• ROCK-QUEST
    2 JULI
    BERGHAREN
    CREATE AND ROCK
    YOURSELF


    Op 2 juli 2016 wordt geschiedenis gemaakt in Bergharen.

    Het nieuwste en origineelste festival ooit: Rock-Quest!

    Een spannende combinatie van Weem-Rock en het creatieve festival Questival!

    Dit jaar komen deze twee samen in een uniek verband: Rock-Quest, create and rock yourself!


    AANMELDEN
    Ben jij zelf ook een creatieveling en wil je de wereld laten horen/zien/ervaren wat jij allemaal kan, dan kun je je aanmelden om deel te nemen aan het festival. Stuur een mailtje naar: info@rock-quest.nl en omschrijf je talent en stuur beeld of geluidsmateriaal mee. Je hoort van ons wat de mogelijkheden zijn om je werk te laten zien of horen.


    NEWS
    • Questival goes rock! De datum voor het nieuwe festival is bekend. Op 2 juli zal het Questival gecombineerd worden met het rock festival WeemRock. Deze twee samen worden samen Rock-Quest. Meer informatie vind je op de site!
    • De eerste acts zijn al bekend! Namelijk Stennes en Amado.
    • MEER INFORMATIE OP DE SITE.


    QUIZLETTERS
    ZEKER
    • FeorgeWeasley // Lisa // 18
    • GredWeasley // Anna // 19
    • Tormund // Natascha // 26

    MISSCHIEN
    • WillNotLearn // Elbrich // 17
    • Schuyler // Megan // 17
    • GrandR // Anne // 19
    • Dorchadais // Kelly // 19
    * Debbaut // Jarne // 17
    • Altaria // Aviva // 18
    • Laleah // Leah // 20
    • Invincibility // Melissa // 13
    • Serenata // Loïs // 18
    • Tuena // Iris // 17
    • Hag // Veerle // 18
    • Wolstenholme // Sofie // 20
    • Sail // Erika // 20
    • Gibigiann // Femke 19

    create and rock yourself


    rock-quest site
    questival site
    questival topic

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 14:49 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Nope, er staat in de regels dat dat niet mag tenzij je een allergie hebt of zo, dus al het eten wat wij meenemen is altijd voor mij als iemand ernaar vraagt :Y)
    Maar ik heb ze nog nooit echt moeilijk zien doen daar.


    Komt goed uit, ik heb een allergie ;')
    Twee zelfs.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar even een vraag, hoe laat begint het, dat kan ik niet vinden namelijk c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Maar even een vraag, hoe laat begint het, dat kan ik niet vinden namelijk c:

    2 uur c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Komt goed uit, ik heb een allergie ;')
    Twee zelfs.


    Ja me too. Aardappelzetmeel intollerantie en ik mag ook geen appel of appelzuur en dat kan allebei bijna overal inzitten, dus :Y)

    Maar over dat eten, ik denk dat we wel wat kunnen regelen hoor. Ik zou dat in ieder geval niet als struikelblok zien om wel of niet te komen. We zijn allemaal hele redelijke mensen en iedereen snapt dat mensen gewoon moeten kunnen eten en drinken als ze een lange reis erheen maken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ach, het enige is bij mij varkensproducten en blauwe kleurstof. Maar ik heb liever ook niet dat er iets gebakken wordt in iets waar varken in heeft gezeten, omdat ik de ene keer heftiger reageer dan de andere keer :c
    Ik haat dit echt. Thuis ook wel eens mot over. Bleh.

    EDIT:
    Ik wil telkens een reisadvies opvragen voor Purmerend Overwhere > De Weem, Bergharen, maar wát ik ook doe, ik blijf dit krijgen:
    Geen reisadvies
    Helaas is er geen reisadvies op de geselecteerde tijd, met de geselecteerde vervoermiddelen.

    Oftewel, ik kan niet naar Bergharen of wat?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 15:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeps haha ik heb hetzelfde probleem als hierboven :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jullie kunnen het beste naar Leegstraat, Winssen komen, een lijst maken van wie er komt en op welk moment en dan kunnen we vanaf daar iets regelen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 15:38 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naar Leegstraat geeft hij wel een route.

    Zou ik om 11:17 vertrekken en er om 13:54 zijn ;'D

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 15:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Er zullen sowieso over de dag heen wordwars georganiseerd worden waarin je gewoon lekker je eigen dingetje kan schrijven zonder veel in de spotlights te staan en er zijn ook veel dingen waar je gewoon lekker kan kijken/luisteren. Ik weet niet het precieze programma, maar ik weet vrijwel zeker dat dat ook gewoon mogelijk is. Vorig jaar was dat namelijk ook gewoon het geval.

    Oh, gelukkig. Nu hopen dat ik kan ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wil misschien wel komen, misschien ook wel met de auto en dat ik dan nog 2 mensen mee kan nemen? Maar dat ligt eraan of Mitchell zoiets wilt doen.

    Hoe gaat de kaartenverkoop?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik wil misschien wel komen, misschien ook wel met de auto en dat ik dan nog 2 mensen mee kan nemen? Maar dat ligt eraan of Mitchell zoiets wilt doen.

    Hoe gaat de kaartenverkoop?

    Op dit moment nog niet zo hard, maar we hebben al wel een aantal kaarten verkocht.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Assassin schreef:
    Ik wil misschien wel komen, misschien ook wel met de auto en dat ik dan nog 2 mensen mee kan nemen? Maar dat ligt eraan of Mitchell zoiets wilt doen.

    Hoe gaat de kaartenverkoop?


    Dan zou ik wel mee willen rijden als het kan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Op dit moment nog niet zo hard, maar we hebben al wel een aantal kaarten verkocht.


    Ik koop sowieso pas als ik er ben. Fuck die 2 euro :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil weten of ik kan. Maar dat weer ik sowieso pas ergens rond 20 juni. Dan krijgt mijn vriendje zijn rposter van juli. Het valt te zien of hij dta weekend vrij heeft of niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SadTech schreef:
    (...)

    Dan zou ik wel mee willen rijden als het kan.

    Ik eigenlijk ook wel c:


    Every villain is a hero in his own mind.