•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Asuka schreef:
    (...)
    Sowieso ga ik een relatielijstje maken voor dit rpg, vooral gezien ze al twee jaar samenwonen met elkaar. c:

    Voor Garland zoek ik sowieso dit...
    — Een dame met wie hij eigenlijk een goede vriendschap heeft.
    — Een heer met wie hij eigenlijk gewoon vreselijk close is, bro's om het maar een naam te geven.
    — Een dame die hij in het begin ergens mee geholpen heeft en eigenlijk een soort van voor haar gevallen is daardoor.


    Ik heb Feline eventueel voor de laatste? Of de eerste, wat jij beter vindt passen :3.


    Ik ga zo/morgen ook ook even kijken voor relatie lijstjes ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Asuka schreef:
    (...)
    Sowieso ga ik een relatielijstje maken voor dit rpg, vooral gezien ze al twee jaar samenwonen met elkaar. c:

    Voor Garland zoek ik sowieso dit...
    — Een dame met wie hij eigenlijk een goede vriendschap heeft.
    — Een heer met wie hij eigenlijk gewoon vreselijk close is, bro's om het maar een naam te geven.
    — Een dame die hij in het begin ergens mee geholpen heeft en eigenlijk een soort van voor haar gevallen is daardoor.


    Ik heb garland daarnet bekeken.. Misschien kan Garland soort van de 'oude broer' relatie hebben met Elijah? Gezien Elijah de jongste van de club is en zo onder iemands 'wing' zit.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Well, de basis voor Nikolaj's innerlijk is gezet. Morgen proeer ik verder uit te werken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga nu (ditmaal echt) aan de relatielijstjes beginnen, ik zal jullie opmerkingen erbij houden, misschien dat ik wel wat kan bedenken. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Het huis.



    Het uitzicht van het huis.



    Kamers (de jongens hebben elk één kamer en de meisjes zitten in één kamer per drie.)



    Badkamers (er zijn er twee in totaal.)



    Eetkamer/keuken.



    Woonkamer.



    Dak.



    Feestruimte.



    Zie hier onze droomvilla :') *-*

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 11:10 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Damn, they did nicely. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    R E L A T I E S Garland Young ——

    Jason 'Elijah' Greene — “He's my little bro, when he fucks up I'm here to pick it all up.”
    Garland had eens de nog wat onervaren Jason onder zijn vleugels genomen en hem wat kneepjes van het “vak” geleerd. Je zou zeker wel kunnen zeggen dat hij zich als een oudere broer over de jongen heeft ontfermt.

    Gereserveerd man Atlas — “Quote”
    Komt nog.

    Ashton Richard Day — “I'm not loyal because he's my friend, I'm loyal because I trust.”
    Garland en Ashton kunnen gezien hun leeftijd wel in dezelfde klas gezeten hebben? Ik zie ze elkaar wel aanvullen dus ik zou zeggen beste vrienden? Misschien dat Garland een soort van adviseur / rechterhand is. Sowieso zal Garland Ashton met zijn leven vertrouwen.

    Grayson Declan Gabriel Merlin — “He can't have apples, so I gave him apples. I'm a good friend.”
    Garland en Grayson zie ik wel goede vrienden zijn eigenlijk. Ik zie trouwens Garland echt Angel leren om voor de grap appels richting Grayson te brengen, enkel om hem wat te plagen, al is het allemaal vriendschappelijk uiteraard.

    Nikolaj Alexei Novikov — “He lies, is cruel as fuck and has too much pride — but I value him.”
    Garland en Nikolaj hebben helemaal niets gemeen. Waarschijnlijk zou Garland geen groot fan zijn van Nikolaj maar zou het respect zijn dat wint en zou hem daarom wel respectvol kunnen behandelen. Bovendien zitten ze in dezelfde gang, dus zijn mening is wel belangrijk voor Garland.

    Bethany Felicia Hale — “I get it, I really do but they're not all like me. I tolerate a lot of shit.”
    Garland kan in het begin vast wel door haar opstandigheid heen gekeken hebben, ik zie hem er zelfs wel begrip voor tonen. Het is enkel aan Beth hoe zij gereageerd had wanneer hij haar eens wilde kalmeren hoe hun relatie inmiddels is?

    Gereserveerd vrouw Surrexit — “Quote”
    Komt nog.

    Amberle "Amber" Sandler — “You could call me all you want, but I saved her life — kinda.”
    Garland en Amberle zie ik wel een goede vriendschap opgebouwd hebben in de afgelopen twee jaar. Misschien dat ze eens ergens opgesloten heeft gezeten en Garland degene was die haar aantrof? Ik zie deze twee elkaar wel proberen op te vrolijken wanneer het nodig is — misschien door middel van wat onschuldig geflirt.

    Feline Nova Elpis — “She's gorgeous, knows what she wants and is smart, what's not to like?”
    Garland en Feline hebben het motorrijden gemeen, ik zie wel voor me dat hij dat ergens in het begin doorkreeg en haar (lekker roekeloos) eens meenam voor een rit? Of dat hij nou juist meegekregen had dat haar verjaardag was en nou juist een soort van feest had gegeven?

    Gereserveerde vrouw Anemoia — “Quote”
    Komt nog.

    Lauren Sophia Chamberlain — “She needed a push, I gave it, I fucked up. Get over it.”
    Waarschijnlijk is dit wel humoristisch, maar ik zie Garland er wel voor gezorgd kunnen hebben dat die knop omgedraaid werd bij Lauren. Niet op een agressieve manier, maar misschien zag hij dat ze over zich heen liet lopen en heeft hij het gemeld. Dat ze verder een hekel aan hem heeft is prima though.


    Het zijn maar ideeën, dus ik hoor het wel. ^_^

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 11:40 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    *Fluitje*
    Hoe la.g zitten de jongens er eigenlijk al?


    Mhm?

    Asuka schreef:
    R E L A T I E S Garland Young ——
    Jason 'Elijah' Greene — “He's my little bro, when he fucks up I'm here to pick it all up.”
    Garland had eens de nog wat onervaren Jason onder zijn vleugels genomen en hem wat kneepjes van het “vak” geleerd. Je zou zeker wel kunnen zeggen dat hij zich als een oudere broer over de jongen heeft ontfermt.

    Gereserveerd man Atlas — “Quote”
    Komt nog.

    Ashton Richard Day — “I'm not loyal because he's my friend, I'm loyal because I trust.”
    Garland en Ashton kunnen gezien hun leeftijd wel in dezelfde klas gezeten hebben? Ik zie ze elkaar wel aanvullen dus ik zou zeggen beste vrienden? Misschien dat Garland een soort van adviseur / rechterhand is. Sowieso zal Garland Ashton met zijn leven vertrouwen.

    Grayson Declan Gabriel Merlin — “He can't have apples, so I gave him apples. I'm a good friend.”
    Garland en Grayson zie ik wel goede vrienden zijn eigenlijk. Ik zie trouwens Garland echt Angel leren om voor de grap appels richting Grayson te brengen, enkel om hem wat te plagen, al is het allemaal vriendschappelijk uiteraard.

    Nikolaj Alexei Novikov — “He lies, is cruel as fuck and has to much pride — but I value him.”
    Garland en Nikolaj hebben helemaal niets gemeen. Waarschijnlijk zou Garland geen groot fan zijn van Nikolaj maar zou het respect zijn dat wint en zou hem daarom wel respectvol kunnen behandelen. Bovendien zitten ze in dezelfde gang, dus zijn mening is wel belangrijk voor Garland.

    Bethany Felicia Hale — “I get it, I really do but they're not all like me. I tolerate a lot of shit.”
    Garland kan in het begin vast wel door haar opstandigheid heen gekeken hebben, ik zie hem er zelfs wel begrip voor tonen. Het is enkel aan Beth hoe zij gereageerd had wanneer hij haar eens wilde kalmeren hoe hun relatie inmiddels is?

    Gereserveerd vrouw Surrexit — “Quote”
    Komt nog.

    Amberle "Amber" Sandler — “You could call me all you want, but I saved her life — kinda.”
    Garland en Amberle zie ik wel een goede vriendschap opgebouwd hebben in de afgelopen twee jaar. Misschien dat ze eens ergens opgesloten heeft gezeten en Garland degene was die haar aantrof? Ik zie deze twee elkaar wel proberen op te vrolijken wanneer het nodig is — misschien door middel van wat onschuldig geflirt.

    Feline Nova Elpis — “She's gorgeous, knows what she wants and is smart, what's not to like?”
    Garland en Feline hebben het motorrijden gemeen, ik zie wel voor me dat hij dat ergens in het begin doorkreeg en haar (lekker roekeloos) eens meenam voor een rit? Of dat hij nou juist meegekregen had dat haar verjaardag was en nou juist een soort van feest had gegeven?

    Gereserveerde vrouw Anemoia — “Quote”
    Komt nog.

    Lauren Sophia Chamberlain — “She needed a push, I gave it, I fucked up. Get over it.”
    Waarschijnlijk is dit wel humoristisch, maar ik zie Garland er wel voor gezorgd kunnen hebben dat die knop omgedraaid werd bij Lauren. Niet op een agressieve manier, maar misschien zag hij dat ze over zich heen liet lopen en heeft hij het gemeld. Dat ze verder een hekel aan hem heeft is prima though.


    Het zijn maar ideeën, dus ik hoor het wel. ^_^
    I like it, maar het moet too much pride zijn ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ginoza schreef:
    (...)I like it, maar het moet too much pride zijn ^^


    Wieee typos for the win. Ik haat shit op mijn mobiel doen. T_T Er zullen er vast meer te vinden zijn, haha. Maar mooi. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Eventuele voorstellen. Vaste relaties staan schuin.

    Feline

    Grayson— "He sometimes seems to cute to be a criminal, but then his dominant side shows."
          Grayson en Feline zitten vaak op een lijn, al kan Grayson soms nog wel meer verwachten van Feline dan zij klaar voor is.

    Bethany — "Even though the reason we live together is fucked up, I still value her all the same."
          Bethany is Feline haar beste vriendin in het huis, al heeft Feline toch het idee dat ook buiten het huis ze Bethany niet zomaar zou vergeten.

    Lauren — "She used to be so okay, but this life probably did something to her. "
          Feline kon her eerst echt nog wel vinden met Lauren, maar zodra Lauren meer bitchy werd verdween dit volledig. Feline vindt het nog wel jammer en probeert soms nog iets van contact te zoeken, maar irriteert zich meestal dan alleen maar.

    Amberle — "If I hadn't been a bit too insecure, we could have been best friends, so now we're just great ones."
          Feline kan het prima vinden met Amberle, al weet Feline dat ze soms iets te onzeker is in hun vriendschap.

    Scarlett — "I don't quickly dislike people, but I suppose she isn't my kind of people."
          Door hun verschillende karakters hebben Feline en Scarlett vaak commentaar op elkaar en kunnen ze het ook niet goed vinden.

    Adira— "She's one of my friends, I just wish she would step down sometimes."
          Als Feline een girl Crush zou hebben zou Adidas zeker wel in aanmerking komen, ze beschouwd het meisje dan ook als een goede vriendin. Feline probeert haar alleen soms te behoeden van te brutaal zijn tegen de jongens.

    Nikolaj — "Quote"
          Feline zou waarschijnlijk een beetje terug trekken van deze jongen, al zou ze wel heel nieuwsgierig zijn als ze hem ooit per ongeluk heeft horen zingen of schetsen van hem gezien heeft en een goede kant van hem proberen te vinden.

    Ashton — "He scares me a bit sometimes and I still haven't figured out whether I like him because he's interested in what I write or because he touches me. "
          Feline vindt Ashton een beetje eng kwa Uiterlijk, maar is erachter gekomen dat de man nog niet zo erg is zodra hij haar schrijfsels ging lezen. Ashton is ook een van de jongens in het huis waar Feline wel eens het bed in mee duikt, al vergeet ze soms of het verplicht of vrijwillig is.


    Jason — "He's distant, it intrigues me. He's different, I want to know why."
          Feline is allang blij dat Elijah haar niet totaal negeert, wat misschien ook is omdat zij contact met hem probeert te zoeken.

    Garland — "He's the one who can take me outside, without having to be afraid I'll run."
          Feline heeft een weak spot voor Garland, wat merendeels komt omdat hij haar mee op motor ritjes neemt en haar verjaardag onthoudt. Feline probeert daarom ook wel kleine dingen terug te doen.

    Heer vijf — "Quote"
          Uitleg.


    Grayson
    Feline— "She's cute, but so shy."
          Grayson en Feline zitten vaak op een lijn, al kan Grayson soms meer verwachten dan Feline klaar voor is.

    Bethany — "She's doesn't often say no, but that's okay cause she's my type anyway. "
          Grayson weet precies wat hij wil en met een beetje manipulatie trapt de naive, maar volgens hem beeldschone Bethany overal in, al begint hij langzaam het wel steeds moeilijker vinden om haar op die manier te gebruiken.

    Lauren — "Quote"
          Grayson zou niet veel met het meisje hebben, al zijn ze beide bang in het donker. Ik denk dat hij haar vooral haar gang zou laten gaan, tenzij hij wat van haar nodig heeft.

    Amberle — "First I just wanted her to be there, but slowly I start wanting her to stay."
          Grayson vindt Amberle een mooi uitzicht en aangezien ze moest doen wat hij van haar vraagt maakte hij daar maar al te graag gebruik van, al begint hij langzaam om haar te geven. Steeds vaker wil hij ook wel Is gewoon knuffelen of film kijken, soms zelfs voor haar koken.

    Scarlett — "Quote"
          Uitleg.

    Adira— "Just a bit too perfect, a bit too out of my league as my old friends would have said it. "
          Grayson wist eerst niet goed wat hij met het brutale meisje aanmoet, maar hij komt een heel eind door haar soms kleine klusjes te laten doen, zoals de ketchup voor hem pakken, en met haar te flirten.

    Nikolaj — "Quote"
          Grayson zou het denk ik niet moeilijk vinden om aan Nikolaj 's goede kant te blijven, en de twee zouden in dat geval misschien zelfs wel een soort van vrienden zijn? Misschien even iets origineels bedenken.

    Ashton — "I hope that he won't be on to me, as long as I treat him as my friend.
          Grayson houdt Ashton over het algemeen te vriend, omdat hij bang is dat Ashton er anders achter komt dat Grayson van plan is de jongens ooit te verlaten voor een leven in Engeland.

    Jason — "Somehow he makes the dark a little better. "
          Ondanks dat Elijah niet heel veel aansluiting lijkt te vinden bij de jongens naar Grayson zijn mening, beschouwd hij Elijah wel als een goede vriend, omdat de jongen hem helpt met zijn angst voor het donker.

    Garland — "He's s douche and thinks he's funny, he is amazing.
          Zelfs al heeft Garland zijn hond geleerd om appels naar Grayson te brengen, mag Grayson Garland heel erg. Hij weet dan ook dat het allemaal gewoon grappig bedoelt is.

    Heer vijf — "Quote"
          Uitleg.


    Ik maak het later af
    ^^ voorstellen zijn welkom

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 12:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ga nog eventjes wachten met relaties bevestigen, totdat ik Ash af heb (waar ik nu mee bezig ben (: )

    Ik neem aan dat het verhaal zich in Amerika ofzo afspeelt?


    Mhm?

    @ Asuka, ik vind het een goed idee. Het feit dat Amberle ergens opgesloten heeft gezeten kan ik dan tevens ook meteen linken aan de reden van haar Claustrofobie - dat die daar wellicht door ontstaan is.

    @ Magari, ik denk dat Amberle het met Feline inderdaad wel goed zal kunnen vinden. Al kan ze denk niet helemaal tegen de onzekerheid kan die de jonge vrouw om zich heen heeft hangen, maar misschien dat ze elkaar daar in aan kunnen vullen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sonder schreef:
    Ik ga nog eventjes wachten met relaties bevestigen, totdat ik Ash af heb (waar ik nu mee bezig ben (: )

    Ik neem aan dat het verhaal zich in Amerika ofzo afspeelt?

    psst, Boo,
    in het midden van California


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eavan schreef:
    @ Magari, ik denk dat Amberle het met Feline inderdaad wel goed zal kunnen vinden. Al kan ze denk niet helemaal tegen de onzekerheid kan die de jonge vrouw om zich heen heeft hangen, maar misschien dat ze elkaar daar in aan kunnen vullen?



    Dat klinkt Idd wel leuk :3 Ik zal het erbij zetten!


    @Asuka,
    Dat voor Feline en Garland vindt ik echt heel leuk klinken! Feline zou hem voor dat soort dingen echt waarderen en waarschijnlijk stiekem ook wel een heel klein beetje schattig vinden, haha. Misschien dat Feline soms ook iets extra's terug probeert te doen omdat hij haar 'Gevangenschap' minder erg maakt?

    Een goede vrienden tussen Garland en Grayson klinkt ook prima! Ik zal het straks erbij zetten :3.


    We've lived in the shadows for far too long.