• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, ik heb mijn dubbelganger weer gevonden op Q. Zo funny.

    Nu ben ik dus de persoonlijke bètareader van mijn vader. Juist ja.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Nu ben ik dus de persoonlijke bètareader van mijn vader. Juist ja.


    Bèta-reader, zeg je? Ik weet toevallig nog een plek waar ze bèta's zoeken. (nerd)

    Al klinkt het een beetje alsof je dit niet geheel vrijwillig doet. Dat is wat minder.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Bèta-reader, zeg je? Ik weet toevallig nog een plek waar ze bèta's zoeken. (nerd)

    Al klinkt het een beetje alsof je dit niet geheel vrijwillig doet. Dat is wat minder.


    Haha, het was wel leuk om te doen, maar ik denk dat je op Quizlet echt heel veel na moet kijken en dan zou ik helemaal gek worden van de woorden, aangezien ik dan alles zes keer overlees. (Wow, dat was een mega lange zin)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Keith my boy, you make me cry with that voice of yours. Can't wait to meet ya <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben t meest neppe mens op aarde. Hele dag door acteer je gelukkig, maar wanneer je thuis bent zak je door t diepste gat naar ongelukkigheid. En ga je huilen, huilen huilen. Dit ben ik. Hallo aangenaam.

    Of je laat je fiets fucking BUITEN !!


    kindness is never a burden.

    Zo. Moe.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Interne irritaties zijn erg hoog op dit moment.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dichtbij een mentale inzinking, en waarom? Omdat een fucking knap joch dat me nog maar twee uur kent me niet ziet staan en me niet herkent bij de fietsenstalling. Hoe zielig ben ik.
    Wie wil er even mijn onbenullige gejank aanhoren? Stuur PM


    Slightly drunk.

    Janken onder de douche. Altijd fijn. ..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo fijn als je me compleet negeert..

    "Oké, maar voordeel van ziek zijn: je kan alleen maar beter worden." Nee? Er is hier een heel duidelijke andere optie, namelijk, je weet wel, niet beter worden? En doodgaan? ik snap dat dit zo'n ding is dat je op hoort te beuren maar het is gewoon zo pijnlijk en morbide niet waar dat ik niet helemaal snap hoe dit mensen opbeurt want idk, zelfs tijdens een griepje zou ik dan denken "ja, maar word ik wel beter, of stik ik vanavond in mijn eigen snot en is het daarmee afgelopen nobody knows"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    It could have been much worse, but it should have been better.