• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    Ik wil geen moraalridder of zeur zijn, maar dit is het grote sekstopic. Het is niet erg als je geen ervaring hebt en/of benieuwd bent naar dingen, dat is alright en alles op zijn tijd etc., maar de scope van dit topic ligt wel bij andere dingen en dat dwaalt wel eens af. Volgens mij kan er dan beter een apart topic gemaakt worden voor bijv. een eerste kus.

    Oh en ja ik spam zelf ook vaak genoeg offtopic, maar toch. Met 2 topics in 2 dagen gaat het wel hard :P


    (Voor de duidelijkheid, dit is gezegd in algemene zin (: )

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 13:09 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    http://www.theladbible.com/articles/women-reveal-different-sex-techniques-that-help-them-reach-orgasm-080216


    True?


    In mijn geval klopt het meeste wel. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Antiheld schreef:
    Ik wil geen moraalridder of zeur zijn, maar dit is het grote sekstopic. Het is niet erg als je geen ervaring hebt en/of benieuwd bent naar dingen, dat is alright en alles op zijn tijd etc., maar de scope van dit topic ligt wel bij andere dingen en dat dwaalt wel eens af. Volgens mij kan er dan beter een apart topic gemaakt worden voor bijv. een eerste kus.

    Oh en ja ik spam zelf ook vaak genoeg offtopic, maar toch. Met 2 topics in 2 dagen gaat het wel hard :P


    (Voor de duidelijkheid, dit is gezegd in algemene zin (: )


    Kan het dan niet beter het maagden topic worden genoemd? Niet lullig bedoelt.


    Physics is awesome

    Ellaria schreef:
    (...)

    In mijn geval klopt het meeste wel. :'D


    Klinkt ook wel heel standaard opzich

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Kan het dan niet beter het maagden topic worden genoemd? Niet lullig bedoelt.


    Ik vind het allemaal prima, het gaat me er vooral om dat het op de juiste plek blijft. Geeft vast een leuk effect als dan iemand altijd daar praat en dan opeens hier actief gaat praten en iedereen hier elkaar aan kijkt van "We know what happened"


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik vind het allemaal prima, het gaat me er vooral om dat het op de juiste plek blijft. Geeft vast een leuk effect als dan iemand altijd daar praat en dan opeens hier actief gaat praten en iedereen hier elkaar aan kijkt van "We know what happened"


    Dat kan ik zo voor me zien. Hoef je niks uit te leggen hier.


    Physics is awesome

    Antiheld schreef:
    http://www.theladbible.com/articles/women-reveal-different-sex-techniques-that-help-them-reach-orgasm-080216


    True?


    Edging heeft bij mij zelfs het omgekeerde effect, idk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die lijst spreekt zichzelf echt ontzettend tegen


    i put the fun in funeral

    Mijn school heeft de website geblokkeerd, lol. Wat staat er ongeveer op?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Edging
    6.5 out of 10 women said they had a bigger orgasm through the 'approaching and denying' technique. So basically, get her close to orgasm then either change up what you're doing or back the fuck up so she doesn't come right away.


    Hinting
    7 out of 10 women said 'passing by and only occasionally indulging' drives them wild. So maybe try touching the area outside of the clitoris and tease her a bit before steaming on in.


    Consistency
    6.5 out of 10 women claimed consistency was key when it comes to climax (LOL) so try to focus on keeping the speed, pressure and movement exactly the same.


    Suprise
    7 out of 10 women agreed 'defying expectation to enhance pleasure' by surprising them and switching up techniques was also a winner.

    Rhythm
    8 out of 10 women said well-timed motion help them get off so don't just go in their all guns blazing, find a rhythm that works and stick with it.


    Layering
    6.5 out of 10 women claimed 'indirect clitoral stimulation' - referred to as 'layering' in the survey - helped them reach orgasm. So basically, avoid going straight for the clit and instead focus on the surrounding areas.


    Orbiting
    8 out of 10 women revealed 'orbiting' around the clit felt good. So think circular motions. Big ones, small ones, anyway she likes ones.


    Sarah = ongewoon sexy

    Audacity schreef:
    Die lijst spreekt zichzelf echt ontzettend tegen


    Ja eigenlijk zegt het dat je alles kunt doen en dat het allemaal wel prima is


    Sarah = ongewoon sexy

    And yet it seems not so easy for a man to satisfy a woman properly :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hahaha, helaaaas. Mijn vriendinnen vinden het ook helemaal oké om uit te gaan en random jongens te gaan zoenen, maar daar heb ik echt helemaal niks mee. Dus hebben al mijn vriendinnen hun eerste zoen al gehad behalve ik :'D


    Ik zoen echt liever met jongens die ik niet leuk vind, veel minder drama


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Galinda schreef:
    And yet it seems not so easy for a man to satisfy a woman properly :Y)


    Ik vind dit onzin. Volgens mij is dat alleen het geval bij totale egoisten :")


    Sarah = ongewoon sexy

    Even een "stiekeme" mt. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nog wat meer discussie input bij deze:

    http://spuitenenslikken.bnn.nl/nieuws/artikel/1315/wat-je-nog-niet-wist

    Het vrouwelijk orgasme. Voor sommigen is ie net zo raadselachtig als Donald Trumps kapsel. Niet heel gek, gezien 60% van de dames ‘m wel eens heeft vervalst.

    "Vrouwen willen hun zaadstengel namelijk 't liefst iets groter dan gemiddeld. Hoe groot is gemiddeld dan precies? Tussen de 10 en 16 centimeter om precies te zijn. Wij begrijpen de dames ineens een stukje beter. Maar die voorkeur hebben ze dan alleen bij langdurige óf scharrelrelaties. Want als het één nacht betreft? Dan knabbelen ze net zo lief op een kleine dikkerd."

    15% van de vrouwen komt namelijk klaar tijdens hun lesje spinnen. Of bodybalance. Of yoga. Of whatever ze daar doen. En het was dan niet dat die appetijtelijke yoga instructeur in de downward-facing dog achter ze stond.

    "Volgens een onderzoek van de Amerikaanse seksuologe Beverly Whipple masturbeert 32% van de 1.866 Amerikaanse vrouwen om in slaap te komen!"


    Mannen hebben er nogal ’n handje van om vroegtijdig hun torpedo af te vuren. Dat kan niet iedereen altijd even waarderen. En dan gooien ze vaak ook nog eens meteen de handdoek in de ring.
    Maar vrouwen hebben hier ook een handje van. Volgens een Portugese studie heeft 40% van de dames wel eens té snel de finish gehaald! Bij 3% was het zelfs een chronisch probleem.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 17:01 ]


    Sarah = ongewoon sexy