•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Magari schreef:
    (...)

    Ik heb Grayson en Feline? Jij een origineel idee? Ik zal Scarlett zo ook even doorlezen :3.


    Ik denk dat Feline en Scarlett het niet goed met elkaar zouden kunnen vinden door hun twee verschillende karakters. Misschien dat Feline haar te brutaal vindt en niet tegen haar opmerkingen kan ? En dat ze vaak commentaar maken als ze elkaar tegenkomen ?
    Weet et jij iets voor Grayson ? (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Ik denk dat Feline en Scarlett het niet goed met elkaar zouden kunnen vinden door hun twee verschillende karakters. Misschien dat Feline haar te brutaal vindt en niet tegen haar opmerkingen kan ? En dat ze vaak commentaar maken als ze elkaar tegenkomen ?
    Weet et jij iets voor Grayson ? (:


    Dat voor Feline en Scarlett klinkt wel logisch.
    Voor Grayson en Scarlett weet ik het eerlijk gezegd niet zo goed. Als zij zo brutaal zou zijn, denk ik dat hij haar snel links zou laten liggen en negeren, omdat hij niet een persoon is die daarmee zou willen dealen.
    Maar stel ze zou wel normaal proberen te doen dan zal je al sneller iets anders krijgen, want op zich zou hij haar uiterlijk en karakter verder wel goed kunnen hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Surrexit schreef:
    Iemand een relatie met Scarlett ? c:


    Ik heb Ash ook (:


    Mhm?

    Surrexit schreef:
    Iemand een relatie met Scarlett ? c:


    Ik heb eventueel Lauren? C:


    someone out there feels better because you exist

    @Magari Tja, ze zal het meeste van de tijd wel wat opstandig doen maar natuurlijk zullen er momenten zijn waar ze normaler kan doen. Soms kan ze zich in het huis zelfs amuseren ^^.
    @Sonder Had jij een idee ? (:
    @Bylot Same, heb jij een idee ? c:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 22:15 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Relaties:

    Aanvulling, goedkeuring of ideetjes zijn welkom c':

    Garland Young
    Elijah heeft nooit een hechte band met iemand op kunnen bouwen. Hij was een teleurstelling voor zijn adoptieouders en kende zijn echte ouders niet. Toch voelt Elijah zich voor het eerst in een familie, ook al is deze klein. Garland vervult een klein beetje het lege gevoel die Elijah bezit. Garland voelt als Elijahs broer die hem steunt en helpt wanneer Elijah dit nodig heeft. Garland is ook de enige persoon die Elijah rustig kan krijgen als hij heethoofdig word of een paniekaanval krijgt.

    Ashton Richard Day
    Als leider van de groep kijkt Elijah tegen Ashton op. Hij is dan ook enorm dankbaar dat hij in de bende is toegelaten door de jongen en ziet Ashton ook als rolmodel. Sinds hij Ashton dan ook kent is hij begonnen aan tatoeages en studs. Hij wilt er later net zo uit zien als de stoere bende leider en streeft hier ook naar.

    Grayson Declan Gabriel Merlin
    Naast de donkerbruine kijkers van Grayson en zijn charmante glimlach, weet Elijah dat ook deze jongen niet foutloos is. Elijah weet dat Graysons grootste angst, namelijk de donker. Elijah offert hier vaak avonden voor op. Op het eerste gezicht lijkt het dat hij dit voor Grayson doet, maar hij doet het voornamelijk zodat hij zich niet alleen voelt. Ook al is Grayson een van Elijahs bende leden, kan Elijah het toch niet laten om de jongen soms te knuffelen. Dit kan overdag gebeuren maar ook 's avonds wanneer ze samen zijn.

    Nikolaj Alexei Novikov
    Elijah is enorm dankbaar wat zijn ‘grote broer,’ Garland hem geleerd heeft door de jaartjes heen, maar dat maakt hem niet minder nieuwsgierig naar de gevaarlijke Nikolaj. Elijah heeft het gevoel dat de jongen meer kneepjes kent dan Garland en Ashton samen. Elijah is overwegend geen fan van Nikolaj, maar is wel heel nieuwsgierig naar zijn doen en kunnen.

    Bethany Felicia Hale
    Bethany en Elijah zijn ongeveer even oud. We kunnen doen dat zij iets weet van Elijah en dat ze samen op school gezeten hebben?

    Lauren Sophia Chamberlain
    Misschien kan Elijah een hekel aan haar hebben omdat ze waarschijnlijk Elijah dist met haar arrogante houding en haar grove bek.

    Amberle “Amber” Sandler.
    Misschien kan ze ooit eens een hyperventilatie gehad hebben? Elijah is hier bekend mee en kan haar hiermee geholpen hebben toen ze daar een keer last van had.

    Adira Rain Alegre
    Elijah zou soms wel eens stilletjes over haar rug kunnen kijken naar wat ze tekent. (dit klinkt echt creepy eheheh x’D )

    Scarlett Natalia Rose
    Elijah probeert haar te negeren, hoewel hij soms wel een nare nasmaak van haar opmerkingen in zijn mond kan proeven.

    Feline Nova Elpis
    Als Elijah een ding haat aan mensen, is het wel als ze vragen stellen of zijn gezag niet zien. Feline is voor Elijah net een levende mug die hem maar blijft prikken door vragen te stellen, wanneer hij het minst verwacht. Dit irriteert hem mateloos en zorgt soms voor hevige uitvallen naar het meisje, ook al heeft ze deze niet verdiend.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Surrexit schreef:
    @Magari Tja, ze zal het meeste van de tijd wel wat opstandig doen maar natuurlijk zullen er momenten zijn waar ze normaler kan doen. Soms kan ze zich in het huis zelfs amuseren ^^.
    @Sonder Had jij een idee ? (:
    @Bylot Same, heb jij een idee ? c:


    Ik denk niet dat Ash haar geweldig gaat vinden, als ze zo vervelend doet...

    @Philip: Omg, het is bijna schattig :3 I like it (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 0:22 ]


    Mhm?

    @Philip: ziet er goed uit.

    DIENSTMEDEDELING: Ik heb mijn innerlijk eindelijk volledig af. Have fun reading, tot over een paar uur :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iemand voor (lichtelijk aangepaste) Adira?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Sonder schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat Ash haar geweldig gaat vinden, als ze zo vervelend doet...

    @Philip: Omg, het is bijna schattig :3 I like it (:


    Eheheh. Groentje Jason (A). Misschien was Ashton erbij toen hij zijn eerste tattoo zetten, hij lijkt me namelijk wel de beste tattoo shops te vinden, denk ik. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Eheheh. Groentje Jason (A). Misschien was Ashton erbij toen hij zijn eerste tattoo zetten, hij lijkt me namelijk wel de beste tattoo shops te vinden, denk ik. ^^


    Oeh, I like! Misschien dat Ash er nog eentje ging zetten en Jason toen mee is gegaan, en besloten heeft om er ook voor te gaan?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Oeh, I like! Misschien dat Ash er nog eentje ging zetten en Jason toen mee is gegaan, en besloten heeft om er ook voor te gaan?


    Is goed. ^^. Jason is wel de typen die mensen kopieert ja om er bij te horen. Zeker als Ash gezegt heeft dat t m mooi zal staan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @Phillip, ik vind het een prima idee tussen Jason en Amberle - wellicht dat hij vaker er een steun in kan zijn voor haar?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    @Phillip, ik vind het een prima idee tussen Jason en Amberle - wellicht dat hij vaker er een steun in kan zijn voor haar?


    Sure. ^^ klinkt goed.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eventuele voorstellen voor relaties met Adira


    Onderstreept is besproken (en vast)

    Guys

    Garland Walter Young •
    “He is nice, but it is almost like he is stuck here as well…”
    Garland zal ze respecteren en ze zal hem wel mogen. Over het algemeen zal ze hem wel met rust laten, maar naar hem toe kunnen gaan als haar iets dwars zit aangezien hij een van de redelijkste jongens lijkt.

    Jason Elijah Greene
    “I love when he takes me to art galleries, it is as if he introduces me to myself every time. ”
    Ze vind hem een schatje en eigenlijk wel een aardige gozer al wil hij dat zelf natuurlijk niet horen. Hij sneakt haar soms het huis uit om kunst te bekijken als er exposities zijn en ze waardeert dit ontzettend erg. Ze tekent vaak in de bijzijn van hem en hij kijkt altijd over haar schouder mee. Ze vertelt hem ook meer dan de gemiddelde jongen/persoon in het huis aangezien ze hem wel een beetje vertrouwd. Ze heeft wel een sterk argwaan dat hij een andere seksualiteit heeft, maar weet niet zeker of dit aseksueel of homoseksueel is.

    Grayson Declan Gabriel Merlin •
    “Quote”
    Hij lijkt haar geen slecht persoon en zal nieuwsgierig zijn waarom hij per se in een gang zit. Ze zal ook wel met hem flirten aangezien dat in haar aard zit. (verder weet ik het niet echt)

    Ashton Richard Day
    “He looks and like a big bad wolf, but he probably is just a lost puppy that growls and bites a bit.”
    Ze zit op zich wel aan zijn goede kant, maar dit maakt haar alleen maar nieuwsgieriger over hem. Ze probeert hem dan ook een beetje uit te zoeken (iets wat Ashton niet altijd even fijn vindt) wat er voor zorgt dat er discussies ontstaan en ze elkaar uitdagen (op zowel een goede manier als een slechte manier). Verder gaan ze ook met elkaar naar bed, al vindt ze het een beetje raar en soms irritant dat hij telkens alleen wil slapen.

    Nikolaj Alexei Novikov •
    “Got to have my guard on with him, because one wrong move and he will break the lock and read the book.”
    Adira zal hem interessant vinden, maar haar afstand behouden. Bij hem zal ze extra opletten aangezien ze het niet fijn om ‘gelezen’ te worden. Adira kan echter niet echt tegen seksisme en zal dan ook tegen hem in gaan voor de sport zelf. Ze weet wel wanneer ze zich terug moet trekken, maar ze zal niet stoppen om hem op een plaats te zetten dichter bij de grond te zetten met slimme of sarcastische opmerkingen zonder de grond onder haar eigen voeten weg te halen.

    Girls

    Feline Nova Elpis •
    “Quote”
    Adira zal haar best wel aardig vinden dus een potentiele vriendschap is er wel. (verder weet ik het niet echt of wat er voor extra’s kan zijn)

    Bethany Felicia Hale •
    “She is like a porcelain doll in a harsh world where everyone can drop her and break her. ”
    Ondanks Adira niet perse beschermend is over mensen zal ze zich wel beschermend voelen over Bethany. In Adira’s ogen kan ze nogal onschuldig lijken door haar naïviteit en onhandigheid. Ook zal ze het niet fijn vinden dat ze zo kwetsbaar en beïnvloedbaar en zal haar proberen af te schermen zodat ze niet gekwetst zal worden omdat ze gevoelig is.

    Lauren Sophia Chamberlain •
    “She changed so much and it is a pity. Her changing so quick made me being unable to adapt.”
    Adira vindt het soms moeilijk om met Lauren om te gaan iet omdat ze haar niet mag, want ze mag haar wel, maar omdat ze zo veranderd is. Ze was heel snel omgesprongen van vrolijk, naïef, positief, lief en spontaan naar iemand die stil, kwetsbaar en gesloten is. Deze verandering vind Adira moeilijk om te zien aangezien ze vroeger wel kon dollen met Lauren, maar dat nu eigenlijk niet meer durft. Adira vindt haarzelf vaak te bot en wil Lauren niet kwetsen of iets in die richting.

    Amberle Sandler •
    “Quote”
    Ze zal het goed met haar kunnen vinden, maar zich soms kunnen irriteren aan haar arrogante trekjes. Ze zal zich er vast wel overheen kunnen zetten en het gezellig kunnen hebben met haar.

    Scarlett Natalia Rose •
    “It is our fault toot hat we are here, so stop whining and get over it.”
    Adira vindt het soms irritant hoe Scarlett zich gedraagt. Ze vindt het niet fijn dat ze hebzuchtig en manipulatief is. De rest van haar eigenschappen kan ze wel overweg, maar aan die twee kan ze zich mateloos irriteren. Adira begrijpt wel waarom Scarlett het zo rot vind bij de jongens, maar vindt dat ze zichzelf erbij neer moet leggen aangezien, ondanks dat ze dachten dat het een grap was, het nou eenmaal gebeurt is en er niets meer tegen kan gebruiken.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 23:32 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia