• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik en mijn stomme over-protectiveheid. Ugh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I've got mail^^ ik hou van deze brief


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Stop met die stervende man mijn opa noemen, bitch please. Sinds mijn zesde heeft hij zijn hoofd niet meer laten zien, en nu wil hij redemption? Zoals ik al zei, die kan hij in zijn strot douwen. Ik heb er genoeg van. Dat je stervende bent betekent het niet dat alles vergeven is. Mijn leven is al hard genoeg zonder al die extra bullshit erbij. Mijn echte opa woont in België en daar bel ik geregeld mee, bedankt. Boy bye.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kenways schreef:
    (...)

    You can scream at me if you feel like it c: and I like you! Even though it isn't the same as a real friend..


    Aw, that is the sweetest thing I've heard today c:


    // Verdorie, stop hiermee, jullie verpesten mijn hele jasje (cat)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 15:11 ]

    Beste zon,

    Zou je alsjeblieft ervoor kunnen zorgen dat ik dit jaar eens niet als albino de lente/zomer doorkom? Ik vind het ook wel eens leuk om niet als reflector gebruikt te worden en dat men zich niet af hoeft te vragen of ik mijn zomer doorgebracht heb op de Noordpool. Alvast bedankt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sommige mensen in mijn klas moeten onder de grond verdwijnen. En snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaah het is zo lekker weer. Die paar minuten in de zon op het perron waren echt hemels.


    Happy Birthday my Potter!

    Yessss. Al het studeren was de moeite waard c: Nu ben ik wel mega trots op mezelf^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Steve Valentine, JE STEM.


    Caution first, always.

    Mensen die je steun nodig hebben, maar het niet krijgen en mensen die het wel krijgen, die het niet/minder nodig hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Soms weet de desbetreffende persoon niet dat je hulp nodig hebt, of dat je het graag van diegene zou willen hebben. Ik wil er namelijk graag voor je zijn, maar ik heb het gevoel dat ik niet de persoon ben die je nodig hebt. Het aanbod staat wel tho. Ik hoop dat diegene het eens door gaat krijgen, want volgens mij loop je er al een tijd mee.

    Als een zak aardappels in de zon liggen is echt hemels :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    Als een zak pohtaytoos in de zon liggen is echt hemels :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Achievement schreef:
    soms wil ik weg voor altijd.


    Don't damn us to live without you, you just can't. I'm here for you, if you still need someone.



    SmaII schreef:
    Badabim badaboom, examen Frans achter de rug. Op naar natuurwetenschappen en geschiedenis!


    Hoe ging het? :3

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 16:13 ]

    Tresna schreef:
    (...)

    Hoe ging het? :3


    Het ging redelijk goed, eigenlijk! Het was snel opgelost dus ik ben tevreden :3


    Heaven is a place that we all have