• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Kut laptop D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mimimim i love you tres much


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Maar Bucky dan? ):


    Ik ben zo blij dat heel Q het erover eens lijkt te kunnen zijn dat Bucky van het opperste belang is. (nerd) Steve zou trots op ons zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom gaat dit topic opeens zo snel whoh


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben zo blij dat heel Q het erover eens lijkt te kunnen zijn dat Bucky van het opperste belang is. (nerd) Steve zou trots op ons zijn.


    Haha, daar sluit ik me bij aan. :'D Ik ben trots op al deze Bucky lovers. :Y)


    What would Emma do?

    Sandberg schreef:
    Mimimim i love you tres much


    Is het gelukt ja?


    Sarah = ongewoon sexy

    Intouchables was echt een mooie film.

    Okay okay mensen, ik wil het als volgt doen.
    Ik zal niet meer klagen totdat het persoon in kwestie weer zo hypocriet gaat doen. Als dat gebeurd, zal ik normaal vragen of dit persoon ermee kan stoppen. Kan iedereen zich hierin vinden? ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik irriteer me echt mateloos aan je. Dat jij het zo opvat is niet mijn schuld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Is het gelukt ja?


    Kinda ya


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn handen ruiken naar HB-uien. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Stiekem een beetje teleurgesteld dat VVSB aan het verliezen is.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    Stiekem een beetje teleurgesteld dat VVSB aan het verliezen is.


    Ja idd ):


    Sarah = ongewoon sexy

    Het is precies half 11. En je kan in de badkamer. Niks om over te zeuren lijkt me.

    Ik hoor geen bezwaren dus dat is wat ik ga doen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."