• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Dan kan ik je niet verder helpen. It is what it is. Wij zouden ook graag meer erover kwijt willen, maar we kunnen het gewoon niet. Iedereen wordt gehoord. Of toch, we doen ons best. Verder kunnen we er gewoon niets over kwijt.. Het in het LJH topic gooien zorgt alleen maar voor een vervelende sfeer op Quizlet. Voor iedereen.


    Dit kan ik alleen beamen. De mods, die ik allemaal ken werken zich stuk voor stuk uit de naad om het hier zo tof mogelijk te houden. Thanks daarvoor nog, guys. (:
    Helaas kan je niet altijd iedereen pleasen. Dikke pech als je niet pleased bent lijkt me zo.


    The truth is out there.

    Wiarda schreef:
    Oké mis ik wat of is de enige trailer nog steeds die van november 2015? Of is er alweer een nieuwe?


    Ik zag het toevallig voor Deadpool. Geen idee of het dezelfde is, dit is de eerste keer dat ik een trailer zie.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wiarda schreef:
    Oké mis ik wat of is de enige trailer nog steeds die van november 2015? Of is er alweer een nieuwe?


    Voor zover ik weet niet, of ik heb ook iets gemist. Het was gepiep uit het verleden, wat mij betreft. :'D



    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Haha, nee, vast niet. Just... Bucky


    "Just... Bucky." Woorden waarmee je een hele filmreeks samenvat. Bravo. :Y)



    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik noem het stiekem altijd mijn dieptepunten, maar goed. :') Bucky is voor mij ook een trigger heb ik gemerkt. Ik was tijdens volledit Deadpool ook een beetje hyperactief en constant puns aan mijn vrienden aan het uitleggen die niet zo thuis zijn in het marvel universe. :'D


    Ach, dieptepunten worden ook hoogtepunten als je de grafiek op de kop bekijkt. Alles is relatief. :'D
    En oh, die neiging om alles uit te leggen heb ik ook voortdurend als ik Marvel dingen kijk met iemand die niet alles heeft gezien, maar anderzijds wil ik ook weer niet door de film heen praten, want het is ook belangrijk dat ze ieder woord horen, zelfs al kan het ze waarschijnlijk veel minder schelen dan mij. The struggle.
    Edit: JE PROFIELFOTO OH MIJN GOD, haha. :9~

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 21:36 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Maar dan is die persoon die aangesproken wordt wel een droeftoeter, als hij/zij wel kan uitdelen maar niet kan incasseren

    (:


    True true, maar hee, ik ben niet zo hypocriet als dat. Iedereen mag wat mij betreft weten dat ik een harde kant heb.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lucifer is one sexy fuckerrr

    Gezocht: een fijn en warm plekje om te huilen


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Square schreef:
    (...)

    Ach, dieptepunten worden ook hoogtepunten als je de grafiek op de kop bekijkt. Alles is relatief. :'D
    En oh, die neiging om alles uit te leggen heb ik ook voortdurend als ik Marvel dingen kijk met iemand die niet alles heeft gezien, maar anderzijds wil ik ook weer niet door de film heen praten, want het is ook belangrijk dat ze ieder woord horen, zelfs al kan het ze waarschijnlijk veel minder schelen dan mij. The struggle.
    Edit: JE PROFIELFOTO OH MIJN GOD, haha. :9~


    Haha, dat is een zeer goed punt. :'D
    Ja, ik heb nogal redelijke 'noobs' meegesleurd, die niet eens wisten wie Stan Lee was, maar ik heb ze verslaafd gemaakt! (nerd)

    Ik kon niet anders! Hij was te perfect. :')


    What would Emma do?

    Burnley schreef:
    Gezocht: een fijn en warm plekje om te huilen

    Bied mijn schouder aan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Briseis schreef:
    (...)

    Dit kan ik alleen beamen. De mods, die ik allemaal ken werken zich stuk voor stuk uit de naad om het hier zo tof mogelijk te houden. Thanks daarvoor nog, guys. (:
    Helaas kan je niet altijd iedereen pleasen. Dikke pech als je niet pleased bent lijkt me zo.


    dikke pech my ass
    ik ben in een land opgevoed waar het normaal is om bezwaar te mogen maken als je het ergens niet mee eens bent


    i put the fun in funeral

    AH YAS DEADPOOL ik vind het zowel geweldig als afschuwelijk dat ik die film gezien heb, want ik weet vrijwel zeker dat er in de aankomende jaren geen enkele film uitkomt die deadpool voor me kan toppen. Zelfs Civil War niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trikova schreef:
    (...)
    Bied mijn schouder aan.


    Thank you <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Audacity schreef:
    (...)

    dikke pech my ass
    ik ben in een land opgevoed waar het normaal is om bezwaar te mogen maken als je het ergens niet mee eens bent


    Sure thing. Maar die mensen waarbij je bezwaar maakt hebben ook het recht om het niet met je eens te zijn.


    The truth is out there.

    Als we dit verder gaan kijken kan ik net zo goed naar boven gaan, You opzetten en even goed gaan huilen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wiarda schreef:
    AH YAS DEADPOOL ik vind het zowel geweldig als afschuwelijk dat ik die film gezien heb, want ik weet vrijwel zeker dat er in de aankomende jaren geen enkele film uitkomt die deadpool voor me kan toppen. Zelfs Civil War niet.

    Maar Bucky dan? ):

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Haha, dat is een zeer goed punt. :'D
    Ja, ik heb nogal redelijke 'noobs' meegesleurd, die niet eens wisten wie Stan Lee was, maar ik heb ze verslaafd gemaakt! (nerd)

    Ik kon niet anders! Hij was te perfect. :')


    Goed zo! Je doet belangrijk werk. :Y)



    Wiarda schreef:
    AH YAS DEADPOOL ik vind het zowel geweldig als afschuwelijk dat ik die film gezien heb, want ik weet vrijwel zeker dat er in de aankomende jaren geen enkele film uitkomt die deadpool voor me kan toppen. Zelfs Civil War niet.


    Ik heb Deadpool nog steeds niet gezien en dat begint steeds frustrerender te worden. Ik zou met mijn vader gaan, maar hij heeft niet vaak tijd, dus ik begin echt de neiging te krijgen om hem dit weekend in Rome een Italiaanse bioscoop binnen te trekken. Coliseum? Sixtijnse kapel? Nah, Amerikaanse superheldenfilm. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan