• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Nou lekker dan. Laptop loopt volledig vast en ik kan hem niet meer uitzetten. Nu maar wachten tot hij leeg is -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas zat ook beschamend veel te piepen bij de Civil War trailer

    Even iets heel anders ik heb te veel gegeten net bij de Mexicaan en nu heb ik buikpijn en waarom zijn het nou de dingen waar ik het meest van houd die me het meest pijn doen

    dat moest me even van het hart


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    KapiteinKoek schreef:
    ^ dit

    Edit: dat van sarah


    Ha, ik was al eventjes heel erg in de war. :'D Al mag je van mij ook best piepen bij trailers, daar niet van.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Even btw weer erg offtopic maar holy shit ik schrok me rot van je PF Inge want hij is in geen tijden meer zo gigantisch geweest


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Andermans privacy kunnen wij nu eenmaal niet prijsgeven. Dat is altijd nog wel wat anders dan ''achterhouden'' en ''in de doofpot worden gestopt''. Als je iets dwars zit kun je altijd een moderator een PB sturen. Er over beginnen in dit topic heeft namelijk niet veel nut. ^^ (:


    Jaja die kennen we nu wel. Dit is het standaard antwoord wat je te horen krijgt als je het ergens niet mee eens bent helaas. Ik weet dat dit ook voor jullie allemaal heel vervelend is maar jullie moeten inzien dat wanneer mensen het gevoel krijgen niet gehoord te worden door degenen die een verandering kunnen maken, ze hun stem ergens anders gaan laten horen. En daar is het LJH een platform voor geworden op Quizlet.


    i put the fun in funeral

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Als die persoon het verdiend heeft volgens jou? Pb je het toch, heeft niemand het door


    Najah, pbs kunnen nog naar mods doorgestuurd worden eah


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haha ik ben nu wel heel benieuwd of ik ga piepen bij die trailer


    Sarah = ongewoon sexy

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Haha, exact hetzelfde hier hoor :'D Al piep ik verdacht veel bij Marvel films...


    Ja, dat herken ik ook, haha. Er is wel een duidelijke correlatie tussen hoelang Steve en/of Bucky in beeld zijn en hoe luid mijn gepiep is, dus de CW trailer was een nieuw hoogtepunt. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Even btw weer erg offtopic maar holy shit ik schrok me rot van je PF Inge want hij is in geen tijden meer zo gigantisch geweest


    Je hebt mijn medeleven, want ik schrik me zelf ook iedere keer rot als ik iets post op dit moment. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Audacity schreef:
    (...)

    Jaja die kennen we nu wel. Dit is het standaard antwoord wat je te horen krijgt als je het ergens niet mee eens bent helaas. Ik weet dat dit ook voor jullie allemaal heel vervelend is maar jullie moeten inzien dat wanneer mensen het gevoel krijgen niet gehoord te worden door degenen die een verandering kunnen maken, ze hun stem ergens anders gaan laten horen. En daar is het LJH een platform voor geworden op Quizlet.

    Dan kan ik je niet verder helpen. It is what it is. Wij zouden ook graag meer erover kwijt willen, maar we kunnen het gewoon niet. Iedereen wordt gehoord. Of toch, we doen ons best. Verder kunnen we er gewoon niets over kwijt.. Het in het LJH topic gooien zorgt alleen maar voor een vervelende sfeer op Quizlet. Voor iedereen.


    Pretty is just a pretty word.

    Zit er nu zelfs een gender aan rugtassen? Waar gaat deze wereld naar toe, mensen? Die voor 'Men' zijn veel leuker dan die voor 'Women'????


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Inagua schreef:
    (...)

    Najah, pbs kunnen nog naar mods doorgestuurd worden eah


    Maar dan is die persoon die aangesproken wordt wel een droeftoeter, als hij/zij wel kan uitdelen maar niet kan incasseren

    (:


    Sarah = ongewoon sexy

    Oké mis ik wat of is de enige trailer nog steeds die van november 2015? Of is er alweer een nieuwe?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Aw, ik denk niet dat je daar alleen in bent. Ik zat vooral beschamend veel te piepen, maar het ging in diezelfde richting. :'D


    Haha, nee, vast niet. Just... Bucky


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat herken ik ook, haha. Er is wel een duidelijke correlatie tussen hoelang Steve en/of Bucky in beeld zijn en hoe luid mijn gepiep is, dus de CW trailer was een nieuw hoogtepunt. (nerd)


    Ik noem het stiekem altijd mijn dieptepunten, maar goed. :') Bucky is voor mij ook een trigger heb ik gemerkt. Ik was tijdens volledit Deadpool ook een beetje hyperactief en constant puns aan mijn vrienden aan het uitleggen die niet zo thuis zijn in het marvel universe. :'D


    What would Emma do?