• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alsof ik het nog niet druk genoeg heb. "Maak even een fucking groot verslag in anderhalve week". "Maak even twee powerpoints". "Leer even voor drie toetsen tegelijk".

    FUCK YOU IK SPRING IN DE WAAL JA DANK U


    Slightly drunk.

    Eyo, what do you think you're doing body? I don't agree on this pffff

    // Eh, wat? Voorspel? Je bent veertien.. O.o

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 11:08 ]

    @Trikova niemand maakte een opmerking tegen me. Ze passen namelijk wel op. Ik hoorde hen toevallig praten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Die krampen zijn ongelofelijk. WHYYYY.


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    Die krampen zijn ongelofelijk. WHYYYY.

    U okay? :c


    Eindelijk even een tijdje alleen.


    Caution first, always.

    Nog zoo moeeee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    UberHaxorNova schreef:
    (...)
    U okay? :c


    Eindelijk even een tijdje alleen.


    Ik heb geen idee, ik heb echt erge buikkrampen, waardoor ik in elkaar gevouwen zit, wat mijn rug weer pijn doet. Ik voel me Quasimodo, haha. Heb net een pijnstiller gepakt, hopelijk werkt dat. c:
    Ik dacht serieus echt even "wat voor noob is dat, wacht het is rood", maar JAMES. You did it! Noooova.


    I'm your little ray of pitch black.

    Well, that was mean after all I did.
    In case you're wondering, no, I'm not okay..

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 11:31 ]

    SAWFT schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, ik heb echt erge buikkrampen, waardoor ik in elkaar gevouwen zit, wat mijn rug weer pijn doet. Ik voel me Quasimodo, haha. Heb net een pijnstiller gepakt, hopelijk werkt dat. c:
    Ik dacht serieus echt even "wat voor noob is dat, wacht het is rood", maar JAMES. You did it! Noooova.

    Oh gadver. :l Hopelijk hoef je niets te doen? ;c
    HAHHA noob omfg. Omdat ik ineens tegen je begon te praten of de username? NOVA!


    Caution first, always.

    UberHaxorNova schreef:
    (...)
    Oh gadver. :l Hopelijk hoef je niets te doen? ;c
    HAHHA noob omfg. Omdat ik ineens tegen je begon te praten of de username? NOVA!


    Beetje opruimen en dergelijke, maar dat komt wel goed. ^_^
    Je naam, slimmerik. Al kon het ook wel weer een combinatie van beide zijn... Het is een noobnaam, dat sowieso! NOVA. Ep 22 inmiddels.


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Beetje opruimen en dergelijke, maar dat komt wel goed. ^_^
    Je naam, slimmerik. Al kon het ook wel weer een combinatie van beide zijn... Het is een noobnaam, dat sowieso! NOVA. Ep 22 inmiddels.

    Ja oke. :') Daarom had ik eerst Kootra gedaan, die klinkt iets minder nerd-achtig. Maar James maakt me zo blij, dan maar 2 weken als noob rondlopen. Of langer natuurlijk. Oehh, gaat de goede kant op! ^^


    Ik heb nieuwe muziek nodig. ;/


    Caution first, always.

    I need a B-Max

    Kenways schreef:
    @Trikova niemand maakte een opmerking tegen me. Ze passen namelijk wel op. Ik hoorde hen toevallig praten.

    SLA ZE
    kidding, niet doen. geen problemen krijgen


    — Inner peace, it's hard to find. —

    UberHaxorNova schreef:
    (...)
    Ja oke. :') Daarom had ik eerst Kootra gedaan, die klinkt iets minder nerd-achtig. Maar James maakt me zo blij, dan maar 2 weken als noob rondlopen. Of langer natuurlijk. Oehh, gaat de goede kant op! ^^


    Ik heb nieuwe muziek nodig. ;/

    Haha, maar je naam is zeker leuk hoor. Ik ben toch blij dat je het gedaan hebt. c: James is ook echt leuk! I really like him and Aleks. Vooral hun heen en weer gebitch. Ik kom er nog wel, in een traag tempo, haha.


    Nutella is leven.


    I'm your little ray of pitch black.

    Een 7,3! Niet te geloven...


    Rest in Peace, Son of Gondor