• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Ik huilde bij de Civil War trailer

    I'm so weak


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom zit ik opeens te trillen als een chihuahua wasdit


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Trees schreef:
    (...)

    Dat is wel heel kort door de bocht, want ik weet zeker dat zij dat niet zo zien. En stel dát je gelijk hebt, dan mogen ze hun positie daar niet voor misbruiken natuurlijk. Ik ken de helft van de mods hier persoonlijk en ik zie ze er niet voor aan zomaar om die reden dat soort dingen te doen.
    Maar je gebruikt het woord... Lil of zoiets? Apart, ik heb nog niet zoiets gezien.


    Ik reageer wel even persoonlijk bij je


    Sarah = ongewoon sexy

    Ha ha. God ik hoop echt dat je snel opbokt.


    The truth is out there.

    Laat ik die opmerking maar niet plaatsen hier, voordat de inhoud van mijn bericht ook verwijderd word.. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Laat ik die opmerking maar niet plaatsen hier, voordat de inhoud van mijn bericht ook verwijderd word.. :')


    Volgens mij word dat niet zomaar gedaan. Als nou een mod duidelijk laat weten wat precies het probleem is scheelt dat weer discussies, vragen en ingeslikte woorden omdat het bericht anders misschien verwijderd word ^^

    Trees schreef:
    (...)

    Volgens mij word dat niet zomaar gedaan. Als nou een mod duidelijk laat weten wat precies het probleem is scheelt dat weer discussies, vragen en ingeslikte woorden omdat het bericht anders misschien verwijderd word ^^


    Nah, wat ik wou zeggen was echt heel bot en aanvallend naar iemand bedoeld, dus vandaar..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    BOK EEN EIND OP MET JE NEGEERSESSIE. (cat)

    Hahaha, dit is veel te grappig :'D


    <3

    Inagua schreef:
    (...)

    Nah, wat ik wou zeggen was echt heel bot en aanvallend naar iemand bedoeld, dus vandaar..


    Als die persoon het verdiend heeft volgens jou? Pb je het toch, heeft niemand het door


    Sarah = ongewoon sexy

    Trees schreef:
    (...)

    Volgens mij word dat niet zomaar gedaan. Als nou een mod duidelijk laat weten wat precies het probleem is scheelt dat weer discussies, vragen en ingeslikte woorden omdat het bericht anders misschien verwijderd word ^^


    Zou op zich wel fijn zijn als dat gebeurde maar wat mij het meest dwarszit is dat veel dingen worden achtergehouden en in de doofpot worden gestopt. Op een site waar je je meest persoonlijke geheimen deelt zou het toch wel fijn zijn als er ook meer openheid en eerlijkheid was vanaf de kant van de crew.


    i put the fun in funeral

    SonOfGondor schreef:
    Ik huilde bij de Civil War trailer

    I'm so weak


    Aw, ik denk niet dat je daar alleen in bent. Ik zat vooral beschamend veel te piepen, maar het ging in diezelfde richting. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ^ dit

    Edit: dat van sarah

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 21:18 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Square schreef:
    (...)

    Aw, ik denk niet dat je daar alleen in bent. Ik zat vooral beschamend veel te piepen, maar het ging in diezelfde richting. :'D


    Haha, exact hetzelfde hier hoor :'D Al piep ik verdacht veel bij Marvel films...


    What would Emma do?

    Audacity schreef:
    (...)

    Zou op zich wel fijn zijn als dat gebeurde maar wat mij het meest dwarszit is dat veel dingen worden achtergehouden en in de doofpot worden gestopt. Op een site waar je je meest persoonlijke geheimen deelt zou het toch wel fijn zijn als er ook meer openheid en eerlijkheid was vanaf de kant van de crew.

    Andermans privacy kunnen wij nu eenmaal niet prijsgeven. Dat is altijd nog wel wat anders dan ''achterhouden'' en ''in de doofpot worden gestopt''. Als je iets dwars zit kun je altijd een moderator een PB sturen. Er over beginnen in dit topic heeft namelijk niet veel nut. ^^ (:


    Pretty is just a pretty word.