• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Note to self: niet meer tot half vier gaan hartenjagen en pokeren als je er om 9u de volgende dag uit moet. Zeker niet omdat het op het einde niet meer zo gezellig was, mensen die niet tegen hun verlies kunnen ugh.

    ZO. MOE.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ugh! ben ik een keer home alone en dan kan ik niet meezingen met liedjes omdat ik geen stem meer heb :') dan maar falend op the 1975 mee dansen hahaha en chocolate snoepen hehe :Y)

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 11:20 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nou dan ga ik me maar klaarmaken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Timeeee

    Letterlijk twee dagen geleden, in conversatie met mijn moeder: "Ja, misschien wil ik wel paardrijden een nieuwe kans geven, weer terug naar mijn oude manege. Ik bedoel, die valangst is toch ook niet echt terecht; zo vaak komt het niet voor dat mensen echt zwaargewond raken na het vallen van een paard."

    Ook letterlijk twee dagen geleden, op mijn oude manege: Negenjarig meisje valt van paard en overlijdt ter plekke en alle lessen en wedstrijden zijn de komende tijd afgelast terwijl de politie onderzoekt hoe het kind precies is overleden.

    Neeeeevermind dan


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Letterlijk twee dagen geleden, in conversatie met mijn moeder: "Ja, misschien wil ik wel paardrijden een nieuwe kans geven, weer terug naar mijn oude manege. Ik bedoel, die valangst is toch ook niet echt terecht; zo vaak komt het niet voor dat mensen echt zwaargewond raken na het vallen van een paard."

    Ook letterlijk twee dagen geleden, op mijn oude manege: Negenjarig meisje valt van paard en overlijdt ter plekke en alle lessen en wedstrijden zijn de komende tijd afgelast terwijl de politie onderzoekt hoe het kind precies is overleden.

    Neeeeevermind dan


    Je reed op Beukers?!?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Je reed op Beukers?!?

    Yepyep vier jaar lang, en toen begon ik te puberen en haatte ik iedereen daar en ging ik weg

    Mis sommige paarden wel tho


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh mijn God, ik ben zo'n aardappel. Ik vind nooit een baan en eindig ergens in en goot.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh mijn God, ik ben zo'n aardappel. Ik vind nooit een baan en eindig ergens in en goot.


    Whut? O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn concentratie is echt 0,0000001% vandaag...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yepyep vier jaar lang, en toen begon ik te puberen en haatte ik iedereen daar en ging ik weg

    Mis sommige paarden wel tho


    dope


    i put the fun in funeral

    Ik heb Netflix nu, and it's perfect. *Prepares to binge-watch at least 20 shows*


    The truth is out there.

    Ipseity schreef:
    (...)

    Whut? O.o


    Ik heb een milde crisis over het feit dat ik geen idee heb wat ik wil met mijn leven, mijn cv zo goed als leeg is en ik onder andere iemand die ik al een halve week geleden had moeten mailen over iets belangrijks nog steeds geen mail heb gestuurd. Don't worry, het komt wel weer goed, denk ik. :')
    Positief blijven denken, en zo. Ik ben niet daadwerkelijk een aardappel, dus als ik toch ooit in een goot eindig, kan ik er met mijn mensenbenen weer uit opstaan. Heck yes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maybe I should cry for help..


    26 - 02 - '16

    Hoe maak je een werkstuk waar een normaal mens tachtig uur aan besteedt in drie dagen? Jezus. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."