•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ginoza schreef:
    (...)


    I AM STILL TIRED!! xx

    Ash is af en een stukje beter uitgelegd (: Ik zal straks eens naar relaties kijken, maar nu moet ik mijn valiesje gaan pakken (:
    Also, het is mogelijk dat mensen hem kennen van voor dat hij is weggelopen, maar dan nog zal niemand helemaal weten wat er vroeger allemaal gebeurd is (:


    Mhm?

    Lauren is zo ongeveer af, al ben ik niet helemaal tevreden haha. De relaties vind ik tot nu toe goed. Vandaag of van het weekend maak ik mijn lijstje (:


    someone out there feels better because you exist

    Misschien kan Elijah aka Jason grayson helpen/steunen met zijn angst in t donker? Eli is niet de persoon die meteen judged enzo en het wel begrijpt van hem.

    Als iemand anders ideeën al met Elijah heeft, sta ik daar voor open. Hij is nog niet helemaal af, maar kan woensdag pas bijwerken, de grootste delen staan wel online op pagina twee (:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 17:25 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Misschien kan Elijah aka Jason grayson helpen/steunen met zijn angst in t donker? Eli is niet de persoon die meteen judged enzo en het wel begrijpt van hem.

    Als iemand anders ideeën al met Elijah heeft, sta ik daar voor open. Hij is nog niet helemaal af, maar kan woensdag pas bijwerken, de grootste delen staan wel online op pagina twee (:



    Het klinkt wel goed tussen Elijah en Grayson zo ja^^. En tussen Feline en Elijah? Ik had op de vorige pagina wel staan wat zij van hem vindt.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 10:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sorry maar ik ga pas morgen of overmorgen kunnen werken aan mijn rol, ik wou er nu nog wat aan doen, maar ik heb net op restaurant verschrikkelijk veel buikpijn gekregen. Ik werk er zo snel mogelijk aan though. Nogmaals mijn excuses.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik maak mijn lijstje morgen.


    Mhm?

    Ik zal vandaag en morgen niet erg actief kunnen zijn omdat ik bij een vriendin ben (;.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ash' relaties

    Jason 'Elijah' Greene
          Ik denk dat Ash een stille waardering heeft voor de jongere Eli, en dit soms wel eens laat blijken wanneer hij het nodig vindt. Hij heeft zijn redenen gehad om ELi toe te laten en zal dat niet vergeten, waardoor hij waarschijnlijk nooit aan zijn kunde zal twijfelen en lichtjes geïrriteerd is als Eli dat zelf wel doet (want dat betekent dat hij ook twijfelt aan Ash' intuïtie).
    Garland Young
          Ik denk dat ze het inderdaad wel met elkaar kunnen vinden - al heeft Garland een hekel aan stilte en Ash is bijna de belichaming van stilte - totdat Garland het te hoog in zijn bol krijgt en Ash hem weer op zijn plaats moet zetten.
    In princie kunnen ze wel in dezelfde klas gezeten hebben, als je dat graag wil (:
    Grayson Declan Gabriel Merlin
          Ik denk wel dat ze het kunnen vinden? Al zal Ash niet al te dol zijn op de honden (hij tolereert het wel, zolang ze niet te veel in zijn buurt komen.)
    Nikolaj Alexei Novikov
          Eigenlijk zou je deze twee echt niet bij elkaar mogen zetten. Samen zouden ze tot de meest afschuwelijke dingen in staat zijn, en het enige dat hen tegen houdt is Ash' innerlijke gevecht. Op zich kan hij heel goed omgaan met Nikolaj, maar het feit dat hij dat kan, haat hij. Met andere woorden; hij vindt Nikolaj niet vervelend, maar wel hetgeen wat de andere man in hem naar boven kan halen. Hierdoor kan Ash soms midden in een gesprek weggaan of vanuit het niets agressief worden als Nikolaj in de buurt is.
    Naam
          Text

    Bethany Felicia Hale
          Haar eerdere opstandigheid en de toon die ze tegenwoordig gebruikt, zullen zeker niet goed bij hem aanslaan, maar haar karakter zelf is te zacht om haar echt heel irritant te maken.
    Amberle "Amber" Sandler
          Ik weet het niet zo goed, maar ik denk niet dat Ash haar graag in de buurt zou hebben.
    Feline Nova Elpis
          Hij is over het algemeen niet echt dol op vrouwen, maar met Feline zou hij denk ik niet zo veel problemen hebben. Het feit dat ze ook met boeken bezig zijn, doet haar sowieso in achting stijgen. Ik vind het een leuk idee dat Ash haar schrijfsels soms leest (:
    Lauren Sophia Chamberlain
          Het eerste jaar zal hij niet veel aandacht aan haar besteed hebben, maar de laatste maanden irriteert hij haar meer en meer, en Ash zal er op een gegeven moment genoeg van hebben.
    Naam
          Text
    Naam
          Text


    Mhm?

    Ik zoek eventueel deze relaties voor Ash:

    - Een (of meerdere) meisje(s) waarmee hij af en toe het bed induikt

    - Iemand die zijn achtergrond absoluut niet kent, maar wel enkele verbanden legt en zo te dichtbij komt, waardoor Ash het langzaamaan benauwd krijgt bij deze persoon.

    -


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Ik zoek eventueel deze relaties voor Ash:

    - Een (of meerdere) meisje(s) waarmee hij af en toe het bed induikt

    - Iemand die zijn achtergrond absoluut niet kent, maar wel enkele verbanden legt en zo te dichtbij komt, waardoor Ash het langzaamaan benauwd krijgt bij deze persoon.

    -



    Ik heb Feline of Grayson? Moet je maar even kijken of je Feline bij het eerste zou vinden passen of Grayson bij het tweede?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sonder schreef:
    Ik zoek eventueel deze relaties voor Ash:

    - Een (of meerdere) meisje(s) waarmee hij af en toe het bed induikt

    - Iemand die zijn achtergrond absoluut niet kent, maar wel enkele verbanden legt en zo te dichtbij komt, waardoor Ash het langzaamaan benauwd krijgt bij deze persoon.

    -


    Ik heb Amberle eventueel ook voor je, al las ik net dat hij haar liever niet in z'n buurt heeft. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Magari: Ik denk wel dat Feline bij het eerste past (:

    @Eavan: Het hangt er vooral vanaf hoe ze zich gedraagt (:


    Mhm?

    Dat van Feline en Jason vind ik wel goed hoewel hij onaardig kan reageren als ze hem op het feit drukt dat hij haar ontloopt. Puur om zich 'manly' te voelen.

    Dat van Jason en ash relatie vind ik ook goed. Ik denk wel zeker dat Jason op kijkt naar Ash em dat hij daarvan de tattoo's vandaan heeft.

    Mij lijkt het ook wel om Jason met een van de meisjes mee om te laten gaan. Geen seks en kussen natuurlijk maar als iemand hier zin in heeft. Hij heeft ten slotte iemand nodig die op pimpkin past. (':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @Sonder,
    Ik zal het erbij zetten :3.

    @Philip,
    Ik vind het prima, klinkt leuk ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sonder schreef:
    @Magari: Ik denk wel dat Feline bij het eerste past (:

    @Eavan: Het hangt er vooral vanaf hoe ze zich gedraagt (:


    Ik denk dat ze van Ash op een bepaalde manier onder de indruk is en hem tevens erg interessant vind, waardoor ze in ieder geval niet Miss Arrogant uit gaat hangen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'