• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Escapism schreef:
    Waarom scrolled de laptop uit zichzelf? Hoogst irritant! D:


    Ik heb dat ook, maar dan alleen bij een bepaalde quiz site. Hoogst irritant.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    wie is er nieuwsgierig naar mijn nieuwe username morgen? *wbw*

    Pff dit was een lange dag voor een gesprek van een fucking kwartier. Van tien voor negen tot kwart over zes jezus Christus


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    En nu heb ik zin om van die Emma Morleyesque poems te schrijven. Lawl, help.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik dacht dat je nooit meer tegen me zou liegen... ;c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De bank en deze deken zijn echt mijn helden atm (heart2)


    Happy Birthday my Potter!

    Natuurlijk ga maar wéér weg...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Achievement schreef:
    wie is er nieuwsgierig naar mijn nieuwe username morgen? *wbw*


    ME
    Maar deze is ook zo awesome 3:

    She’s talking to angels,
    Counting the stars
    Making a wish on a passing car
    She’s dancing with strangers,
    She’s falling apart
    Waiting for Superman to pick her up
    In his arms, yeah, in his arms, yeah
    She’s waiting for Superman to lift her up and take her anywhere
    Show her love, oh, and flying through the air
    Save her now before it’s too late tonight
    She’s waiting for Superman...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil een nieuwe arm. (cat) Iemand een mislukt stukje arm hebben? Je krijgt geld toe! Als ik dat ding maar nooit meer hoef te zien.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 19:32 ]

    Potverdorie. Geheugenkaartje uit China besteld, werkt dat kreng niet op mijn camera. ADfnasklfdnalksdnfanalsdnfklasndfklandfklasnkd. >:C


    26 - 02 - '16

    Nog nooit oprecht zo veel moeite gehad met niet "TROUW MET ME" naar iemand te schreeuwen tot het punt waarop ik met mijn hand over mijn mond naar hem moest luisteren want blijkbaar is hij niet alleen een interessant joch maar hij hEEFT EEN SCHRIJVERSHART EN IK ZWEER I CAN'T IK WIL HUILEN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Nog nooit oprecht zo veel moeite gehad met niet "TROUW MET ME" naar iemand te schreeuwen tot het punt waarop ik met mijn hand over mijn mond naar hem moest luisteren want blijkbaar is hij niet alleen een interessant joch maar hij hEEFT EEN SCHRIJVERSHART EN IK ZWEER I CAN'T IK WIL HUILEN


    I SHIP IT


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    work work work work work :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik word zo misselijk van al dit anti-politie nieuws like ze willen dat de politie harder op treed maar als ze dat vervolgens doen is het weer niet goed. Wat zijn we een stel verwende kinderen, wij Nederlanders.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."