• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ohmi :W

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 19:28 ]

    I don't know whether to laugh or to cry right now. :'D


    The truth is out there.

    Dit wordt een week met veel te weinig slaap, te beginnen met vanavond. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik (: probeer (: aardig (: over (: te (: komen (: maar (:je (:sarcasme (: helpt (: niet (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Briseis schreef:
    I don't know whether to laugh or to cry right now. :'D


    — Inner peace, it's hard to find. —

    And ofcourse, when you need one there's no one at home. *sigh*

    Natuurlijk moet mijn haarverf ook nog eens mislukken. Fijn, knalroze hoofdhuid met deels geschoren haar. Dat wordt maar hopen dat leraren mijn beanie goed keuren.


    United we stand, divided we fall.

    Ugh. Ik mis m'n hond.


    26 - 02 - '16

    Burnley schreef:
    Ik (: probeer (: aardig (: over (: te (: komen (: maar (:je (:sarcasme (: helpt (: niet (:

    Dat las ik 10000% als die ene Spongebob aflevering over Bikini Top die me nachtmerries heeft gegeven als klein kind want wth die was echt freaky

    // OMG als deze nieuwe verhaallijn zo goed werkt als ik hoop dat hij werkt, hebben we een winnaar


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat las ik 10000% als die ene Spongebob aflevering over Bikini Top die me nachtmerries heeft gegeven als klein kind want wth die was echt freaky


    Welke bedoel je?


    i put the fun in funeral

    (':

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 20:08 ]

    Misschien wordt het een keer tijd om mijn FB "vrienden"-lijst uit te ruimen

    ... de vraag is, waar zet ik de lijn?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 20:13 ]

    Audacity schreef:
    (...)

    Welke bedoel je?

    Oh oeps nee dat is niet die met bikini top maar met Rock Bottom en dat Spongebob dan in zo'n spookstad terechtkomt en moet wachten op de bus en honger krijgt en eten haalt maar dan komen er allemaal bussen langs die hij allemaal mist en allemaal praten ze terwijl ze zo dat ding met hun tong doen en ik weet niet hoe het heet en brrrr

    Edit:

    Deze

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 20:11 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oh oeps nee dat is niet die met bikini top maar met Rock Bottom en dat Spongebob dan in zo'n spookstad terechtkomt en moet wachten op de bus en honger krijgt en eten haalt maar dan komen er allemaal bussen langs die hij allemaal mist en allemaal praten ze terwijl ze zo dat ding met hun tong doen en ik weet niet hoe het heet en brrrr

    Edit:

    Deze


    oh mijn god ja en dan is hij in dat telefoon gebouw met al die vreemde wezens wat
    Die handschoensnoepjes leken me altijd vet lekker tho.


    i put the fun in funeral