• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achievement schreef:
    wie is er nieuwsgierig naar mijn nieuwe username morgen? *wbw*


    *raises toes*

    Nee maar wat gaat het worden?


    Sarah = ongewoon sexy

    I really really really want to cry, c'mon body. Fucking done.

    Laat maar zitten. Ik doe zoveel moeite voor deze vriendschap, maar jij bent gewoon echt te kinderachtig. Ik bied twintig keer mijn excuses aan voor mijn eigen mening, ik pas me zoveel mogelijk aan terwijl jij letterlijk zegt 'ik ga me niet aan jou aanpassen', ik doe elke dag een nieuwe poging om iets goed te maken wat jij hebt veroorzaakt, maar dan word ik gewoon kapot genegeerd en krijg ik uiteindelijk als antwoord dat je boos bent omdat ik iemand goed vind zingen? Wat is er in godsnaam mis met jou? Echt, ik heb zelfs een paar vrienden weg zitten duwen omdat jij wilde dat ik niet meer zoveel met ze zou praten, terwijl je het zelf evengoed doet! Dan doe ik mijn best om deze keilange vriendschap te onderhouden, maar ben jij zo fucking egoïstisch dat ik urenlang naar jouw verhalen moet luisteren en ik mijn excuses aan moet bieden voor iets wat jij hebt veroorzaakt. Als je over een paar dagen weer terug komt kruipen met je 'sorry' dan mag je toch echt doodvallen. Stik er lekker in, ik ben klaar met jou.


    Wat kan ik me toch ergeren aan sommige mensen.


    United we stand, divided we fall.

    Hé, wat is dit? Een tragisch personage die uiteindelijk sterft om anderen te beschermen? My favorite. Mine.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wasikowska schreef:
    En nu heb ik zin om van die Emma Morleyesque poems te schrijven. Lawl, help.


    En dankzij dat lieve mensje in het complimententopic, ga ik dat gewoon doen ook.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    You, I like.


    26 - 02 - '16

    Wanneer je tot in den treure leert en maar een 5,4 haalt. Het ligt gewoon aan dat vak. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Liever een scheetje voor iedereen dan een buikpijn voor mij alleen.


    26 - 02 - '16

    Hey baby,
    You say you love me,
    But don't you think it's a little hard if you leave me,
    So come closer now,
    A little closer now


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    B-b-b-b-b-bonfire


    26 - 02 - '16

    Ugh, ik kom gewoon niet van dit klote gevoel af. Ik voel me zo depressief.

    Negasonic schreef:
    Ugh, ik kom gewoon niet van dit klote gevoel af. Ik voel me zo depressief.


    Maybe this cheers you up?


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    (...)

    Maybe this cheers you up?


    Die was wel grappig. Ik hou wel van die funny moment filmpjes (:

    Ellaria schreef:
    Wanneer je tot in den treure leert en maar een 5,4 haalt. Het ligt gewoon aan dat vak. :')


    Of aan de docent. Dat blijkt bij mij nu iig. Ik doe iets over en heb nu andere docenten en weet nu al veeeeel meer na dagen te hebben geleerd vorige keer en heb ditmaal nog niet eens geleerd :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb geen zin meer om met iemand te praten. Als iemand mij nu gaat appen of waar dan ook tegen mij gaat praten, block ik die persoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.