•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    @Philip: Is goed (:

    @Eavan: dan zal hij wel met haar kunnen omgaan. Misschien kan ze de tweede optie invullen? Dat ze wil ontdekken wie hij écht is achter al die muren?


    Mhm?

    @Sonder, ja dat is wat mij betreft helemaal goed. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zoek voor Grayson denk ik nog:

    -Een van de meiden die hij in het begin vooral gebruik(t) (heeft) voor seksuele doeleinde, maar de laatste tijd heeft hij steeds meer ook de neiging om voor haar te koken, en haar ook echt te laten slapen in zijn bed: Soms zelfs alleen puur mee wil knuffelen.

    -Een soort van beste vriend waarmee hij openlijk kan praten over soms weg willen uit het criminele circuit en naar Engeland gaan.

    En voor Feline denk ik een van de meiden waarmee ze lekker gek kan doen en in de afgelopen twee jaar een beetje haar beste vriendin is geworden.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 18:20 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eavan schreef:
    @Sonder, ja dat is wat mij betreft helemaal goed. ^^


    Dan zal ik het er straks bijzetten (:

    @Magari: Ash kan dat laatste abzoluut niet zijn, maar het bracht me wel op een idee. Misschien dat Ash een beetje vermoedt dat Grayson ooit van plan is om weg te gaan en Aah wilt dat absoluut niet? Ik weet alleen niet goed hoe hij zou reageren.


    Mhm?

    @Sonder,

    Dat zou ook een goede optie zijn ja. Misschien dat Ash een beetje zou gissen naar Grayson's ideeën, en dat ze elkaar te vriend proberen te houden? Ash zodat hij erachter kan komen of Grayson echt weg wil gaan, Grayson omdat hij bang is dat Ash anders sws door heeft dat Grayson weg wil?
    En dan kunnen we later wel kijken hoe Ash reageert als hij eenmaal de waarheid weet? Idk


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Magari, ik heb eventueel Amberle voor je.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    @Magari, ik heb eventueel Amberle voor je.


    Voor Grayson of Feline?
    Voor Grayson lijkt me wel leuk :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    @Sonder,

    Dat zou ook een goede optie zijn ja. Misschien dat Ash een beetje zou gissen naar Grayson's ideeën, en dat ze elkaar te vriend proberen te houden? Ash zodat hij erachter kan komen of Grayson echt weg wil gaan, Grayson omdat hij bang is dat Ash anders sws door heeft dat Grayson weg wil?
    En dan kunnen we later wel kijken hoe Ash reageert als hij eenmaal de waarheid weet? Idk


    Yes, I like it (:


    Mhm?

    Magari schreef:
    (...)

    Voor Grayson of Feline?
    Voor Grayson lijkt me wel leuk :3.


    Voor Grayson lijkt mij ook wel leuk. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Omg, ik realiseer me nubpas dat de villa heel erg wit is en Ash echt een hekel heeft aan witte ruimtes (': Ah, well, dat is leuk om er in te verwerken.


    Mhm?

    De rest van het innerlijk is voor morgenavond.
    EDIT: en misschien de avond erna aangezien ik nog veel werk aan het ding heb :'D (Like I said, halfassed means I'm not satisfied)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 3:13 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zoek voor Bethany :
    - iemand die haar naïviteit gebruikt om haar in zijn bed te krijgen en iemand anders die haar mishandelt en dat ze daarom bang voor hem is.
    - Een beste vriendin.
    - Een meisje met wie ze het totaal niet goed kan vinden.
    - Een jongen waar ze goed bevriend mee wordt.
    - Als jullie nog ideeën hebben ?.. (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 13:06 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    Ik zoek voor Bethany :
    - iemand die haar naïviteit gebruikt om haar in zijn bed te krijgen/ haar mishandelt en dat ze daarom bang voor hem is.
    - Een beste vriendin.
    - Een meisje met wie ze het totaal niet goed kan vinden.
    - Als jullie nog ideeën hebben ?.. (:


    Voor beste vriendin heb ik eventueel Feline? Ik denk dat het wel past.
    Of Grayson voor het eerste? Maar dan zou hij eerder haar naïviteit gebruiken om haar in bed te krijgen (en misschien lichtelijk mishandelen in de vorm van soms te ruw vastgrijpen of wat dan ook, maar echt mishandelen lijkt Grayson mij geen type voor).


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Voor beste vriendin heb ik eventueel Feline? Ik denk dat het wel past.
    Of Grayson voor het eerste? Maar dan zou hij eerder haar naïviteit gebruiken om haar in bed te krijgen (en misschien lichtelijk mishandelen in de vorm van soms te ruw vastgrijpen of wat dan ook, maar echt mishandelen lijkt Grayson mij geen type voor).


    Oké ! De twee vind ik wel passen ^^.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    (...)

    Oké ! De twee vind ik wel passen ^^.


    Leuk :3.


    We've lived in the shadows for far too long.