• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SmaII schreef:
    (...)

    Het ging redelijk goed, eigenlijk! Het was snel opgelost dus ik ben tevreden :3


    Respect, ik heb 3 jaar Frans gehad, maar ik kan mezelf net voorstellen en niet eens tot 10 tellen :')

    Tresna schreef:
    (...)

    Don't damn us to live without you, you just can't. I'm here for you, if you still need someone.


    Je bent een schat

    No surgeons thread could sew the open hart hole,
    Digging it out


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Achievement schreef:
    (...)

    Je bent een schat


    You're just looking in the mirror

    Tresna schreef:
    (...)

    Respect, ik heb 3 jaar Frans gehad, maar ik kan mezelf net voorstellen en niet eens tot 10 tellen :')


    Hahaha, niet iedereen heeft een talenknobbel. Ik fail namelijk behoorlijk in wiskunde.


    Heaven is a place that we all have

    Bah bah, ik was laatst al een hele tijd ziek en nu word ik opeens iedere dag een klein beetje meer verkouden. Het hoort andersom te gaan. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, ik ben zoveel afgevallen en ik woog al net mijn minimale goede gewicht..

    Ik ben fucking anderhalf uur met de keukenschoonmaak bezig geweest en het is nog steeds niet af. Als mijn medeschoonmaakster durft te klagen dat ik te weinig heb gedaan smijt ik haar in de Waal.


    Slightly drunk.

    Zucht, essays verbeteren is the worst. Ik had eigenlijk gehoopt dit nooit meer aan hoeven te raken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik hààt NMBS en treinen die te vol zitten.


    What would Emma do?

    Zoooon, waar ben je gebleven? ;C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Weetje... Als je me toch niet vertrouwt kunnen we net zo goed weer stoppen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Progression schreef:
    Ik ben fucking anderhalf uur met de keukenschoonmaak bezig geweest en het is nog steeds niet af. Als mijn medeschoonmaakster durft te klagen dat ik te weinig heb gedaan smijt ik haar in de Waal.


    Waarom zet jij je tekst zo groot? :')

    omgg morgen laatste schooldag en ik voel nog geen stress o.o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ja hallo, WIFI ga het doen of zo! Ik wil mijn serie kijken, kutzak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit kan er nu even echt niet bij.-,-
    Klootzakkerij


    Queer zijn is gewoon alles