• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 9:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, dus ik kom naar het kantoortje van mijn docent en ze heeft een collage van Chris Hemsworth in verschillende rollen in een roze fotolijstje en dit maakt alles goed. (ik heb bewijs!)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Oké, dus ik kom naar het kantoortje van mijn docent en ze heeft een collage van Chris Hemsworth in verschillende rollen in een roze fotolijstje en dit maakt alles goed. (ik heb bewijs!)


    Ik moet echt denken aan die ranzige docent van Icarly die dan zo'n kast vol met roze fanposters van zo'n gast had en dat ze daar in opgesloten werden en ewwwww :')

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 13:49 ]

    Tresna schreef:
    (...)

    Ik moet echt denken aan die ranzige docent van Icarly die dan zo'n kast vol met roze fanposters van zo'n gast had en dat ze daar in opgesloten werden en ewwwww :')


    Hahaha, nee, zo erg is het niet. Het is zo subtiel, het is geweldig.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    o mijn god ik kan er zo niet tegen als je me negeert ik wil je echt slaan


    i put the fun in funeral

    SonOfGondor schreef:
    Oké, dus ik kom naar het kantoortje van mijn docent en ze heeft een collage van Chris Hemsworth in verschillende rollen in een roze fotolijstje en dit maakt alles goed. (ik heb bewijs!)


    Welke docent?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    (...)

    Welke docent?


    Hagedoorn. Maar ze is van journalistiek, dus ik weet niet of je haar kent?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wil je soms zeggen dat dit plan voor iedereen op de wereld werkt behalve voor mij? Uitzonderingen hallo.

    I'm watching you. O.o


    What would Emma do?

    hoe kook je brooccoli


    i put the fun in funeral

    Ik ben zo sip vandaag ;c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    hoe kook je brooccoli

    Met een pan en een vuurtje.


    Slightly drunk.

    JamesPotter schreef:
    Ik ben zo sip vandaag ;c


    muh why femmie? :/

    OT: waarom had ik ook alweer besloten vandaag enkel bruin brood en water mee te nemen? :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    muh why femmie? :/

    OT: waarom had ik ook alweer besloten vandaag enkel bruin brood en water mee te nemen? :')


    Ik mocht eindelijk (na anderhalf jaar) wat leuks doen op stage, gaat het niet door. En ze zeiden het ook pas toen ik er was. Het was een uur rijden ;/ Nu moet ik weer voor stage binnen achter de computer zitten en heb ik een hele week saaie school. Ik wil ook eens ets leuks doen zonder telkens te horen te krijgen dat het wordt afgezegd >.<


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik mocht eindelijk (na anderhalf jaar) wat leuks doen op stage, gaat het niet door. En ze zeiden het ook pas toen ik er was. Het was een uur rijden ;/ Nu moet ik weer voor stage binnen achter de computer zitten en heb ik een hele week saaie school. Ik wil ook eens ets leuks doen zonder telkens te horen te krijgen dat het wordt afgezegd >.<


    ugh das echt stom pfffft. Komen ze dan ook lekker laat mee (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    ugh das echt stom pfffft. Komen ze dan ook lekker laat mee (no_chears)


    Ja, ik krijg er altijd zo'n gevoel van dat ze me helemaal vergeten waren;/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!