeven en dat heeft naar mijn mening niets met een 'machtsstrijd' te maken. Tuurlijk zitten daar ook mijn vriendinnen bij, maar is dat niet logisch? Zij hebben nu eenmaal echt iets voor mij betekend en ik ga zelf niet een of ander persoon opgeven die ik totaal niet ken of waar ik totaal niets mee heb, dan kan ik ook geen reden geven waarom ik die persoon nomineer. Ik mag ervan uitgaan dat de crew ook wel een beetje willekeurige personen selecteert dus daar maak ik me niet druk over. Ik geef gewoon de personen op waarvan ik vind dat ze het verdienen. Niet om hun populariteit te boosten, maar gewoon als een soort complimentje naar hen toe. Ik heb er dan ook een reden bij gezet waarom ze het verdienen. Ik heb ook niet alleen gekeken naar "hoe erg ik de persoon mag" maar ik heb ook mensen opgegeven omdat ik hun creatie zo geniaal vind bijvoorbeeld, maar dat is dan mijn mening. Ik vind het zelf alleen maar een compliment, een soort "goede daad" om iemand te nomineren. Om iemand te laten zien dat die persoon goed werk verricht of gewoon iemand heel erg blij heeft gemaakt en het daarom verdient in het zonnetje gezet te worden. Ik ben zelf niet zo populair hier dus ik vermoed dat mijn genomineerden ook niet zo heel populair zijn, om eerlijk te zijn. :')
    Maar daar let ik niet zo op.

    Als hieromheen een machtsstrijd ontstaat, dan vind ik dat een beetje triest want volgens mij is dit gewoon bedoeld als iets goeds om even iemand blij te maken. Ik snap dat er een risico ontstaat dat alleen de "populairdere" gekozen worden, maar ik hoop dat de crew daar rekening mee houd en als ik het zo lees, gaat dat wel gebeuren.

    Alleen hoop ik dan wel ook dat er toch ook een beetje naar de nominaties gekeken wordt, want anders heeft het weer geen zin om te nomineren. Ik denk dat het gewoon lastig is om iedereen tevreden te houden omtrent dit topic. Als je alleen maar van de nominaties uitgaat, dan is er veel kans dat "populaire" mensjes veel aan bod komen, maar als je de nominaties negeert, dan zullen de mensen die genomineerd hebben weer denken dat ze niet serieus genomen worden, om het zo maar te zeggen.

    Conflicten voorkomen is gewoon moeilijk. Rondom alles.

    Nu weet ik weer waarom ik nooit reageer op topics. Ik ben altijd zo bang iemand te beledigen hier, dus ik hoop dat ik dat niet gedaan heb. :$


    Hiiiiiiiii. x

    Als je een bekend gezicht bent hier, heb je inderdaad meer kans verkozen te worden, maar ik vind wel dat het iedereen is gegund, ook de populaire mensen. (:
    Trouwens, een paar mensen kennen is al voldoende om verkozen te worden, zeker met die techniek van random users. Het enige wat ik mij dan wel praktisch afvraag, hoe gaan jullie dat dan doen? Bij de mensen die random gekozen worden en niet echt 'gekend' zijn? Als iemand iemand anders opgeeft weet je wat je erover kan vertellen... Maar als jullie de persoon niet kennen... Ik weet niet wie het zei, maar ik ben het wel eens met degene die zei dat er zeker wel een verhaal achter moet zitten. Gaan jullie dan via het GB te bekijken de Q - vrienden van die persoon opsporen en zo een reconstructie maken, zodat het zeker betekenis heeft? Gewoon nieuwsgierig. (:
    Trouwens: ik vind dit echt een heel erg lief idee!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 20:56 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Als je een bekend gezicht bent hier, heb je inderdaad meer kans verkozen te worden, maar ik vind wel dat het iedereen is gegund, ook de populaire mensen. (:
    Trouwens, een paar mensen kennen is al voldoende om verkozen te worden, zeker met die techniek van random users. Het enige wat ik mij dan wel praktisch afvraag, hoe gaan jullie dat dan doen? Bij de mensen die random gekozen worden en niet echt 'gekend' zijn? Als iemand iemand anders opgeeft weet je wat je erover kan vertellen... Maar als jullie de persoon niet kennen... Ik weet niet wie het zei, maar ik ben het wel eens met degene die zei dat er zeker wel een verhaal achter moet zitten. Gaan jullie dan via het GB te bekijken de Q - vrienden van die persoon opsporen en zo een reconstructie maken, zodat het zeker betekenis heeft? Gewoon nieuwsgierig. (:
    Trouwens: ik vind dit echt een heel erg lief idee!


    Wij gaan dan inderdaad mogelijke kenissen opsporen via GB en die dan contacteren.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Neala schreef:
    Ik kom er zeker niet voor in de aanmerking maar ik denk toch dat ik met de nominatie iemand blij heb kunnen maken. Heb zojuist iemand opgegeven.


    Hierom alleen al zou ik je nomineren :$ Iedereen verdient het om even een momentje van liefde, steun en gezelligheid te hebben.

    Echt een super leuk idee! Wel een vraagje: wordt het dan op deze pagina gedaan, of komt er een nieuw topic? Als dit laatste het geval is, kan er dan een linkje komen :$

    Echt tof!

    Waarom meot er een verhaal achter zitten? Wat bedoel je dan met verhaal?