• ROCK-QUEST
    2 JULI
    BERGHAREN
    CREATE AND ROCK
    YOURSELF


    Op 2 juli 2016 wordt geschiedenis gemaakt in Bergharen.

    Het nieuwste en origineelste festival ooit: Rock-Quest!

    Een spannende combinatie van Weem-Rock en het creatieve festival Questival!

    Dit jaar komen deze twee samen in een uniek verband: Rock-Quest, create and rock yourself!


    AANMELDEN
    Ben jij zelf ook een creatieveling en wil je de wereld laten horen/zien/ervaren wat jij allemaal kan, dan kun je je aanmelden om deel te nemen aan het festival. Stuur een mailtje naar: info@rock-quest.nl en omschrijf je talent en stuur beeld of geluidsmateriaal mee. Je hoort van ons wat de mogelijkheden zijn om je werk te laten zien of horen.


    NEWS
    • Questival goes rock! De datum voor het nieuwe festival is bekend. Op 2 juli zal het Questival gecombineerd worden met het rock festival WeemRock. Deze twee samen worden samen Rock-Quest. Meer informatie vind je op de site!
    • De eerste acts zijn al bekend! Namelijk Stennes en Amado.
    MEER INFORMATIE OP DE SITE.


    QUIZLETTERS
    ZEKER
    FeorgeWeasley // Lisa // 18
    GredWeasley // Anna // 19
    Tormund // Natascha // 26

    MISSCHIEN
    WillNotLearn // Elbrich // 17
    Schuyler // Megan // 17
    GrandR // Anne // 19
    Dorchadais // Kelly // 19
    * Debbaut // Jarne // 17
    Altaria // Aviva // 18
    Laleah // Leah // 20
    Invincibility // Melissa // 13
    Serenata // Loïs // 18
    Tuena // Iris // 17
    Hag // Veerle // 18
    Wolstenholme // Sofie // 20
    Sail // Erika // 20
    Gibigiann // Femke 19

    create and rock yourself


    rock-quest site
    questival site
    questival topic

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 14:49 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    QUIZLET INITIATIEF


    Het leek mij leuk als we met Quizlet een soort initiatief opzetten op het festival, vinden jullie dat een leuk idee om daar mee aan de slag te gaan? Ik zoek dan iemand of een paar mensen die dat willen aanzwengelen en daarover willen brainstormen (denk bijv. aan een Quizlet hoek waar verhalen voor gelezen kunnen worden, gemeet kan worden etc. of iets compleet anders en origineel om Quizlet te vertegenwoordigen). Ik kan niks beloven, maar dan kan ik ervoor zorgen dat die initiatief nemers gratis toegang krijgen tot het festival - even onder voorbehoud. Zijn er geïnteresseerde hierin?


    Is iemand hier al mee bezig geweest? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Is iemand hier al mee bezig geweest? (:

    Ik wil zelf wel meedenken of iets doen voor het initiatief, maar ben zelf op niet echt iets nuttigs uitgeoemn


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Pads schreef:
    (...)
    Is iemand hier al mee bezig geweest? (:


    Naambordjes met je username lijken me nog wel leuk. x)

    Ik weet zelf nog niet of ik kan. Ik zit de dag ervoor in Werchter.


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Naambordjes met je username lijken me nog wel leuk. x)

    Ik weet zelf nog niet of ik kan. Ik zit de dag ervoor in Werchter.

    Je kan het altijd erbij zetten (:

    En je hoeft niet zeker te weten dat je komt als je mee wilt brainstormen hoor!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    GrandR schreef:
    (...)
    Ik wil zelf wel meedenken of iets doen voor het initiatief, maar ben zelf op niet echt iets nuttigs uitgeoemn

    Er staan al wat ideeën/voorbeelden, misschien heb je daar iets aan om mee verder te gaan? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    THE GOOCH KOMT NAAR ROCK-QUEST!

    Raggende gitaren, funky basloopjes, psychedelisch samenspel en een bonk van energy. Dat is in het kort waar de The Gooch uit Oss en Schaijk voor staat. De band wordt gevormd door drummer Pim van Hout, zanger-gitarist- Bram van Zuijlen, basgitarist Stefan van Helvoirt en zanger-gitarist Max Berns. In 2013 zag hun album, getiteld Eyes Wide Shut, het levenslicht, een verhaal over illusie, onwetendheid en protest waarin beukende riffs de spannende rode draad vormen.

    Soms hoor je iets doorklinken dat je doet denken aan Navarone, het zal de Bergharense rockers deugd doen. The Gooch is een prachtige veelzijdige rockband. Het luisteren meer dan waard. Kom op tijd naar Bergharen want deze jonge gedreven Brabantse rockers zullen Rock-Quest openen om 14.30 uur.

    YOUTUBE THE GOOCH

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:04 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    VANDAAG GAAT DE TICKET VERKOOP VAN START!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vaisey -> Altaria


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Whoop nog een maandje en dan is het Questival al weer! *O*

    Zijn er al meer mensen die zeker komen? ^^


    Oh Paddiepads ik had een idee. Over dat initiatief vanuit Q, waar zo te zien nog niet veel aan gedaan is? Ik had een idee! Misschien is het leuk om Life Word Wars te organiseren, lekker fancy op pen en papier. Ik vond het met de NaNoWriMo meeting die ik heb bijgewoond super leuk om eens life wordwars te doen waarbij je echt bij elkaar zit, dus misschien is het wat voor de Q'ers?
    En een kleine mini SOTY voorlees wedstrijd/promo wedstrijd is misschien ook leuk, maar dan zouden mensen die deelnemen aan SOTY ook echt zeker moeten komen.
    Denk je dat dat haalbaar is? Ik ben sowieso vanaf woensdag/donderdag die week klaar met studie, dus dan kan ik meteen jouw kant op komen met de posters etc. en meehelpen aan dingen.


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    Whoop nog een maandje en dan is het Questival al weer! *O*

    Zijn er al meer mensen die zeker komen? ^^


    Oh Paddiepads ik had een idee. Over dat initiatief vanuit Q, waar zo te zien nog niet veel aan gedaan is? Ik had een idee! Misschien is het leuk om Life Word Wars te organiseren, lekker fancy op pen en papier. Ik vond het met de NaNoWriMo meeting die ik heb bijgewoond super leuk om eens life wordwars te doen waarbij je echt bij elkaar zit, dus misschien is het wat voor de Q'ers?
    En een kleine mini SOTY voorlees wedstrijd/promo wedstrijd is misschien ook leuk, maar dan zouden mensen die deelnemen aan SOTY ook echt zeker moeten komen.
    Denk je dat dat haalbaar is? Ik ben sowieso vanaf woensdag/donderdag die week klaar met studie, dus dan kan ik meteen jouw kant op komen met de posters etc. en meehelpen aan dingen.

    Yash dat zou kunnen en super leuk zijn! (:
    Je kan vanaf vrijdag komen (want dan ben ik zelf ook pas daar en gewoon blijven slapen tot zondag (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cuttlefish schreef:
    (...)
    Yash dat zou kunnen en super leuk zijn! (:
    Je kan vanaf vrijdag komen (want dan ben ik zelf ook pas daar en gewoon blijven slapen tot zondag (:


    Okii. Moeten we nog flyeren oid binnenkort in de grote steden rondom Bergharen of zo? Ik dacht dat we zoiets vorig jaar ook hadden geopperd. Not sure though.
    En misschien kan ik dan alvast aan de slag met een Quizlet poster bordje achtig iets voor de Quizlet hoek? Had jij al ideeen over waar op het terrein die moet komen? Die word warren zouden dan sowieso kunnen.
    Oh en met SOTY als er weinig mensen die meedoen komen, kan ik natuurlijk altijd voorlezen uit de winnaar van vorig jaar haha. Maar het zou vooral leuk zijn als deelnemers van dit jaar komen natuurlijk. Maar dit is dan wel een backup.


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Okii. Moeten we nog flyeren oid binnenkort in de grote steden rondom Bergharen of zo? Ik dacht dat we zoiets vorig jaar ook hadden geopperd. Not sure though.
    En misschien kan ik dan alvast aan de slag met een Quizlet poster bordje achtig iets voor de Quizlet hoek? Had jij al ideeen over waar op het terrein die moet komen? Die word warren zouden dan sowieso kunnen.
    Oh en met SOTY als er weinig mensen die meedoen komen, kan ik natuurlijk altijd voorlezen uit de winnaar van vorig jaar haha. Maar het zou vooral leuk zijn als deelnemers van dit jaar komen natuurlijk. Maar dit is dan wel een backup.

    De flyers worden op dit moment geprint (: en het is misschien inderdaad leuk als er iets gemaakt wordt voor de Quizlet hoek, ik wil dat gewoon weer in de "fairy circle" doen dan. Ik zou ook best wat willen voorlezen, bijvoorbeeld mijn eerste hoofdstuk of zo (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil ook wel wat voorlezen uit mijn SOTY verhaal, hoor.^^

    De live wordwars klinken ook tof!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 13:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cuttlefish schreef:
    (...)
    De flyers worden op dit moment geprint (: en het is misschien inderdaad leuk als er iets gemaakt wordt voor de Quizlet hoek, ik wil dat gewoon weer in de "fairy circle" doen dan. Ik zou ook best wat willen voorlezen, bijvoorbeeld mijn eerste hoofdstuk of zo (:


    Ah top dan hebben we al twee deelnemers van dit jaar met Natas erbij die voor kunnen lezen. Whoop. Misschien ook nog even vragen in de SOTY topics of mensen komen en het leuk vinden. Hoe meer mensen, hoe beter we er toch een soort wedstrijd oid van kunnen maken. Moeten we even kijken met het brainstormen straks pads.
    Ook voor wat we dan allemaal in de Q hoek willen etc.


    Happy Birthday my Potter!

    Okay everyone I need help!

    Ondertussen zijn de plannen die er tot nu toe waren goedgekeurd en nu is het idee om voor de Quizlet hoek een spandoek te gaan maken, zodat het duidelijk is waar de Quizlet hoek is. Dus, wie heeft er ideeën voor wat er op het spandoek kan? Ikzelf dacht sowieso aan:

    - Het Quizlet logo natuurlijk
    - En dan een tekst als "Het Quizlet (dat in logo vorm) hoekje"

    Maar dat is nog erg saai natuurlijk c:


    Happy Birthday my Potter!