• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SonOfGondor schreef:
    Oké, dus ik kom naar het kantoortje van mijn docent en ze heeft een collage van Chris Hemsworth in verschillende rollen in een roze fotolijstje en dit maakt alles goed. (ik heb bewijs!)


    Hahahahahaha, wauw :'D
    En bewijs voor wat? :')


    Stenenlikker

    Betekent dit wat ik denk dat het betekent? ({})


    What would Emma do?

    Wow, proficiat, nieuwe leerkracht. Zet me maar op de voorste rij langs twee mega sociale mensen die me niet mogen. Waarom zou je het stilste kind van de klas dat altijd mooi oplet überhaupt vanvoor zetten? -.-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Boettgeri schreef:
    Betekent dit wat ik denk dat het betekent? ({})

    Lijkt er wel op.


    BANANAA. Ik heb echt zin in een banaan. |:


    I'm your little ray of pitch black.

    EN HET IS AF
    Nu de spanning wat ze ervan gaat vinden...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Lijkt er wel op.


    BANANAA. Ik heb echt zin in een banaan. |:


    Mijn vader stuurde dat naar mij. Ik ben nu serieus overtuigd dat ofwel zijn gsm gestolen is ofwel dat hij dement aan het worden is. :W


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Mijn vader stuurde dat naar mij. Ik ben nu serieus overtuigd dat ofwel zijn gsm gestolen is ofwel dat hij dement aan het worden is. :W

    Ik denk dat ik je sterkte moet wensen, gezien je binnenkort het gesprek met je vader gaat hebben...


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik je sterkte moet wensen, gezien je binnenkort het gesprek met je vader gaat hebben...


    Ik vrees ervoor... :W


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik vrees ervoor... :W

    Haha, dat zou eigenlijk wel wat zijn... Maar ik zou hem toch wel even vragen wat hij ermee bedoeld, want misschien is het wel een smiley in zijn ogen. Ik zie niet in wat... maar toch. Je weet maar nooit.


    I'm your little ray of pitch black.

    SAWFT schreef:
    (...)
    Haha, dat zou eigenlijk wel wat zijn... Maar ik zou hem toch wel even vragen wat hij ermee bedoeld, want misschien is het wel een smiley in zijn ogen. Ik zie niet in wat... maar toch. Je weet maar nooit.


    Hij zei dat het een smiley'tje was, maar hij weet niet wat het betekent. Ik vind het toch maar vreemd. :'D Ik was eerst nog aan het denken aan het liedje Pussy, van Rammstein, omdat we daar gisteren naar geluisterd hadden, maar dan nog is het echt super vreemd.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Hij zei dat het een smiley'tje was, maar hij weet niet wat het betekent. Ik vind het toch maar vreemd. :'D Ik was eerst nog aan het denken aan het liedje Pussy, van Rammstein, omdat we daar gisteren naar geluisterd hadden, maar dan nog is het echt super vreemd.

    And the plot thickens... nee, ik snap er ook niets van, maar het blijft vreemd. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Zou ik toch eens opnemen als ze me volgende keer bellen? Maar ik haat bellen. En wie belt er nu ook constant tijdens de normale schooluren? En het nummer is van deze buurt, dat maakt het nog verdachter omdat niemand van hier me hoort te bellen??

    Okay wtf, heb het gegoogeld en er blijken heel vaak klachten te zijn over dit nummer. Oplichters, blokkeren dan maar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sinasappelthee is een rare thee, op een goede manier. ^^ En de concentratiemevrouw was blij, jeej. Nu ik nog. :V


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Hagedoorn. Maar ze is van journalistiek, dus ik weet niet of je haar kent?


    Berber hahaha. Ik heb haar zelf nog nooit gezien, maar sinds mjc8 is begonnen hoor ik mijn vrienden non stop over haar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De letter ipv cijfer in de titel. Cringe.