• ROCK-QUEST
    2 JULI
    BERGHAREN
    CREATE AND ROCK
    YOURSELF


    Op 2 juli 2016 wordt geschiedenis gemaakt in Bergharen.

    Het nieuwste en origineelste festival ooit: Rock-Quest!

    Een spannende combinatie van Weem-Rock en het creatieve festival Questival!

    Dit jaar komen deze twee samen in een uniek verband: Rock-Quest, create and rock yourself!


    AANMELDEN
    Ben jij zelf ook een creatieveling en wil je de wereld laten horen/zien/ervaren wat jij allemaal kan, dan kun je je aanmelden om deel te nemen aan het festival. Stuur een mailtje naar: info@rock-quest.nl en omschrijf je talent en stuur beeld of geluidsmateriaal mee. Je hoort van ons wat de mogelijkheden zijn om je werk te laten zien of horen.


    NEWS
    • Questival goes rock! De datum voor het nieuwe festival is bekend. Op 2 juli zal het Questival gecombineerd worden met het rock festival WeemRock. Deze twee samen worden samen Rock-Quest. Meer informatie vind je op de site!
    • De eerste acts zijn al bekend! Namelijk Stennes en Amado.
    MEER INFORMATIE OP DE SITE.


    QUIZLETTERS
    ZEKER
    FeorgeWeasley // Lisa // 18
    GredWeasley // Anna // 19
    Tormund // Natascha // 26

    MISSCHIEN
    WillNotLearn // Elbrich // 17
    Schuyler // Megan // 17
    GrandR // Anne // 19
    Dorchadais // Kelly // 19
    * Debbaut // Jarne // 17
    Altaria // Aviva // 18
    Laleah // Leah // 20
    Invincibility // Melissa // 13
    Serenata // Loïs // 18
    Tuena // Iris // 17
    Hag // Veerle // 18
    Wolstenholme // Sofie // 20
    Sail // Erika // 20
    Gibigiann // Femke 19

    create and rock yourself


    rock-quest site
    questival site
    questival topic

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 14:49 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    QUIZLET INITIATIEF


    Het leek mij leuk als we met Quizlet een soort initiatief opzetten op het festival, vinden jullie dat een leuk idee om daar mee aan de slag te gaan? Ik zoek dan iemand of een paar mensen die dat willen aanzwengelen en daarover willen brainstormen (denk bijv. aan een Quizlet hoek waar verhalen voor gelezen kunnen worden, gemeet kan worden etc. of iets compleet anders en origineel om Quizlet te vertegenwoordigen). Ik kan niks beloven, maar dan kan ik ervoor zorgen dat die initiatief nemers gratis toegang krijgen tot het festival - even onder voorbehoud. Zijn er geïnteresseerde hierin?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 17:54 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    QUIZLET INITIATIEF


    Het leek mij leuk als we met Quizlet een soort initiatief opzetten op het festival, vinden jullie dat een leuk idee om daar mee aan de slag te gaan? Ik zoek dan iemand of een paar mensen die dat willen aanzwengelen en daarover willen brainstormen (denk bijv. aan een Quizlet hoek waar verhalen voor gelezen kunnen worden, gemeet kan worden etc. of iets compleet anders en origineel om Quizlet te vertegenwoordigen). Ik kan niks beloven, maar dan kan ik ervoor zorgen dat die initiatief nemers gratis toegang krijgen tot het festival - even onder voorbehoud. Zijn er geïnteresseerde hierin?

    Oeh, ik doe graag mee. (: Kan ik misschien iets van SOTY voorlezen die dan wrs nog niet online staat ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Oeh, ik doe graag mee. (: Kan ik misschien iets van SOTY voorlezen die dan wrs nog niet online staat ^^

    Oeh klinkt leuk! Zou jij het leuk vinden om iets op te zetten rondom dat? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Oeh klinkt leuk! Zou jij het leuk vinden om iets op te zetten rondom dat? (:

    Ik wil het best doen, maar ik zou het wel chill vinden als ik daar wat hulp bij kon krijgen. In mijn eentje trek ik dat namelijk niet, vanwege veel dingen waaraan ik moet denken en allerlei shit regelen enzo. (;

    Ik ben trouwens Sofie. (bloos)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 17:33 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Ik wil het best doen, maar ik zou het wel chill vinden als ik daar wat hulp bij kon krijgen. In mijn eentje trek ik dat namelijk niet, vanwege veel dingen waaraan ik moet denken en allerlei shit regelen enzo. (;

    Ik ben trouwens Sofie. (bloos)

    Ja, dat is ook de bedoeling! ^^
    Maar tof dat je mee wilt helpen, misschien ken je wat mensen die mee zouden willen doen?

    Oops sorry x:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn plan was gewoon weer om te fungeren als Lisa's persoonlijke slaaf en dus te helpen waar nodig dus als er (vanaf April) ergens hulp nodig is moeten mensen het maar zeggen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Quizlet meeting point!:Y)
    Ik wil wel helpen, maar het is echt niet zeker of ik er kan zijn.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Quizlet meeting point!:Y)
    Ik wil wel helpen, maar het is echt niet zeker of ik er kan zijn.:/

    Je hoeft er nog niet zeker van te zijn of je er bent als je mee wilt helpen, het gaat er vooral om dat er een Quizlet initiatief opgezet wordt! (:

    Is het handig als ik even een brainstorm google docs document aanmaak waarin gebrainstormd kan worden? (dat is lekker makkelijk zonder dat iedereen persoonlijke gegevens af hoeft te staan)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Debbaut schreef:
    Quizlet meeting point!:Y)
    Ik wil wel helpen, maar het is echt niet zeker of ik er kan zijn.:/

    Ik hoop dat ik tegen die tijd een auto heb, dus dan kan ik jou oppikken in Eindhoven of Den Bosch en mag je meeliften. En als je wilt, mag je daarna ook pitten bij mij. Geldt voor ieder ander trouwens. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    BRAINSTORM DOCUMENT

    [ bericht aangepast op 15 maart 2016 - 17:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kan iet goed in dat document Komen? Niet mijn dingen invullen. Maar Ik wil ook wel meedenken


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Ik kan iet goed in dat document Komen? Niet mijn dingen invullen. Maar Ik wil ook wel meedenken


    Same, hij staat bij mij op view only ingesteld zo te zien door de maker, dus ik denk dat er iets mis is gegaan. Paddieeee?

    Edit: Ik heb haar even geappt

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 12:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil ook meedenken, leuk. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    FIXED ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    FIXED ^^


    Toppie!


    Happy Birthday my Potter!