• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol, college over fans en dus lekker clipjes van supernatural episodes kijken. Dat maakt mijn dag toch weer wat beter c:


    Happy Birthday my Potter!

    Olaf, ik kan je nu echt wel even achter het behang plakken. :'D


    26 - 02 - '16

    SonOfGondor schreef:
    Een 7,3! Niet te geloven...


    Wauw! Mooi cijfer! ;3


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    (...)

    Wauw! Mooi cijfer! ;3


    Thanks (:
    Na een hoop mislukkingen kon ik nauwelijks geloven dat dit echt mijn cijfer was.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Trikova schreef:
    (...)
    SLA ZE
    kidding, niet doen. geen problemen krijgen


    Daarvoor heeft men een hidden blade :Y)

    Nee maar ze doen maar lekker. Ik heb er geen last van namelijk. Ik ben trots op mijn vest dus ze lullen er maar over wat ze willen! AC for the win!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 12:35 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kenways schreef:
    (...)

    Daarvoor heeft men een hidden blade :Y)

    Nee maar ze doen maar lekker. Ik heb er geen last van namelijk. Ik ben trots op mijn vest dus ze lullen er maar over wat ze willen! AC for the win!

    THATS THE SPIRIT

    //

    Wauw wat een klotestreek. Negeer me dan godverdomme niet, misschien ben ik dan wat vrolijker tegen je, maar nee. ik ben alleen goed voor je als ik eten mee heb, of zodat je niet alleen hoeft te zitten in de les/naar school hoeft te fietsen, niet? Echt meid; ik ben helemaal klaar met je.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SonOfGondor schreef:
    Een 7,3! Niet te geloven...


    Yesss, heel goed gedaan. Daar mag je trots op zijn! *O*

    ---

    Het voelt al een week alsof ik verkouden aan het worden ben, terwijl ik dat laatst ook al heel heftig was. Dit lijkt me niet helemaal eerlijk, wereld. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is zo hatelijk dat niemand meer interesse heeft in SoA, gezien ik daar al eeuwen een orpg over wil hebben.


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    Het is zo hatelijk dat niemand meer interesse heeft in SoA, gezien ik daar al eeuwen een orpg over wil hebben.


    Gruwelijke serie wel


    Sarah = ongewoon sexy

    SAWFT schreef:
    Het is zo hatelijk dat niemand meer interesse heeft in SoA, gezien ik daar al eeuwen een orpg over wil hebben.


    SoA doet het juist heel goed de laatste tijd toch?
    We hadden een tijd geleden daar een RPG over maar die was echt binnen 3 pagina's dood :')

    Oké, ik moet nu toch even vragen waar SoA voor staat. Het is vast heel voor de hand liggend, maar ik blijf telkens Song of Achilles of seksueel overdraagbare aandoening lezen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Gruwelijke serie wel

    Sowieso. ^_^

    Tresna schreef:
    (...)

    SoA doet het juist heel goed de laatste tijd toch?
    We hadden een tijd geleden daar een RPG over maar die was echt binnen 3 pagina's dood :')

    Well, niemand lijkt er interesse meer in te hebben. :c

    Square schreef:
    Oké, ik moet nu toch even vragen waar SoA voor staat. Het is vast heel voor de hand liggend, maar ik blijf telkens Song of Achilles of seksueel overdraagbare aandoening lezen. :')

    Sons of Anarchy, een motorserie. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Sons of Anarchy? Of zoiets?


    OTOFT: Zo'n zin in het statten deze maand! :3 Als ze me tenminste een datum geeft waarop ze kan zodat ik een treinkaartje kopen kan xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Oké, ik moet nu toch even vragen waar SoA voor staat. Het is vast heel voor de hand liggend, maar ik blijf telkens Song of Achilles of seksueel overdraagbare aandoening lezen. :')


    Seksueel overdraagbare aandoening oh my God :')

    @ Cher,

    Dan doen we gewoon dat Maeve stiekem lid is van SoA en dan komen ze bij een groep overlevenden en die zijn dan ook allemaal lid van SoA en dan worden ze allemaal blije motorrijdertjes BAM SoA geïnfiltreerd in een TWD ORPG.
    (Dit zijn echt te veel afkortingen in één zin.)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 13:44 ]

    SAWFT schreef:
    (...)
    Sons of Anarchy, een motorserie. ;D


    Ah, oké! Dat klinkt zoveel logischer, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan