• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Shego schreef:
    (...)
    Jullie zijn daarstraks toch flink offtopic gegaan, maar hebben geluk gehad dat er pas een keer iets van gezegd is. (;
    Het gaat nu weer de goede kant op hoor, maar laat het maar niet weer afdwalen ^^
    *haalt zweepje tevoorschijn*


    En wat was jij precies van plan met dat zweepje? Zonder toestemming valt het toch echt onder mishandeling, voor zover ik weet. Aangezien we het net nog hadden over BDSM.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dus omdat ik een vrouw ben, ga je ervan uit dat het een vrouwending is of is er een andere reden?

    Misschien komt het ook wel doordat de meeste ships waarover wordt geschreven bestaat uit twee mannen en de meeste mannen het onprettig schijnen te vinden om daar over te lezen. Uitzonderingen daar gelaten, natuurlijk. Iets wat ik trouwens niet snap, want sommige mannen vinden het dan wel weer leuk om over twee vrouwen te lezen. of denk ik dan te simpel?


    Een verhaal waar seks in voor komt, oke, dat moet je liggen en kan iedereen leuk vinden. Maar in combinatie met een fanfiction, zou ik echt niet weten waar ik dan aan moet denken. Bij vrouwen is dat meer obvious met die slappe boybands enzo. Maar moeten mannen dan een verhaal schrijven over die ene mooie nieuwslezeres?

    Dionne Stax is overigens wel erg do-able, dus dat zou kunnen


    Sarah = ongewoon sexy

    Moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen ervaring met (BD)SM heb, ben seminieuwsgierig.


    Deep inside, I've never felt alive

    Antiheld schreef:
    Nee hallo dan horen jullie te zeggen: Nee Thomas, jij bent gewoon uniek en leuk


    Als je wil, mag je mij uitleggen hoe ik moet weten dat jij uniek en leuk bent aangezien ik je pas een paar reacties ken.


    Physics is awesome

    Shego schreef:
    Moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen ervaring met (BD)SM heb, ben seminieuwsgierig.


    Je profielfoto heeft al wel een passend masker!
    Ik weet ook echt niet wat de indicator is of je er wat voor voelt, denk dat je dan in de verveling van normale seks al andere stappen neemt?

    Dus vertel. Wat is je ervaring


    Sarah = ongewoon sexy

    Shego schreef:
    Moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen ervaring met (BD)SM heb, ben seminieuwsgierig.


    Same.
    (BD)SM is letterlijk het hele plot van 50 Shades.

    Het is meestal voor als jij of je vriend dominant bent/is.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 1:14 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Same.
    (BD)SM is letterlijk het hele plot van 50 Shades.


    Ik vind 50 shades iets meer in de richting van mishandeling gaan, maar dat is misschien persoonlijk. :W


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Ik vind 50 shades iets meer in de richting van mishandeling gaan, maar dat is misschien persoonlijk. :W


    Well, fervente BDSM'ers zijn ook wel voor genietend mishandelen. Althans, dat heb ik gehoord.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je profielfoto heeft al wel een passend masker!
    Ik weet ook echt niet wat de indicator is of je er wat voor voelt, denk dat je dan in de verveling van normale seks al andere stappen neemt?

    Dus vertel. Wat is je ervaring

    Mijn libido is een beetje nul, waardoor mijn zin in seks nogal weg is. Ik heb geen idee, maar ben bang dat mijn dip die in mijn hoofd zat is overgeslagen. Maar ik heb denk ik met iets meer dan 2,5 "ervaring". Mijn wildste plek is het aanrecht... (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Als je wil, mag je mij uitleggen hoe ik moet weten dat jij uniek en leuk bent aangezien ik je pas een paar reacties ken.


    Nou de eerste indruk is vast INDRUKwekkend. Ik denk dat ik zo'n love me or hate me geval ben

    -sorryvoorofftopic-


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Een verhaal waar seks in voor komt, oke, dat moet je liggen en kan iedereen leuk vinden. Maar in combinatie met een fanfiction, zou ik echt niet weten waar ik dan aan moet denken. Bij vrouwen is dat meer obvious met die slappe boybands enzo. Maar moeten mannen dan een verhaal schrijven over die ene mooie nieuwslezeres?

    Dionne Stax is overigens wel erg do-able, dus dat zou kunnen


    Dat is waar. Slappe boybands? Zo ben ik ooit smut tegen gekomen, hoor Fanfiction meer als in dat je Kate Argent het wilt zien doen met Derek Hale, hopelijk is dan wel wat aardiger dan in de serie Teen Wolf. En persoonlijk zie ik hem liever met Stiles, maar goed.

    Eigenlijk twee knappe mensen die je bij elkaar vind passen en waar je over wil lezen, eigenlijk.

    Dus als je een wilde fantasie hebt over Dionne Stax dan kan dat ook. Meestal zijn het echter karakters uit boeken of series. Hoewel ik nooit helemaal een specifieke HP smut te boven ben gekomen, ik heb me serieus af gevraagd wat die had gerookt voordat hij/zij het schreef.


    Physics is awesome

    Shego schreef:
    (...)
    Mijn libido is een beetje nul, waardoor mijn zin in seks nogal weg is. Ik heb geen idee, maar ben bang dat mijn dip die in mijn hoofd zat is overgeslagen. Maar ik heb denk ik met iets meer dan 2,5 "ervaring". Mijn wildste plek is het aanrecht... (;


    Ik ben serieus benieuwd hoe een libido kan verdwijnen. Heb zelf echt na een tijdje dat ik het hard mis :")

    Het aanrecht is in ieder geval een toffe plek. Hoop wel dat jullie achteraf hebben schoongemaakt.


    Sarah = ongewoon sexy

    AtIas schreef:
    (...)

    Well, fervente BDSM'ers zijn ook wel voor genietend mishandelen. Althans, dat heb ik gehoord.


    BDSM is iets waarbij beide partijen genieten en dat gevoel heb ik toch niet bij 50 shades. En het is ook iets dat gemeenschappelijk is (hoe leg je dat juist uit? :'D), niet een verplichting van de ene partij tegenover de andere. Laten we het er op houden dat ik het geen goed boek vond. :W


    What would Emma do?

    Als het op plekken aankomt waar ik seks heb , dan denk ik bij mezelf; 'Wat?'

    Badkamer, bezemkast, toilet, backstage op een festival, op een verlaten terrein.

    90% van die plekken ben ik dronken, lol.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)

    Nou de eerste indruk is vast INDRUKwekkend. Ik denk dat ik zo'n love me or hate me geval ben

    -sorryvoorofftopic-


    Dat blijkt wel, ja. Voor nu hou ik het op love you, maar dat kan nog veranderen.

    *ikmoesthatgewoonevenvragenendaarnaantwoorden, sorryvoorhetofftopic, ikzalhetnietmeerdoen*


    Physics is awesome