•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik post mijn rol vanavond c:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik zoek nog voor Jason aka Elijah nog een meisje did hij af en toe naar z'n kamer kan nemen en dan met haar praat of negeert zodat het lijkt alsof hij ook de meisjes gebruikt voor de andere jongens. Any volunteer?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Volgens mij is Garland de enige die de dames niet gebruikt, lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Volgens mij is Garland de enige die de dames niet gebruikt, lol.


    Elijah ook niet maar hij wilt stoer overkomen. Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sonder schreef:
    Ash' relaties

    Jason 'Elijah' Greene
          Ik denk dat Ash een stille waardering heeft voor de jongere Eli, en dit soms wel eens laat blijken wanneer hij het nodig vindt. Hij heeft zijn redenen gehad om Eli toe te laten en zal dat niet vergeten, waardoor hij waarschijnlijk nooit aan zijn kunde zal twijfelen en lichtjes geïrriteerd is als Eli dat zelf wel doet (want dat betekent dat hij ook twijfelt aan Ash' intuïtie).
    Garland Young
          Ik denk dat ze het inderdaad wel met elkaar kunnen vinden - al heeft Garland een hekel aan stilte en Ash is bijna de belichaming van stilte - totdat Garland het te hoog in zijn bol krijgt en Ash hem weer op zijn plaats moet zetten.
    In principe kunnen ze wel in dezelfde klas gezeten hebben, als je dat graag wil (:
    Grayson Declan Gabriel Merlin
          Deze twee hebben een heel oppervlakkige vriendschap die heel wat achterdocht verbergt. Ash heeft een intuïtief vermoeden van Graysons plannen, maar vindt er nog geen bevestiging voor.
    Nikolaj Alexei Novikov
          Eigenlijk zou je deze twee echt niet bij elkaar mogen zetten. Samen zouden ze tot de meest afschuwelijke dingen in staat zijn, en het enige dat hen tegen houdt is Ash' innerlijke gevecht. Op zich kan hij heel goed omgaan met Nikolaj, maar het feit dat hij dat kan, haat hij. Met andere woorden; hij vindt Nikolaj niet vervelend, maar wel hetgeen wat de andere man in hem naar boven kan halen. Hierdoor kan Ash soms midden in een gesprek weggaan of vanuit het niets agressief worden als Nikolaj in de buurt is. Aan de andere kant zou Nikolaj perfect bij zijn oude familie gepast hebben, waardoor Ash soms een erg misplaatste, maar niettemin ware heimwee voelt met de andere man in de buurt.
    Naam
          Text

    Bethany Felicia Hale
          Haar eerdere opstandigheid en de toon die ze tegenwoordig gebruikt, zullen zeker niet goed bij hem aanslaan, maar haar karakter zelf is te zacht om haar echt heel irritant te maken.
    Amberle "Amber" Sandler
          Ash mag haar niet meteen, maar weet niet goed waarom dit zo is. Haar karakter zit hem nirt mee, ook al valt dat wel mee, maar hij voelt zich verder ook ongemakkelijk bij haar, of toch iets wat daar op lijkt. Hij houdt haar liever op een afstand, bang dat ze wel eens te dichtbij kan komen.
    Feline Nova Elpis
          Hij is over het algemeen niet echy dol op vrouwen, maar Feline komt heel dicht bij een uitzondering hier op. Niet alleen omdat hij het best aangenaam vindt om haar lichaam wat beter te ontdekken, maar ook omdat ze altijd wel wat te lezen heeft voor hem.
    Lauren Sophia Chamberlain
          Het eerste jaar zal hij niet veel aandacht aan haar besteed hebben, maar de laatste maanden irriteert hij haar meer en meer, en Ash zal er op een gegeven moment genoeg van hebben.
    Naam
          Text
    Naam
          Text


    Bijgewerkt (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 23:33 ]


    Mhm?

    Arioline schreef:
    Ik zoek voor Bethany :
    - iemand die haar naïviteit gebruikt om haar in zijn bed te krijgen en iemand anders die haar mishandelt en dat ze daarom bang voor hem is.
    - Een beste vriendin.
    - Een meisje met wie ze het totaal niet goed kan vinden.
    - Een jongen waar ze goed bevriend mee wordt.
    - Als jullie nog ideeën hebben ?.. (:


    Ik heb Ash voor de mishandeling? Hij kan haar ooit eens geslagen hebben omdat hij haar opstandigheid echt spuugzat was en sindsdien pakt hij haar altijd als hij even doordraait of zich niet kan bedwingen? Al zal hij altijd stoppen wanneer hij doorheeft dat hij te ver begint te gaan, waardoor hij haar nog meer haat omdat ze datgene in hem.naar boven haalt dat hij eigenlijk niet wil zien in zichzelf?


    Mhm?

    Arioline schreef:
    Ik zoek voor Bethany :
    - iemand die haar naïviteit gebruikt om haar in zijn bed te krijgen en iemand anders die haar mishandelt en dat ze daarom bang voor hem is.
    - Een beste vriendin.
    - Een meisje met wie ze het totaal niet goed kan vinden.
    - Een jongen waar ze goed bevriend mee wordt.
    - Als jullie nog ideeën hebben ?.. (:

    Ik zie Nikolaj nog wel mindtricks op haar spelen waarin hij het ene moment aardig is en het andere moment heel abusive. Doordat ze nogal beinvloedbaar is kan dat nog voor problemen zorgen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Liesje. Our clone is showing.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ginoza schreef:
    Liesje. Our clone is showing.


    My goodness... ^^


    Mhm?

    @Sonder Ja ! (: Ze zal dan waarschijnlijk een beetje uit zijn buurt proberen te blijven ^^.
    @Ginoza Dat lijkt me echt iets voor haar ! ^^


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    MT Ik heb net mijn perso (af)gemaakt (lekkere tijd ook d: ). Wil iemand een relatie met haar. ik heb jullie rollen nog niet gelezen maar dat doe ik morgen wel c;


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Anemoia schreef:
    MT Ik heb net mijn perso (af)gemaakt (lekkere tijd ook d: ). Wil iemand een relatie met haar. ik heb jullie rollen nog niet gelezen maar dat doe ik morgen wel c;


    Normaal geef ik niet snel commentaar op rollen, maar is ze niet een beetje heel erg Mary Sue? ;s


    Mhm?

    Iemand een relatie met Scarlett ? c:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    Iemand een relatie met Scarlett ? c:


    Ik heb Grayson en Feline? Jij een origineel idee? Ik zal Scarlett zo ook even doorlezen :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ga proberen wat meer actief te worden op relatievlak voor Nikolaj, maar ik wil eerst zijn innerlijk helemaal af voor ik dat doe :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque